„în amurg- scriu pe un zid pentru tine- am fost şi eu aici”- Issa

Despre OANA şi cărţile scrise de ea eu nu pot vorbi ori scrie. CITIŢI!!!

Ar însemna să-i fac laudaţio pe toate tonurile şi în toate gamele. Şi culorile, şi cuvintele, şi, şi, şi…

Dacă nu mi-ar fi plăcut nu aş fi cunoscut-o. Dacă nu aş fi cunoscut-o eram mult, mult mai tristă decât, poate, credeţi voi că sunt.

Şi… pot fi oricum dar tristă? He,he… ;)

O fac responsabilă, pe ea şi pe MAŞA :lol: de venitul şi rămasul meu în vorbe virtuale.

Aşa-i frumos, fiecare trebuie să lăsăm măcar ceva cuiva. Eu las vina virtualului.

Lor le-o las, lor le-o personalizez, în mintea mea, să am justificări dacă o fi să dau seamă.

Am să scriu cândva, când o să cresc mare, despre multele bucurii şi măruntele ne…

Nu-i ameninţare. E ceva deja făcut. În mintea mea şi în lumea fără de cuvinte în care ştiu că am să „apuc” să trăiesc.

Sunt personaj (şi) într-o carte? Păi DA! :lol:

Luaţi de CITIŢI!!!

Trandafirii albaştri sunt preferaţii OANEI.

Oana n-are mere. ;)

OANA SCRIE CĂRŢI!!!

Oana!, Maşa!

vă amintiţi începutul?… japonezii? :lol:

nouă şi tuturor:

SAKUTEN KYOSI!!! (a urma cerul, a lăsa deoparte sinele- tr. j.aprox.)

Şi… OANAAAMULŢUMESC, ,EXIŞTI în „viaţa mea”.

În calitate de (a)muză(ată) aştept LANSAREEE… :lol:

12 gânduri despre “„în amurg- scriu pe un zid pentru tine- am fost şi eu aici”- Issa

  1. Personajo, felicitări! Pe Oana am felicitat-o la ea, e celebră, gata, nu mai are șanse să scape de publicul vânător de autografe! Și nici tu, un autograf de la fiecare personaj. Coperta conține o sticluță de parfum de violete uscate în formă de ochi…Bravo Cella, vrem dublu autograf!
    Nu ți-a plăcut Kayleigh a lui Marillion și e atât de pentru tine…păcat.
    ”Do you remember, the cherry blossom in the market square?
    Do you remember, I thought it was confetti in our hair” !

    1. cine ţi-a spus că nu mi-a plăcut, ha?
      poate vrei să ştii ceva despre mine, poate nu :-P , când îmi place ceva TAC!!!
      da, da… ; da autografele ce-s? ceva bunnn?, ceva care îngraşă? nu dau!, îs posesivă, ai uitat? :lol:

  2. Mai, nu e asa, eu iti multumesc tie ca existi, ca doar eu te toc pe tine la cap cand ma apuca :D Si apai, daca nu erai, ce personaj mai aveam… A?

  3. Nu pot fi sclavul tău.
    Azi te-am sunat de dor. Nu există ultimul dor, poţi striga la mine cât vrei. Mă urăşti tare tare.

  4. Dă-mi ochii-ţi plânşi, să-i mai sărut o dată,
    Şi lasă-mă să plec!…
    Tu nu-nţelegi
    Că-n orchestrarea întregirii noastre
    Nu-i ciripit de păsărele-albastre,
    Ci-i răcnet doar de bestie turbată,
    Ce-ţi sângerează-obrajii şi te muşcă
    De câte ori încerci s-o-nchizi în cuşcă
    Sau de piciorul patului s-o legi?…

    Dă-mi ochii-ţi plânşi, să-i mai sărut o dată,
    Şi nu-ţi mai cer nimic!…
    Tu n-ai ghicit
    Că melodia întregirii noastre s-a sfârşit
    Şi toată fericirea-mprovizată
    Cu care ne-avântăm tot mai departe
    N-a fost decât iluzia că ne-am iubit
    Ca două manechine cu suflete de vată,
    Păstrate-ntr-o vitrină cu geamurile sparte?…
    Dă-mi ochii-ţi plânşi, să-i mai sărut o dată,
    C-atâta doar mi-e dat să-ţi mai sărut,
    În cinstea întregirii noastre din trecut,
    Din care-acum n-a mai rămas nimic
    Decât o falsă frescă-n mozaic,
    Pe care nişte gheare de bestie turbată
    Însângerează două imagini omeneşti!…
    Nu le cunoşti?…
    Încearcă –
    Şi-ai să ţi le-aminteşti!

Lasă un răspuns

