(aProApe) gata

 

Motto:

„(…) Din nou răspuns greşit, dle. Intunericul nu e ceva; este absenţa a ceva. Poate exista lumina scazută, lumina normală, lumina strălucitoare, lumina intermitentă, dar dacă nu există lumina constantă atunci nu exista nimic, iar acest nimic se numeşte întuneric, nu-i aşa? Acesta este sensul pe care îl atribuim acestui cuvânt. In realitate, întunericul nu există. Dacă ar exista, am putea face ca intunericul să fie şi mai întunecat, nu-i aşa? (…)

POVESTE

Într-o noapte?

(chiar) nu ştiu

am văzut?

un suflet viu

Noapte nu(-)

i

doar zi, mereu

suflet?

minte(-te)

(‘ţ…) plîngi?

…i)

 e

greu?…

… nu

e

da

şi da şi nu

azi?… mereu

şi, suflet?

nu.

răsuflare- abur

tu…

da şi nu.

m – ai

lăsat prea mult p-aici

vin(i)

A…

… CU’

da/ nu- nu/da

nu?

 


12 gânduri despre “(aProApe) gata

  1. Ce de-a hârţoage !

    Versurile tale m-au facut sa ma gândesc la Paul Cellan, mai exact la o inregistrare auzita foarte demult la Europa Libera.
    Cred ca au acelasi ritm cu versurile ascultate atunci …

    1. nici/ nici!
      eu nu scriu versuri da’ merci… şi nici muză nu (mai) sunt
      poetul e la vînătoare de efemeride şi comete, le ţine agăţat de coadă :D

      1. niciun poet cu ștaif nu vânează comete… cel mult face comete și aeroplane de hârtie care, ele între ele, să se prindă în timpul scurt ce le e dat să se hârjonească…

        1. Volodia, era o glumă de-a rîsu’/ plînsu’, pe care o întorc Mirelei cînd îşi rîde de mine numindu-mă muză
          tu nu vezi cum mă ironizează, de drag, amîndouă?

    1. V- A- I ! :D
      dosarele alea-s pline de viitor
      împlinesc, curînd, 1 an de blog şi îmi strîng şandramaua, atîta mi-am propus, mă întorc la hîrţoagele mele. de unde, de fapt, n-am lipsit.
      am închis deja leptoapele
      amicii mei, vizionarii zic că urmează o perioadă cînd pămîntenii or să „fie scoşi din priză 3 luni” aşa că… vezi… cu maşina aia electrică
      dacă tot ţi-ai propus ia-o gospodăreşte. d-acuma

Lasă un răspuns

