9

LA MULŢI ANI, MINUNAŢI!

ZINCA

„Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai milă de mine, păcătosul.”

Noi, peştii, suntem fiinţe aparent însingurate. Nu că am vrea să fim aşa dar celelalte aşa ne-au „rânduit”. Prea mult Ne Iubeşte să nu se fi adunat împotriva noastră detoatele. Ei spun că suntem slabi, instabili, fragili emoţional, şi câte şi mai câte. Fiul Lui ne iubeşte. El ne-a dat viaţa întemeietorilor. A toate câte urmau să fie.
Noi? cum să le răspundem? iubindu-i?, iertându-i? iubindu-i?  :(
Noi nu avem cum trăi neiubiţi. neiubind.
Când suntem răniţi, tacem. Când suntem …

Gabriel Garcia Marquez, Michelangelo, Chopin, Albert  Einstein, Brancusi, Eliade, Sopenhauer, Kasparov, Enrico Caruso, B.P.Haşdeu, Alexander Graham Bell…

… ne întoarcem pe urmele noastre… de apă…

oriunde, orice…

pământ, aer, foc…

vă întoarceţi şi sunteţi, oricât ne-aţi ignora- urî- dispreţui- minimaliza- ocoli- IUBIRE- NOI- APĂ- VOI… început şi sfârşit

fără NOI… suteţi NIMIC

… înspre de unde venim. tot ce-i APĂ, în lumea voastră, suntem noi: ploi, oceane, lacrimi, ninsori, ceţuri, aurore boreale… , esenţa vieţii voastre: NOI! noi nu vă sfidăm. doar… vă înţelegem cum voi niciodată… vă iubim, vă iertăm.

fântânii nu-i aduci apă cu palmele strânse, căuş, întru umplere… voi ştiţi: viaţa-i o călătorie nu o destinaţie.

e greu să ne ignoraţi, imposibil, şi… e greu să nu ne iubiţi. dar… iubirea voastră, omenească, e ură?.

noi? înţelegem, iertăm, iubim… aşa suntem noi. vă însoţim, tăcuţi şi însinguraţi, în găsirea de voi

minciuna nedovedită… nu e adevăr şi… poate: unele despărţiri sunt mult mai importante ca unele întâlniri…

„TOTUL VA FI BINE PÂNĂ LA SFÂRŞIT. DACĂ NU-I BINE ÎNSEAMNĂ CĂ NU-I SFÂRŞIT”

AUTÍSM s.n. Stare (…) manifestată prin ruperea legăturilor psihice cu lumea exterioară şi intensa trăire a vieții interioare. [Pr.: a-u-] – Din fr. autisme.
de la pământ la lună – o haltă
Alina Mazilu

la groapa mea să vii singur
proaspăt ras
aranjat
cu haina cea bună să vii
şi cu pantofii cei noi
care scârrrrrţâie să vii

singur
fără amante fără cal fără nevastă
singur să vii la groapă
de ziua mea cu pas abraş
să îmi aduci
fursecuri şi lilieci
tu ştii doar ce moartă sunt după
vrăjiturelele alea mici

fără amante fără cal fără nevastă
să vii la groapa mea
aşa şic cu pantofii tăi ţipători
să ţopăi aşa cu gura plină de fursecuri
cu părul vâlvoi
să te caţeri
pe pământul ca varul şi aşa

fără amante fără cal fără nevastă
să mă săruţi
să intre în mine
gustul de fursecuri
şi liliecii
şi pantofii tăi blestemaţi
să scurmi
prin pământul din părul meu

pe când dansezi aşa singur
fără amante fără cal fără nevastă
să plângi
cu mine în gând
– hai recunoaşte că-ţi place ideea –
să mă loveşti
mâncând pământul
cu pantofii tăi de piele fină

de ce de ce de ce
năroado nebuno neruşinato
să mă tragi aşa de păr
prin pământul cu fursecuri
fără amante fără cal fără nevastă
târfo trădătoareo ticăloaso
să sfâşii iarba

cu dinţii
fără amante fără cal fără nevastă
cum mai merg eu pe lună?!

(Viaţa Românească, Nr. 1-2 / 2009)

***   ***   ***

MERCI BIEN!

VLAD! :D

i-am spus LA MULŢI ANI!!!, o admir şi o iubesc nesfârşit

