Altfel, sunt bine… tricotez fulare, e februarie(încă):)

Motto:

N-a mai rămas niciun loc pe pământ

să nu-i fi lăsat o lacrămă sau un cânt.

N-a mai rămas nicio piatră sub soare

să nu mă fi amăgit c-o chemare.

Nicio umbră n-a mai rămas. Niciun gând

să nu-mi fi făcut culcuş sau mortmânt.

Clipa stă spânzurată între noapte şi zi.

Nu mă chema, e-n zadar. N-aş veni.

Nici amintirea că sunt n-a rămas.

Să zicem că viaţa a fost un popas.

OCTAVIAN BLAGA

Nu întreba, măi moarte, de mine. Ştii că nu-s acas’ şi n-am nici o treabă de tine. Dacă-mi mai dai semn, în somnul cu vis- că ţi bine-, am să te trag de nădragi. Eşti, doar, o stare de-a mine.

Hai, la joacă, moarte. Mie? mi biNE…

Tolăneşte-te moarte, pe unde apuci, dacă eşti pruncă bună

s-ar putea să-ţi împrumut, pînă-ntr-o altă dimensiune- la alegerea ta- perechea mea roşie de papuci

de sferele mele fă bine şi nu te atinge, auzi, dacă te prind cu gheara pă ele-ai putea s-o încurci

dacă te plictiseşti aşteptându-mă-n colţul pătratului, ştii tu- ca o ipochimenă uitată-n uluci-, n-o să te învăţ io acuma toate cele  …

fă ce te taie capul ăla de tută, bea un espresso da’ ai de grijă să nu mi te faci, iarăşi, curcă-ntre tuci ;)

cum, de tot halul- de tot felul, de vehicole prin virtual e saturaţie şi nu mai apuci

ia şi tu ce mai rămase, nefolosit- nu c-ar fi mare brânză-, da’ bagă viteză dacă vrei să mă  duci,

Sanchi, moarte, au încercat mulţi alţii… la jocuri ruseşti sunt expertă: se zice seduci . Ruleta jucam de pe când tu erai doar o amărâtă, învârte-o să vezi şi s-auzi… atunci

Aha, eşti şi nesimţită şi joci murdar, mă gândeam…

… dacă te prind că-mi faci d-astea JUR! te înec, ştii că sunt de cuvânt, capul tău hâd încape perfect în cel mai la-ndemână lighean.

Ia-ţi gândul d-aici, să revenim la ce vorbeam…

Alege un  joc, care crezi că l-ai inventat tu, restul lasă-le-n joaca lor

te previn…

orice joc am juca, cu mecla ta, cu moaca mea…

banca/masa plângea: plăti, mă! la noi, când jucăm cruce,  aşa ceream

Aici o să stai până o să-mi vină mie valul şi cheful şi dorul şi zborul şi morul…

nevermor, mă, moarte… cra-cra!

adică: ssstttt… cu drag, peştioaica ta ;)

Auzi, ştii ceva?

mă plictiseşti, de moarte, moarte…

… ia, ia-ţi tu tălpăşiţa şi puneţi-o-n frunte, pe frunte, pe tălpi, pe ce-oi vrea,

abţibilde cu tine n-am la-ndemână şi-ţi fac în ciudă: nu-ţi dau nimic din ce-ai vrea

Moarttteee…

ne vedem în faţa liftului, de-oi putea, vin negreşit…

tu, aşteaptă cuMINTE timpul ce-mi este, de la o vreme, cam răvăşit.

Am întârziat la coafor, te-am pupat, pa … tu… ne mai auzim, ne vedem negreşit…

Bihoreanul nostru, OCTAVIAN BLAGA, are o revistă pe care vă invit să o citiţi

ZODII ÎN CUMPĂNĂ

aşa cum vă invit, de şi cu drag, să-i citiţi şi cea mai recentă plachetă cu versuri

ANONIM, SECOLUL.XXI (puteţi descărca din pdf., chiar vă rog, sunt minunate)

Le puteţi însoţi cu imagini şi respirări verzi ale încă unui drag, bihorean-bihorean, suntem oameni frumoşi şi buni… calzi… netrebuitori decât iubiririi şi trăitului. Moarte, n-avem grija ta, p-aici e cald şi doar bine…

DAN SUCIU, care are o neostoită SETE DE VERDE, şi mi-o transmite şi mie…

… cu bine!

18 gânduri despre “Altfel, sunt bine… tricotez fulare, e februarie(încă):)

    1. d-aia n-am răspuns la mailul care mi le-a trimis, am preferat să-l stuchesc pubic pe expeditor :lol:
      io-s pentru incinerarea liber consimţită, înţeleg să-i scutesc pe cei vii de grija nefiinţei mele ;)

  1. la moarte ma gandesc si eu destul de des,mai ales cand nu ma simt bine,insa nu-mi mai este teama.
    Oare ce mormant voi avea/mi-ar placea o urna.

    1. nu-s versuri, Nea Costache, n-am eu faţă de-aşa ceva…
      eram influenţată de-o revoltă venită din preadeparte şi preamult şi preazadrnic
      Nu am, moarte, cu tine nimic,
      Eu nici măcar nu te urăsc
      Cum te blestema unii, vreau să zic,
      La fel cum lumina pârăsc.

      Dar ce-ai face tu şi cum ai trăi
      De-ai avea mamă şi-ar muri,
      Ce-ai face tu şi cum ar fi
      De-ai avea copii şi-ar muri?!

      Nu am, moarte, cu tine nimic,
      Eu nici măcar nu te urăsc.
      Vei fi mare tu, eu voi fi mic,
      Dar numai din propria-mi viaţă trăiesc.

      Nu frica, nu teamă,
      Milă de tine mi-i,
      Că n-ai avut niciodată mamă,
      Că n-ai avut niciodată copii.
      nenea Grig (Vieru) de care mi tare dor din vreme-n vreme…

    1. nu e necesar, Belle, nu sunt o persoană formală
      înţeleg şi respect, pe mine pentru a-i respecta şi înţelege pe ceilalţi, virtualul nu e cu nimic superior realului, doar mult-mult mai fals
      nimic nu-i obligatoriu şi nimic nu cere nimic
      absentă sunt eu, nu tu, şi absentă am să rămân o vreme
      am ales: oamenii vii, măcar lor le pot fi de folos
      virtualu-i aiureală de şi din care sunt departe
      eşti o persoană deosebită, de mulţi „virtuali”, rămâi aşa… nu „cer” atenţie, am! :)

Lasă un răspuns

