linie- DREAPTĂ(?!= ^.^) a.m.r.3, ZECI

 

Prietenii din INDIA binemerită atenţia mea specială.
Au fost printre cei mai constanţi.

Mulţumesc!

Thank you very much!

pentru EI,

– Benediction-

with love…

Bless this little heart, this white soul that has
won the kiss of heaven for our earth.

He loves the light of the sun,
he loves the sight of his mother’s face.

He has not learned to despise the dust,
and to hanker after gold.

Clasp him to your heart and bless him.
He has come into this land of an hundred crossroads.

I know not how he chose you from the crowd,
came to your door, and grasped your hand
to ask his way.

He will follow you, laughing and talking,
and not a doubt in his heart.

Keep his trust, lead him straight and bless him

Lay your hand on his head, and pray
that though the waves underneath grow threatening,
yet the breath from above may come and
fill his sails and

waft him to the heaven of peace.

... şi pentru mine…

RABINDRANATH TAGORE

 

Cititorule, cine esti tu …

 

 

Nu pastra pentru tine …

 

nu păstra pentru tine, prietene, taina inimii tale,
spune-mi-o mie, doar mie, in taină
tu, ce zâmbeşti cu-atata gingăşie
şopteşte-mi cât mai lin : inima mea te va auzi
nu urechea.

adâncă-i noaptea, casa tăcută
cuiburile păsărilor învăluite în somn
deschide-ţi printre lacrimi furişe
printre zâmbete nesigure
printr-o dulce-mbujorare a durerii
deschide-ţi taina inimii tale ...
... şi
nu uitaţi 
PERFECŢIUNEA EFEMERULUI...
,,, N O I
14 gânduri despre “linie- DREAPTĂ(?!= ^.^) a.m.r.3, ZECI

  1. Preferata mea:
    ”cand ea trecu pe langa mine cu pasi repezi
    m-atise cu poala rochiei, usoara
    din nestiuta insula a unei inimi
    razbi un suflu cald de primavara
    o falfaire si-atingere de-aripa
    ma netezi si disparu-ntr-o clipa
    ca o petala frageda de floare
    ce-o rupe si-o involbura o boare.
    cazu pe inima-mi ca un suspin
    al soldului in fosnet lin
    si ca o soapta moale
    a inimii sale. ”
    :)

  2. dar putem spala jegul cu un poem genial… al lui volodia: sa ma prinzi cand sa ma umbli in asa lunga mirare cat sa mori asa cum meri cu ceru ce te misca inainte de sa mori ca ara ceru…

    1. ştim!, dar nu-i în firea noastră
      doar cele bune, Flavius, şi gând drag… mulţumesc pentru seara asta şi pentru altele multe

  3. Inima mea, pasare …

    inima mea, pasare din salbaticie
    si-a gasit cerul in ochii tai.
    ochii tai sunt leaganul zorilor
    ochii tai sunt imparatia stelelor.
    cantecele mele se pierd in adancul ochilor tai
    lasa-ma sa ma inalt in aceste doua ceruri
    in uriasa lor singuratate.
    lasa-ma doar norii sa le spintec
    sa le-mprastii vasliri de aripi
    in stralucirea lor plina de soare.

    “Nu te uita în urmă, ci priveşte cu curaj tot ce ţi-a hărăzit soarta. Mergi înainte cu bucurie, adună-ţi toate puterile pentru a alege binele din tot ce vei avea de înfruntat”.”Nu te teme de clipă! aşa cântă glasul eternităţii”.

    1. ştii ce bucurie mare-mi faci aducându-mi poeme
      eşti o prietenă minunată, Găbiţa, rară şi preţioasă
      sufletul meu te îmbrăţişază, fii binecuvântată
      mulţumesc

Lasă un răspuns

