Am- voie să- Am, o mică bucurie?

= am învins sistemul. IAR! am voie să mă joC, or’ ce?

Îndrăgostită, iremediabil, de Albert(din motive care nu există ;) .e LUMINA şi el- el şi LUMINA. ATÎT!, ştiţi voi ce vreau să zic) mi-am amintit aseară, văzînd un documentar minunat despre

E=mc²

şi EI

de aşa numitul şi nu mai puţin „învîrtitul” test.

Poate îl ştiţi şi v-aţi distrat şi voi acum o vreme. Era temă de discuţii interminabile şi toţi voiau să demonstreze tuturor că fac parte dintre cei 2% care-L rezolvă („testul”, DE).

Cei care nu-l ştiţi, poate aveţi chef de… glume… voi între voi… eventual cu voi.

Distracţie plăcută. :D

Prezumţii:
1.Există 5 case fiecare de altă culoare.
2.In fiecare casă locuieşte o singură persoană, fiecare de altă naţionalitate
3.Fiecărui locatar îi place o anumită băutură, fumează o anumită marcă de ţigări şi deţine un anumit animal de casă.
4.Nici una din cele 5 persoane nu bea aceeaşi băutură, nu fumează aceeaşi marcă de ţigări, şi nu deţine acelaşi animal de casă.

Se dau urmatoarele:

a. Britanicul locuieşte în casa roşie
b. Suedezul are un caîine
c. Danezul bea cu plăcere ceai
d. Casa verde se afla în stînga casei albe

e. Locatarul casei verzi bea cafea
f.  Persoana care fumează Pall mall are o pasăre
g. Locatarul casei din mijloc bea lapte
h. Locatarul casei galbene fumează Dunhill
i.  Norvegianul locuieşte în prima casă
j.  Fumatorul de Marlboro locuieşte lîngă cel care are o pisică
k. Locatarul care are un cal locuieşte lîngă cel care fumează Dunhill
l.   Fumătorul de Winfield bea bere

m. Norvegianul locuieşte lîngă casa albastră
n.  Germanul fumează Rothmans
o.  Fumatorul de Malboro are un vecin care bea apă

Cine are acvariul cu pesti?

peşte fiind :roll: … normal că mă interesează( să ştiu?) cine are acvariul…

… şi nu nuMai :D

argumentat, normal(?!)

12 gânduri despre “Am- voie să- Am, o mică bucurie?

          1. Dă link, nu te cred! :D
            Poporul NU mai știe să se joace, nu mai știe să joace și când riscă și joacă, pierde. Asta este , alt(a)ul n-avem (popor).
            Mai bine-ar juca jocul ăsta! ;)

            1. mai greu, dragă, suntem în virtual… altele-s pre(a)ocupările, doar ştii
              în rest… numai de bine! popor? e populist şi demagogic :P populaţie, e mai realist ;)
              populaţia e cu circul, pîinea e ueglobalizată iar jocul ăsta e de-a gîndirea… nu-i cazul
              link nu-ţi dau că nu-mi permit, caută(mă) :P

              1. Mi-a făcut bine joaca!
                Fraierii, n-au decât să ”populizeze” la nesfârșit! Ai dreptate, populație, ca să nu zic direct… electorat! ;)

                1. :D şi mie mi-a făcut, la timpul ei
                  păcat că… dar azi, amintindu-mi-o am scjmbat fatele şi mi-am ales eu alt acvariu ;)
                  2% :D modestă cum mă ştii

    1. ighen! 2%! ejti în Club, da’ zi-mi raţionamentul că aia vrea lumea
      mie mi-a luat o noapte de bătut cu perinile :D
      şi de desenat cu abordări filozofice

  1. CELLA, testul asta l-am facut si eu mai demult, chiar si pe blogul meu l-am postat.
    Ciudat sau nu, de prima oara am gasit raspunsul.
    Acum nu-l mai stiu si nici nu am chef sa-mi folosesc creierul in astfel de exercitii.
    sa ai o zi minunata si multe bucurii!

Lasă un răspuns

