Offf…

Astăzi (23 aprilie), ora 18:00, la Casa de Cultura a Muncipiului ORADEA(sala Arlus)

Rock Filarmonica Oradea şi David Luke Michael Bryan lansează  CD!!!

Shakespeare – Sonetele 51-75 !!!

Intrarea gratuită + un CD cadou pentru fiecare.

Mulţumesc,

Lucian!!! ;)

ADDENDA I:

MULŢUMESC,

Marius

citiţi la Marius Aldea apelul

FUNDAŢIEI MULTICULTURALE ” ORIZONT CONTEMPORAN”

cărţile, recent apărute ale lui(A :D ) MARIUS ALDEA

NEVRIKA&DESERTUL DIN CLEPSIDRA

şi

POETUL.STRAZII@YAHOO.COM

le-am semnalat deja

azi, IONA ÎL AŞTEAPTĂ PE GODOT


– Ceaţă până-n plămâni- martie 04 2010

Ca o precizare meteorologică

ceaţă groasă în dimineaţa asta

ceaţă ca o noapte albă

/tristeţea mă bea la halbă/

fără intenţia de a rima

a venit pur şi simplu

politicos

şi-a scos pălăria

a dat din cap

a salutat

……

dar ca o precizare de publicitate

ceaţă groasă în dimineaţa asta

ceaţă ca un detergent

care spală oraşul şi-l lasă

fără pată

……..

ehei serghei ehei

ceaţă ca un suflet ca un fum

dar asta e fumată

îngropată

de paişpe gropari bătrâni

fără intenţia de a rima

a venit pur şi simplu

şi-a scos pălăria

a salutat politicos.


ADDENDA II

BUCURIE marca

ILINCA BERNEA


25 de gânduri despre “Offf…

    1. DA?
      eiii, MULŢUMIM MULT!!! :D
      DE LA MINE POŢI PRELUA ABSOLUT ORICE FĂRĂ SĂ CERI
      PENTRU VOI LE AŞEZ AICI

      eu le am p-ale mele şi care nu le vreau preluate pur şi simplu nu le fac publice ;)

  1. Și Rock Filarmonica Oradea şi David Luke Michael Bryan și CD gratis, și Marele Will…păi, prea bine vă merge! Vizionare fermecătoare!

  2. Spre marea mea rușine, nu știam de această revistă… dar orice inițiativă înspre cultură merită… poate mă îndrumă careva să aflu/văd revista… am urmărit puțin blogul (bănuiesc), am fost oarecum derutat că revistă „bilinguală” inseamna spaniolă-română-engleză (ordinea este random), am înțeles ca 90 la sută dintre români știu clar ce e MTTLC (eu nu știam, dar recunosc că am sărit printre bănci la școală)… dar, repet, încă mă strădui să văd revista… regret că nu e vorba de o publicație în limba română/sau poate că este?: din nefericire sunt prea puțin alfabetizat în limbile străine… abia reușesc să îndrum două-trei cuvinte, extrem de departe de literatură, în limba maternă!…
    …ca să nu mă pricepeți anapoda, judecând după entuziasmul promovării acestui eveniment, bănuiesc că e vorba de de un lucru bun, și atunci sper din tot sufletul să iasă bine…

    1. VOLODIA!
      l-am rugat pe Marius să ne răspundă
      eu, umil pretext pe aici, sensibilă la prieteni
      de ce mă cerţi? blînd… primesc, ştiu

    2. volodia, ma bucura interesul dumitale. este o revista relativ tanara, are doar 2 ani, inca sugara. este o revista bilingva, romana-engleza. eu colaborez cu revista de cateva luni, sunt redactor colaborator pe Timisoara, recomand scriitori sau artisti talentati colectivului de redactie. cei interesati imi pot trimite texte spre publicare in numerele viitoare ale revistei (mariustefanaldea@yahoo.com). revista nu se prea „gaseste” cum suntem la inceput cu treburile, dar redactorul sef Daniel Dragomirescu va poate trimite cateva exemplare, de aceea va rog sa il contactati la adresa de mail drgdaniel@yahoo.com in caz ca doriti vreun numar.
      cat despre limbile straine… nu e treaba poetilor, nu spunea chiar marele nichita stanescu(necunoscator al vreunei limbi straine) ca el este „poliglot la limba romana”. cu bine, sarut mainile!

  3. eu acum vazui patima comentariilor. rog pe Volodia sa ii scrie redactorului-sef (el a mazgalit umila subscriptie) daca nu-i „miroase” a bine. personal nu sunt asa sensibil si in orice caz nu a intins nimeni mana orbeste. va salut, zi faina!

    1. marius… te rog sa ma ierti… as fi tare curios sa citesti ce scriu eu sa imi spui ce crezi si sa ai ingaduinta sa fac si eu acelasi lucru… in rest…

  4. CELLA… stiu ca suna ciudat dar… prima mea mare iubire a fost la Oradea… nicicum nu am mai dat de femeia/fata de atunci si nici nu am rupt liniile de asta… doar sunt foarte ciudat strans de faptul ca, cella iubire, te amesteci infiorator in dragostea mea…

  5. CELLA nu meritai/meriti asta… te rog din suflet sa nu faci din mine un mizerabil mojic… te rog sa ma pastrezi cel putin ca mic ghimpe in inima lipsa a mea… te rog sa ma ierti… am profitat de deschiderea ta si nu am fost cinstit… DAR, CELLA… te iubesc… asta inseamna ca poti sa ma ierti….

Lasă un răspuns

