Off!

Cine, cine putea- dorea- era mai bine… 3 ?. Răspuns corect: el şi (cu) mine.

Ascultaţi pe cineva care chiar ştie: nu vă doriţi, vi se întâmplă ;)

E bine?

Vladimir Kush

10 gânduri despre “Off!

  1. Poti sa-ti doresti si ceva bun, si sa ti se intample! :)
    Eu (mama mama ce narcisista) mi-am dorit numai lucruri bune in ultima vreme. Unul dintre ele e sa-mi deschid o scoala de arte, particulara. Sau un centru de initiere artistica pentru copii. Ei, daca o sa se intample, pestisorule!

    1. cum ştii nu-mi plac „surprizele”. de niciun fel. asta este MINUNATĂ!!!
      am pus-o la copii, MULŢUMESC din şi cu tot sufletul. atât sunt de „atinsă” că nu am vorbe… sper să le găsesc … mâine
      Mirela, i-am cumpărat azi un clopoţel lui Snejinku, pe bentiţă roşie(am vrut verde dar nu mi-a plăcut nuanţa) cred că mâine o să am un „nepoţel” fericit :D
      p.s.- trimite, orice, pe gmail. nu mai intru pe yahoo decât „la sesizări” ;) merci, merci, merci
      SUPERB!

      1. Si ce zice Snejinku de clopotel? Ca Serafinuta nu l-a acceptat (clopotelul)! Dar e frumos nevoie mare cu bentitele lui, mare print! Si nepotelul din partea cui este? Felicitari! :)

  2. Si am ajuns la „3”… Nici cifra asta nu-ti place? Hai ca am inteles, 8-ul era prea buclucas, dar si 3-ul? :) Spune-mi macar ce cifra iti convine, ca sa nu ma mai mir atata… :)

    1. de plăcut nu-mi prea… nicio cifră că eu şi matematica…
      se vorbeşte, în poveste, despre numere. se numără ca la nasa pe repede înapoi. la 00 lansăm :D
      numărul de destin e 9 ;) mir!

Lasă un răspuns

