pot înţelege, ce nu pot IUBI… dar…

Poetul a iubit drumul printre spirale diafane
Nopţile cu cerul înflorat ca rochia dansatoarei
Sub crengile grele de privighetori
Cercei cu sidef cernut pe pântece
Şi-un cântăreţ infailibil ascuns într-un oscior cât înghiţitoarea

A rămas în urmă cu politica
Iubeşte crinii mângâierile onixul si orizontul
Întâlniţi vii laolaltă

Amintirea miracolului rămâne închisă
În scrinul cu lacăt fragil al nostalgiei
Amintire templu clădit pentru a fi devastat
În urmă
un deget pe gură
o frunză presată
Poate un cuvânt poate inima de altădată

Un răspuns halucinaţiilor a murmurat cu frică
Să nu deştepte căuşul de lumină
Nardul încuiat în silueta de Sèvres
A iubitei

Proaspătă ca roua dimineţelor de aprilie
Cu moliciuni calde
Oaza aşteptată

Saşa Pană, desigur

el?…

Michelangelo

of

Lilith… nu-i a Lui(?)

pu-ne-ţi-vă ÎNTREBĂRI
(N’)am răspunsuri

bloglenes@gmail.com

nu ştiu ce-i „aia”

Skype

nu comunic,

experienţa cu VIRUSUL „mi-a pus capac” pohtei de comunicare virtuală,

decât cu”ai mei, adică, cei care …

vă ştiţi!

cine(dintre cei pe care nu-i „cunosc”)  vrea să „comunice” să-mi trimită mail

am să ştiu

reiterez, sunt clarintuitivă

ei, ghiduşesc? or’ce

am un EQ volatil :D :D :D

