Nu din vina mea:)… se sfârşeşte o poveste de…

Eram puţin plecată :D – defecţiuni tehnice. bagaje pentru CANNES când nu am terminat, încă, cu SIBIUL :roll:

iertări şi mulţumiri, MIRELEI, că mi-a „tras mâneca”. dacă tot veni vorba: nu, nu cred că o să vă fie dor. mie? DA! :(

VĂ RECOMAND, dacă … citiţi, în absenţa mea, dacă vreţi să-mi fiţi aproape

JOCUL ÎNGERULUI– Carlos Ruiz Zafon

suntem p-aici, cu GIULIETTA MASINA, pe străzi

şi

p- aici ;)

23 de gânduri despre “Nu din vina mea:)… se sfârşeşte o poveste de…

    1. „vorbe, vorbe, vorbe” :D vorba amicului meu Will
      să nu o uitam pe

      doar ştii că o ador
      MULŢUMIM FRUMOS!!! pentru urările calde. ştim că ne iubeşti

            1. hahahahahaahhahahahahahahaha
              abia m-am putut opri din râs să-ţi răspund
              hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
              da, da… (şi)d-aia eşti tu preferata mea ;)

    1. Ştrumfiţă dragă,
      de când o cunosc pe OANA ştrumfiţele sunt parte din mine ;)
      cumpăr cărţi de la voi, am cont!
      nu-mi amintesc, acum, care sunt dar o voi face
      eşti prietenă, promovând, la mine „uşa” e DESCHISĂ :)

    1. dragule, AC sunt iniţialele mele, DCsensul unic, al meu, ca om(?)
      cu mine EU… şi întrebările mele
      tot, restul, un pretext… vouă
      să mă iertaţi… nu sunt criptică ;)
      doar sunt!
      oare… am să fiu iertată, am să pot, am să ştiu?, am … să fiu

  1. Ai mei se duc. Eu nu pot, am un soi de agorofobie.Dar am primit un minunat cadou: bilet la Pink Martini, pe 17 iulie.

    1. ei, Zinca, dragă… eu, la concerte n––––-am! :D
      avampremieră atunci şi…
      LA MULŢI ANI!!!, îmbrăţişări, pupături şi gânduri dragi- dragi- dragi

Lasă un răspuns

