Carte de suflet, cinste cui te-a scris

Am lăsat să treacă câteva zile, peste întâmplări şi oameni, să mi se aşeze gândurile prin amintirile mele virtuale, să-mi chem la sfat de aduceri aminte, trăirile de-atunci. Şi nu a trecut nimic. Timpul chiar stă în loc, abstract* şi indiferent*, trecători suntem doar noi.

Ce firave şi părelnice sunt puterile cuvintelor pe care încerc să le spun.

Ce puternice îmi sunt gândurile.

Nea Costache, pentru noi, CONSTANTIN STĂNOIU pentru „restul lumii” :D şi  pentru aceia care îi vor citi CARTEA şi sunt cu adevărat convinsă că mulţi o vor citi, şi-a văzut copilul sufletului tipărit.

Am citit FERMECAŢI de poveste şi grai, pe blogul lui Nea Costache,

O VIAŢĂ ÎMPREUNĂ.

S-a plămădit şi s-a aşezat în rostul ei crescând mare şi frumoasă precum aluatul de pâine din grâu curat.

Pâine de aur coaptă pă ţăst.

Ce pot eu, cititor şi prieten virtual, să-i doresc OMULUI şi CĂRŢII LUI?

DRUM de LUMINĂ şi CITIRE către OAMENI.

O puteţi comanda AICI şi vă asigur că nu greşiţi făcând-o, o să o iubiţi. Şi CARTEA şi SUFLETUL care a trecut prin scrierea ei spre voi: NEA COSTACHE!

Mult NOROC BUN, CARTE FRUMOASĂ!

Multă sănătate OM MINUNAT!

***  ***   ***

ADDENDA SPECIALĂ(CU PING:) SPECIAL):

dl. V. TE IMPLOR!!!, NU O FACE, şi-aşa lumea-i un loc viran. Defenestreze comun ăia pe care-i motivă noi, prin metode specifice să o facă, că nu ne merită, .

Aristocraţii aleg şi ştiu să o facă. Nu-i la îndemâna vulgului. Nici literatura nici defenestrarea.

***   ***   ***

Pentru mine şi sufletul meu scrie, ca întotdeauna, neştiind cum mă atinge vrăjit

ILINCA BERNEA, citiţi!!!


21 de gânduri despre “Carte de suflet, cinste cui te-a scris

  1. Sarut mana si multumesc draga prietena de suflet pentru promovare dar mai ales, pentru frumoasele cuvinte despre mine si despre „copilul” meu, ce a luat nastere si datorita tie, prin incurajerile tale din comentariile postate la fiecare aparitie a capitolelor ei de pe blog, comentarii care prin pertinenta lor, m-au facut sa-mi duc cartea la bun sfarsit. Pentru toate astea-ti multumesc Cella si ma bucur ca am prieteni asa valorosi si buni, prieteni de care sunt mandru sa-i am.
    O saptamana frumoasa, plina de realizari!

    1. eu sunt cea onorată şi cea care nu obişnuieşte, că nu are de ce, să spună vorbe pe care nu le simte
      la fel ţi le doresc pe toate şi încă şi încă, gând drag şi bun copiilor şi îmbrăţişări Doamnei sufletului şi vieţii înpreună

  2. Nea Costache are o scriitură pitorească , merită citit. Captivează și nu-l mai lași din mână!
    Să sperăm că o să am bani să plătesc și eu tipărirea minunii ilustrate cu zâne…cer ăia prea mult…mult prea mult.
    Succes scriitorilor bloggeri!

    1. WOW!
      bine dragă da’ numa 7 dolari? fac cu nervu’ :lol: aceia binemerită altfel pe preţ, adică n-au preţ că-s nepreţuiţi

      1. Vezi dacă nu ești atentă? 7 dolari e ăla mic, de 2,5 ml, dă 7 dolari pe 2,5 ml, iar pe unul mare vei da vreo 200, Cella Cella, tre să-ți dau lecții despre brandurile OCHILOR VERZI care dau parfumul la fiolă! Ești o scumpă! Noapte bună!

        1. Erată: OCHILOR VERZI! Dă click pe ăla de 8 ml și o să vezi că apare 20$ dolari,(19, 99)la 16 ml vor fi vreo 50$ și tot așa…n-aș zice că-i puțin. Și chiar de-ar fi, tot Occhi Verdi este!

  3. Multumesc frumos Cella, ma bucur sa stiu ca te atinge ce scriu. Si tu scrii superb poezie. O sa te „tin sub observatie”.
    Ma ajuta mult sa stiu ca nu scriu in zadar, ca undeva cumva cuvintele mele au un destinatar.

    cu cele mai frumoase ganduri,
    ilinca

    Numele tau imi sugereaza sunetul violoncelului.

    1. sunt mută!!! prezenţa aici a „vocii mentorului” este copleşitoare
      am să zic, doar, atât: EŞTI LUMINA! nu poate nimeni, decât eu, şti cât, ce şi în ce fel… mie
      eu… fără „glas în cuvinte”

  4. Good morning, I was flipping through some sites and I saw your blog from bing. I read some of your articles and think they were pretty good. Thank you, I’ll stop by your webpage soon.

Lasă un răspuns

