2(0) singur!”…Ah sunt un vitreg / şi pe deasupra fără de doi / Un străin faţă de unu / Un străin de unu / Un străin al unului …”

…nechita-mi şopteşte şi iar şi iar şi iar

În lumea supra-simultană / trupul meu şi cu trupul meu / se compun cu trupul meu” (Certarea lui Euclid).

E ultima zi a lui 2… parcă nu vrea să mă lase să-l număr, parcă se strânge în el şi-mi imploră clemenţă. parcă zero. ăla e cel mai bun (a)mic al lui. credeam. nimeni nu se are decât. conjuncturi temporar temporale. vaiii… ce de-a banalităţile. ca în abecedar. da’ nu zic. ştiu şi io?. are/n-are. 2, drag, ce să mă (mai) fac eu cu tine. nu (mai) eşti nici număr nici cifră. eşti lipit cu zero. grotesc

dragule

„(…) Nu pot să cred că a murit, / mirosul lui de om viu / stăruie în aerul meu. / Gesturile lui îmi flutură încă / aerul / şi glasul i-l aud în timpane / ca şi cum adevărul ar putea / să aibă trup omenesc(…) „

AUZI, 2 ?

CHIAR n-am ce-ţi face. ia-ţi-l pe zero şi lăsaţi-ne-N viaţa de legănare(mereE) în braţe.

fără resentimente. detest reURILE.

Certarea lui Euclid

Nu pot să cred că frunza e verde

şi atât şi-n cealaltă lume ea este ahov

şi-n cealaltă lume simultană este sirip

şi-n cealaltă lume este ep

în cealaltă up

şi-n toate celelalte este cum este

îmi pun întrebări(cui să-i mai pun aici) despre sinuciderea asistată

3 gânduri despre “2(0) singur!”…Ah sunt un vitreg / şi pe deasupra fără de doi / Un străin faţă de unu / Un străin de unu / Un străin al unului …”

  1. …e înfiorător de greu să fii capabil de atâta tristețe… e dincolo de toate părerile adunate ale omului despre el însuși… și totuși, dacă știi cum, e atât de ușor și, paradoxal, uneori, atât de bine!… atât de exact și atât de bine…

Lasă un răspuns

