Nu juraţi pe NIMIC!, nimic nu-i al vostru- doar DA şi NU aveţi(?!)

Nu avem putere decât a mărturisi. O avem? Ne e îngăduit?

Că vor derâde, că or să ia în deşert, că vor trufi, vor pizmui, vor lăcomi, se vor mânia…

Trecânde-s toate. Vom preaiubi, vom lăsa mărturie şi vom trece în frunze, în iarbă, în ape. Vom iubi.

Vorbele-s seminţe. Putinţă şi neputinţă. Vom fi. Suntem seminţe-n pustie căutându-ne-n vânt loc de încolţit. În văz, în auz, în suflete. Locurile-s pustii. Vânt…

Suntem ploi, aburi, apoi

duşi... în războiul de noi


VOLODIA MACOVEISingur, nimicul…

– ZIUA A PATRA –

Am mere de vânzare am mere am
Ceas cu cuc am ocupaţie peste zi am muiere

m-au angajat la prima vedere eram
plin de încredere şi piciorul stâng se bâţâia călcat de
tramvai m-au angajat să le vând victoriile dimineaţa când
trec călugări pe cai

pe cai trec călugări legaţi cu centiroane de piele în
cadenţă de vals un-doi-trei vino să mă iei

fiind a patra zi am scăpat uşor am
vândut trei perechi de vise de adăpost un cartof
de sămânţă şi-un motor de tractor
am dat şi-o pereche de ochelari de piele cu
gene cu tot m-am săturat
înspre seară de-atâta aglomeraţie peste
retină m-am lepădat nu-i mai port

mi-am dat banii la călugări călare şi
s-au rugat la bistro să nu mai cred în mişcare

– ZIUA A CINCEA –

E zi de post e zi de  post am
Un cârnat afumat pe care-l păstrez fără rost am
O femeie ce tânjeşte la ziua în care am să gătesc am
Înţeles că afumătura aceea m-a făcut să trăiesc

Umblu cu cercuri umblu cu cercuri e
Astăzi devreme e astăzi e miercuri

fotografii: Marta Cernicka

15 gânduri despre “Nu juraţi pe NIMIC!, nimic nu-i al vostru- doar DA şi NU aveţi(?!)

  1. Ca de obicei, les chapeaux bas! Felicitări, Volodia!
    Cella, ne-am făcut parfum, parc-am sta la nșpe mii de km distanță…știi că FM are un identic cu Escale a Portofino? Acum te fac curioasă! Invidiez magnoliile tale, la Cluj încă nu au înflorit, săptămâna viitoare vor fi bune de admiat, iubit și fotografiat!

  2. Am trimis urmatorul comentariu pe blogul lui Vania:

    “Draga Vania,

    Trec peste toate insultele pe care mi le-ai adus pana acum si iti raspund (sper sa nu fi fost bagat la spam). Fac acest lucru doar pentru cei care ar putea banui ca ma ascund ca o gaina idioata. Nu stiu despre ce bani vorbesti, nu am nici o idee cum functioneaza rahatul ala de ZeList si daca unii sau altii castiga din asa ceva.

    Eu pur si simplu mi-am reorganizat blogul. Atat, nimic mai mult. Nu am obiceiul sa gandesc subversiv, scriu exact ce gandesc si cum gandesc.

    Blogul este pentru mine un mijloc de a oferi si altora ceea ce pot sa fac eu. Nimic mai mult draga Vania. Eu nu insult. Dar pot sa nu mai respect. Si in ceea ce te priveste am inceput sa o fac. Sunt curios daca publici comentariul.

    Inca ceva, cu permisiunea ta: am sters din blogroll-ul meu doar persoanele care m-au exclus in urma alcatuirii paginii separate…”

    Sunt inca la moderare…

    Scuze Cella, nu pot sa vorbesc doar in punga….

    1. de ce scuze? :D
      suntem nişte copii mari?
      eu sunt într-un anotimp departe şi nu pricep nimic… sunt un pui mic, un naiv pricăjit, un copilaş bîzăit… ceva…
      împăcaţi-vă, măi, e atîta urît peste tot…
      sunteţi aşa frumoşi şi vă iubesc aşa de mult!!!
      de ce mă întristaţi voi pe mine, un amărît de copil? de ce, mă?, de ce?
      credeţi-mă că vă iubesc :(
      vă rog, cît pot eu de frumos, împăcaţi-vă

  3. Nu ne-am certat Cella, eu nu am scos nici un cuvant. Vania injura in cel mai pur stil crestinesc cu putinta… Nu fac altceva decat sa-l stie lumea. Pe mine m-a bagat la spam :)

    1. eu ştiu că Vania nu-i om rău, iartă şi tu, o să treacă… toţi avem hibe… vai steaua noastră :(
      spamu-i şi el om :D se mai supără, îi mai trece… sper!!!
      Vania se poate supăra, şi eu l-am supărat şi probabil o să-l mai supăr, măcar o face „pe faţă” şi nu-i fariseu cum ştiu mulţi p-aici :(
      cum de v-aţi supărat şi pentru ce habar n-am şi nu-i important că zilnic văd de astea în virtual
      pentru mine sunteţi doi oameni pe care nu mă pot supăra, eu, şi nici nu vă pot „şterge”. că nu vreau
      voi, cîţiva(foarte puţini în ciuda cîrnatului din blogrollul meu) îmi sunteţi aşa dragi că orice aţi zice vă ştiu, cumva ;) , n-am să mă „supăr” pe voi şi am să fac tot ce poate depinde de mine să vă „trec puntea”
      nu mă faceţi să aleg între voi că niciodată nu am să o fac, îmi place ce scrieţi, vă citesc! punct! :D
      lumea…

  4. Cella, m-ai facut sa zambesc. Si nu te face nimeni sa alegi, ar fi culmea… Chestiei cu „fariseul” nu i-am prins subtilitatea. Poate ca nu-s atat de crestin pe cat ar crede unii.

    1. am rămas cu sechele, de la educaţia bunicilor şi maicii mele, eu fac cum fac şi mereu mă învrednicesc cu alegeri(de „făcut” şi „des!făcut) :(
      cred că-i deformaţie profesională (în)născută :D

  5. în afara discuţiei…
    …s-a născut şi s-a născut cu vreme şi
    s-a născut pentru că nu avea unde să se nască şi de unde să ştie că
    naşterea face doar certificate, dar e cea în spatele căreia
    unii se dau mari şi rotunzi că au născut oareşce la capăt…
    logica după care e construită formularea anterioară nu îmi aparţineîn mod special… nici plictiseala evidentă… doar sună oarecum bine…
    …de la capăt: dacă am umăr, staţi pe el, vă rog… sunteţi bine veniţi epoleţi chiar dacă gradele nu mai au valoare…
    (paranteză: Dumnezeule!, ce plctisitor sunt!)

    1. Volodia, m-ai făcut să zâmbesc… subţire
      cine-ţi tot zici că eşti plictisitor? tu eşti Volodia, tre’ să mi-l prezinţi pe plictisitor, nu-l ştiu

Lasă un răspuns

