doar eu, trecând(A)

a

lumea de sticlă a zborului stând

alunec în mine

trecând

Între mine şi tot e un tub subţire prin care curge, controlat, un soi de lichid… noua mea ca… să

pic…

… pic

pic

e o victorie a luminii să-mi mai despartă pleoapele… r/ a/ r

atât de mult mă iubeşte lumina

se învinge pe ea şi pe mine…

până când…

pic…

… pic

pic

am fost crezând că tot e nimic

opt e dus înspre zece

p.s.- să ştii cât (de)mult (am?) iubit… (-am)


Hélas ! je n’étais pas fait pour cette haine
Et pour ce mépris plus forts que moi que j’ai.
Mais pourquoi m’avoir fait cet agneau sans laine
Et pourquoi m’avoir fait ce coeur outragé ?

Moi qui dois mourir d’une mort douce et chaste
Dont le cygne et l’aigle encor seront jaloux,
Dans l’honneur vainqueur malgré ce vous néfaste,
Dans la gloire aussi des Illustres Époux !

Paul(Verlaine) – Marc(Cagall) – mereu lângă cumine

pic…

… pic

pic

REGAL!

nou(Ă)… tuturor

… şi …

har  depate   r   nu    A    depar   te

I

poate

într-o cu

TOTU(l)

alt(A)ă

ZI-

trebuie(?)

să nu m(ai) fiU

ÎNNainte de

A

fi(?)


6 gânduri despre “doar eu, trecând(A)

Lasă un răspuns

