du calm:)

gata!

m-am potolit. dacă suntem cu NOUĂ CERURI may-may evoluaţi(spiritual) ca tibetanii îmi pot vedea în linişte de numărat.

16!!!

intenţionam să scriu (en fin :roll: ) despre o mare iubire

Пётр Ильи́ч Чайко́вский(P.I.Ceaikovski)

da‘ m-am sucit. mi-a zis cineva că-s îndeajuns de plicticoasă şi insipidă şi-aşa. ce comunicarea necomunicării-i asta? are dreptate…

la ce-mi trebe’?

aşa încât: p.u.n.c.t. ! şi, p-afar’ fuga marş(milt.forţat) :D

boxele mele îl adoră pe P.I.C.(clickăiţi pt.D-B, nu vă lăsaţi păcăliţi- totul are un înţeles. e o şagă… dragă tare! ;) )

p.s.- calendarul Mayaş n-are nici(O) treabă, e… de frumuseţe ;)

p.p.s.- elitiştii!!!

vă rog  io, mult prea limitat(A): nu vă preocupaţi(atâta) de mine. nu v-am avut şi nu vă am baiu’, nu mă(mai) linkui(ţi) . staţi „la locurili voastre, tovarăşi, liniştiţi”. îmi ştiu lungul nasului. hău’-i mare. fiţi, între voi(dovadă irefutabilă)  doar voi, „ARTIŞTI”.  (spor!- detergentul(cel?) mai uşor).

„ţara vă are că vă merită”(detest asta, habar n-am cum a ajuns aici)

ADDENDA

preLUARE de la

OANA

ŞI

preLUARE de la ELA şi ASOCIAŢIA YOUNG INITIATIVE

23 de gânduri despre “du calm:)

  1. Stii sa citesti calendarul Mayas? As vrea sa stiu in ce zi a saptamanii pica 30 octombrie 2056. Si daca e de bun augur sa dau o petrecere atunci… Are si horoscop inclus calendarul asta al tau? Sa stiu daca imi permit cheltuielile zilei, daca stau bine cu banii pe ziua aia, daca nu, sa ma apuc sa economisesc de pe acum… :)

  2. Mayasii erau regi ai naturii, îi cunoșteau secretele și le foloseau în favoarea lor. Azi, omul a devenit victimă a naturii, pe care o victimizează, la rându-i…
    Ba eu te pinguiesc, na!

    1. nu are rost eu am ieşit din joacă Mirela
      şamanii sunt puternici dar incomple(c)ţi. ei nu au legătura cu abstractul şi cu macrocosmosul dar… DA! sunt infailibili, se zice ;) , în tot ce-i legat de pământ şi natură. cu toate câte le implică asta
      e fascinantă orice discuţie despre. am auzit, citit, văzut multe. dar… ;)
      „dovezile” nu conving, sunt în „ceata” ciudaţilor care cred că atlanţii există ;)

        1. şi eu care credeam că-s :D
          îs, dragă, mai cu seamă că şi plouă
          oy, oy, oy… îs… pe apeee ;)
          tocmai (ce) l-am recuperat pe Snejinku de sub o maşină, avem „activităţi participative!”

          1. Matusa denaturata, nu pot sa cred….ce cauta printisorul in strada, CELLA??? Si cum de ploua, aici a fost zi de vara. Snejinka trebuie ferit de „chesiile” strazii!
            Ma bucur ca esti pe ape, eu tocmai am aflat ca mergem la Venetia toata trupa, a, si la Roma, suntem ok! ;)

            1. eu sunt cea bună, dragă, că eu l-am adunat de sub maşină şi l-am luat cu mine
              brava! şi pentru şi pentru ;) . am găsit offul de dimimineaţă. minunat!!!
              te invidiez, doar pozitiv,pentru câtă energie(şi virtuală) ai. a mea s-a cam terminat. nu-i mai găsesc motivaţie. toate mi se par aiurea.

  3. Si eu te pinguiesc.Intotdeauna am dat link-uri, doar ca nu am stiut cand apare pingul.
    Nu e un joc, mie imi face placere, imi plus las si comentarii de cele mai multe ori.Incerc sa vizitez cat mai multe bloguri frumoase si sa le fac „reclama” ca sa zic asa.
    o duminica frumoasa!

    1. tu. Găbiţa , eşti altfel… în spaţiul ăsta
      mult altfel. te ştiu de prea multă vreme deci: ştiu ce spun
      altele-s baiurile. poate eu
      oricum, mulţam fain de toate şi gânduri dragi. să le ai după sufletul tău

    1. DA!
      categoric şi fără ezitări. m-aş sinucide cu dragă inimă într-o ceaşcă
      fie doar şi de sila atâtui praf. preţioasă trecere, vorbe , am să mi-o…

Lasă un răspuns

