Da!, şi ce?

 

A cam venit vremea…

… să nu ne amăgim, clipa aceasta, e deja trecut… [ … ]

„Să mai salveze alţii lumea!”, în lipsa mea, :-P , nu uitaţi să fiţi fericiţi(salvând-o)!!!

Cristian Bădiliţă- Calindar Poeticesc

M   Mereu se schimbă câte ceva: într-o primăva

A Am închiriat ziua de naştere într-o altă primăvară ziua judecăţii

R Respirăm, inspirăm, expirăm

T Toţi împreună,  ca un plămân gigantic acoperit cu

I Iarba crescută din spaime şi cărţi

E   Eu am greşit, născându-, doar veacul şi despărţirea în silabe

SINAXARUL, zice


53 de gânduri despre “Da!, şi ce?

      1. Mă bucur că ți-a plăcut, și pe buchetul cu lalele ți-am scris la fel.
        (Sâc ți-am făcut ție, nu mie!)
        La ulți ani încă odată! :)
        Magnolii… stai să caut, am făcut primăvara trecută eu cu Enya, la Grădina Botanică, foto cu magnolii, le caut și le pun pentru tine!

    1. Floris!!! IUBITELE MELE MAGNOLII of, Doamne…
      tot vin eu în Cluj în viaţa asta, vezi tu, că-s „programată” să o duc mult şi bine
      te îmbrăţişez, draga mea, mulţumesc frumos şi asemenea ţie şi celor dragi ţie

  1. La multi ani! Cella – eu nu ma prea pricep la urari, dar dupa cum vezi lucrul asta nu ma poate opri de la a le face.
    Sper sa ai o zi frumoasa astazi si o primavara cat mai curanda!

  2. Ei, draga mea draga, iti doresc sa te bucuri fara margini de un an nou pe care ti l-a dat Domnul, sa-l fructifici la maximum si,poate, in vara asta pui de-un concediu d-ala de neuitat.La multi ani !

    1. Zincuţa, eu mă cam bucur din orice. asta-i sigur! fapt, cum zic eu
      Îngerul cu lista de programări la concedii mă cam ocoleşte iar eu nu-mi fac niciodată planuri, pentru neuitări ;) , toate-s cum Le rânduieşte…
      azi, aici, răspund doar celor fără blog şi celor cu blog, c-aşa cred eu frumos, la fiecare acasa lui
      cum tu eşti dintre SPECIALI, mi bine tare să te ştiu aici
      te strâng tare în gânduri dragi că ştiu că nu te frângi :D

  3. Multumesc, draghi, ” pentru increderea acordata”(asa ziceam noi la partid, la ala comunistu’ unde cu onoare am activat,ha,ha,ha).Si acum, da-mi voie sa-ti fac un cadou :
    „Stiu musca-n lapte foarte bine;
    stiu omul dupa cum se-mbraca;
    stiu timpul rau de cand senin e;
    stiu pomul sec din poama seaca;
    stiu arborele dupa craca;
    stiu ca-i la feltot ce e viu;
    stiu ce e munca si ce-i joaca;
    stiu totul, doar eu nu ma stiu !”

    (Fr.Villon- Balada vorbelor marunte-trad.Nrculai Chirica)

    1. şi mai ştii şi ce-mi place mie ;)
      că veni vorba de partid :lol: , unica funcţie pe care mi-au băgat-o pe gât(aveam meserie politică şi era obligatoriu să fim membri altfel zbârrr :D ) a fost propagandist. şi ne-au dat nişte caiete super faine cu foi şi coperţi de mare angajament şi calitate :D
      al meu era plin cu poezii. şi-acum mi dor de caietul ăla. mi l-au rechiziţionat în luptă :lol:
      vai… şi ce poezii interzise aveam în el, auzi? cred că eram un soi de disidentă şi habar n-aveam :lol:
      să-mi mai scrii din Villon, te rog frumos, n-am volumul ăsta şi traducerea e remarcabilă zice mama lui Snejinku care-i profă de franceză(d-aia autentică ;) )

  4. CELLA draga, LA MULTI ANI cu un brat de magnolii inflorite, un munte inalt de sanatate si o pajiste de bucurii!
    Am cules Villon in drum spre tine, sa-ti picur cateva stihuri in templul gandurilor si starilor tale speciale :)

    „Lasa de acum
    Piatra si argil,
    Cata-ti subtil
    Sprijin de fum.

    Stalpi, zidarii,
    Turle.. de loc.
    La temelii,
    Limbi mari de foc.

    Jertfa? de gand.
    Nici un amvon:
    Singurul zvon
    Duhul trecand.

    Cu chin si azur
    Acoperit,
    L-a ctitorit
    Sufletul pur.

    Aici s-aseaza
    Dorul ucis
    Si-ngenuncheaza
    Vis dupa vis.

    Para si nor,
    Urca la cer
    Templul, usor
    Tainic fior.”

    (Fr. Villon – „Templul”)

  5. cand vine unu si zice Baaaa, a nascut nevasta-mea, am un copil… toata lumea ii spune Sa-ti traiasca!
    ca si cum normal ar fi sa moara da lumea ii doreste altfel, adica numa de bine
    tot asa cand cineva are ziua, lumea da cu La multi ani… ca si cum, bine-ar fi, io iti urez da’, oricum… nu mai ai mult
    puii mei
    sa fii fericita sor’meo, acum! baga-ti picioru!
    te iubesc!

  6. fie-ți adolescența uimită de bucuria vinului străluminând a fericire că-i tânăr de viu în venele de roșu pline, calde bucurii de visul ce-i viață, dulce iubirea ne-nvață că eri e târziu, și darul ie clipa clepsidrei pustiu

    1. mi-aşa de bine în copilăreală că ale-adolescenţei vise vreau să uit
      aceea-i vreme de regrete;)
      eu? n-am!
      copilăresc şi-n vis

  7. si iarăşi mă împinge
    in mijlocul genunii
    fecioarele furtunii
    fă joacă ca pe-o minge
    …………………….

    dar zbuciumul căutării
    se vede că-n zadar e
    si rătăcesc pe mare
    la voia întâmplării .

    (doar Radu Stanca si dfilm e mai am… atît pot oferi…)
    [eu sunt săracă. CELLA,
    am decît griji și nevoi și doruri și dureri pe care nu vreau să le împrăștii prin alte locuri;
    dar am ceva ce aș vrea să nu uiți NE-UITAREA și NeVoIa de TINE

    1. am trecut, şi azi, pe la tine…
      ştii bine :(
      sunt tare tristă, Ana, şi nu doar pentru azi
      „orbirea şi surzenia” mă întristează tare… şi sunt atât de puţini cei care iau în seamă semnele :(
      n-am cum „lupta cu ignoranţa„, suficienţa şi pământenismul…
      sunt tare, tare tristă

  8. pentru ca nu vreau sa fiu nededreapta si pt ca TU ma simti,
    incerc cu greu sa imi amintesc putin din ceva ce stiu sau cred ca iti place:

    …for my dreams of your image that blossom a rose in the deeps of my heart….

    –––––––––––––––

    can YOU forgive me ?

    1. …With the earth and the sky and the water,
      remade, like a casket of gold :D
      ANA, ANA… ţi-am mai spus asta: nu cere iertare, te rog…
      ştii cum îi zicea Budha ucenicului care l-a întrebat ce-i Universul?
      -„uită-te-n oglindă”
      eşti aşa bogată, Ana, te ai pe tine… Universul!
      Yeats şi eu îţi mulţumim

Lasă un răspuns

