Spirale, sfârşit de (ne)început- început de (ne)sfârşit

umblu cu cercuri umblu cu cercuri şi
mi s-a strâns un vot pentru parlamentul de miercuri

VOLODIA MACOVEI

POSTBELICE

Ex-terminal prayer

My lord my lord sunt călare pe ford viaţa mea s-a schimbat
Din cinci femei şi-o rablă de tramvai m-am trezit încurcat
Pe cine să iubesc my lord pe cine să dau deoparte
My lord se trezeşte o gâscă departe care
Îşi aminteşte că am violat băltoaca ei de peste lună şi

Sunt trei băutori de bere care vor spune că-i bună

My lord my lord m-am îmbrăcat binişor cu sacou şi izmene
Pe faţă mi-am tras figura de zi am încălţat şi trei semne
De stop de tras de fiţos şi de gras
Aşa spune băcanul că poate uita de datoria mea la

Ceaţa din vârful osului de vită în care mă
Oglindeam ca bou-n ispită
My lord

My lord my lord am piele de măgar peste pielea din ford
Am urechi ascuţite de la trasul femeii am
Prea multe cuvinte din care pot construi un cod penal un

Sac de minciunele grase şi bacşişul fecal
my lord
my lord
pentru că pot să fac ceva pe vieţile mele din ford

Umblu cu cercuri umblu cu cercuri e
Astăzi devreme e astăzi e miercuri

3 gânduri despre “Spirale, sfârşit de (ne)început- început de (ne)sfârşit

Lasă un răspuns

