nimenea… nu-i singur

Faceţi-vă bine, căutaţi ostrovul… din voi

„Omule, dacă reuşeşti să-ţi înfrânezi dorinţele, atotputernicia te va locui, ca apa care vine să umple căuşul palmei.Căci în sinea ta locuieşte fiinţa adevarată, rod al voinţei tale, tu eşti zeul care poţi deveni”

– Lytton Bulwer –

Piotr Mamonov a fost un celebru star rock în Rusia, s-a convertit la ortodoxism, a părăsit Moscova şi trăieşte izolat într-un sătuc.

21 de gânduri despre “nimenea… nu-i singur

    1. Mirela & Marius
      am ezitat, dar… vreau să cred că sita virtuală a cernut
      pentru cei de aici e un alt nivel deja
      am hotărât să fac pasul şi sper să nu regret
      iportantă e starea,vă mulţumesc(e mult mai mult) că o împărtăşiţi

  1. Poate ma insel; mi se pare ca nivelul este spre raspunsuri la intrebarile pe care multi nu ni le-am pus (inca)…Oricum, voi urmari pasii fara a comenta…Am si eu un plan: as clatina intai convingerile, apoi as indica bibliografia; desigur, nu in arte si religie, ci in economie, investitii…,dar si intr-o zona mai sensibila (deocamdata) decat religia… politica!

    1. Daurel, am zis la tine deja că-mi recunosc deficienţa virtuală ;)
      mă refeream la nivelul interior, religia e altceva şi nu face obiectul preocupărilor mele
      credinţa, DA! vreau să ne punem, mereu, întrebări
      vreau să ne confruntăm noi cu noi măcar din când în când vreau… să încercăm şi, de ce nu, să putem nu doar pentru noi ci şi pentru ceilalţi
      nu am prea dat eu bibliografie că vă ştiu şi o aştept pe a voastră
      aş putea, că am expertiză gârlă şi economică şi investiţională, să transform locul ăsta dar nu-mi propun aşa ceva
      aici „mă ocup” cu interiorul. pentru mine contează cel mai mult. e vital!
      politică? e jalnic dacă îţi zic părerea mea despre „politica” locală(adică românească) care e „nimic” că aşa „trebuie”
      hai să „facem” geopolitică locală;)
      uite, da’ să nu mă spurci(fac asta că ştiu) exemplu’ de politică aplicată :D
      http://art-zone.ro/literatura/comentariu/Neghinita_povestirea_poveste.html
      p.s.- nimenea nu-i întotdeauna sinonim cu nimeni ;)

  2. Nu vreau decat sa recunosc: abia acum am cujetat (dar am si obosit imediat) ca este vorba de NIMENEA; se schimba problema; de o vreme caut sa retin nunele de botez ale cunoscutilor; dupa aceste nume vom fi identificati in vesnicie…

    1. povestea filmului, Găbiţă, e neimportantă… îmi şi pare rău că am pus-o
      altceva trebuie „văzut” dincolo şi făcând abstracţie de „film”
      filmul era, doar, un pretext. e drept ales special şi rusesc şi acest film şi ieri. asta e!

  3. …revăd mereu acest film… e o posibilitate pentru orice om cinstit de a-și reevalua adevărurile și lucrurile cu adevărat importante din viață…
    …într-un format mare se poate descărca și de aici… este și subtitrarea disponibilă…
    http://www.misiune-ortodoxa.ro/download/detalii/ostrov-insula-rusia-2006.html
    Ca recomandare… …un film de aceeași factură, impresionant, este Angel’s Aisle (Pridel Angela)… pe mine m-a entuziasmat această producție puternică, serioasă…

    1. le am, Volodia, aici am vrut, doar, să-l semnalez pe primul celor care…
      Angela, e! se vede că nu-i, încă, vremea…
      m-ai tulburat profund cu „Deşertul de sub Muntele Alb” . ştii, da?
      am voie, mîine?

  4. Al ‘Ayn reprezintă o încercare dificilă… a mea… poemele „de sub Muntele Alb” sunt reprezintă un proiect la care nu am mai reușit să scriu de multă vreme… pur și simplu nu reușesc să scriu un poem pe măsură… comparabil… măcar…

    1. am citit ce am citit… nu am vorbe
      e extraordinar, VOLODIA
      înţeleg că nu mă ating de ele, le copiez doar pentru mine, e bine aşa?

  5. nu e bine:) … el sunt dăruite oricui ar răbdare sa le citească… spuneam doar că nu mai am eu fire și putere să scriu la fel de bine precum am făcut-o…
    …faptul că așezi cuvintele mele aici însemnă mult pentru mine, pentru că ai cititori calzi și răbdători, specie rară…
    …tot ce există pe saitul meu îți aparține atunci când crezi că merită să folosești… fără restricții…
    …mulțumesc pentru asta!

    1. eu MULŢUMESC! pentru noi toţi(am cititori care nu „zic” dar sunt constanţi şi „te citesc” ştiu asta, îi văd ;) comunicăm altfel şi sunt importanţi pentru mine, ei ştiu şi sunt mereu aici)
      puteam citi doar eu, la tine, dar nu ştiu să mă bucur singură. şi nici nu vreau

Lasă un răspuns

