[…]

-ANCA

Donez

Parţial color

Blog

Unui orb

Aşteptând cuvântul

Cu urechea pe calea ferată

Ofer cheie

Şi zăvor

Pentru cel mai orb

Doritor…

15 gânduri despre “[…]

    1. nuuu, Belle, mâine e doar o altă zi… de LUNI! :D
      altfe, toate zilele sunt speciale, negativ ori pozitiv, convenţii temporar temporale, atât!
      las’că am eu imaginaţie de… ţi-aş da bucuroasă măcar o parte
      uneori e o mare povară

  1. Cuvintele mele nu ştiu a rosti ce simt, aşa că citez…

    Ajutaţi vă rog un biet orb.
    Un străin într-o lume ciudată;
    Călător printre umbre şi ceţuri,
    Condamnat în beznă pe viaţă.

    Eu nu vreau decât o dovada,
    Că frumosul nu a pierit.
    Căci nu simt decât forma viorii…
    Şi parfumul ei de iubire.

    Din când în când mai cad
    Câţiva bani în cutie.
    Fiecare deschide o fereastră
    Până să îşi piardă căldura.

    Banii aceştia arată sclipiri,
    Din vieţile celor darnici,
    Scene parcă văzute pe ascuns;
    Amintiri colorate şi vii.

    Cei mai mulţi nu ştiu să vadă,
    În visări decât întuneric!
    Se trezesc neschimbaţi,
    Neatenţi la ce au pierdut.

    Dar eu când adorm,
    Văd întreaga lume-n culoare,
    Adunată în fiecare zi
    De la cei cu visele goale.

    Dar dimineaţa din nou mă trezesc,
    Înapoi în lumea mea tristă.
    Renăscut mă găsesc, din nou,
    Singur in beznă
    („Muzicianul orb” – de Andrei Petrescu)

    1. iar eu am rămas fără vorbe, oricum n-am eu prea multe
      gând drag de mulţumire, mare bucurie mi-ai făcut, primesc atât de rar versuri
      sunt absolut recunoscătoare, nici nu ştii ce bine mi-ai făcut, nu uit!

Lasă un răspuns

