Telefonul cu număr singur

Mi-atâta de DOR, de tine

NICHITA,

că mi-am pus rington cu vocea ta.

Mă sun cât mi-e greul de lung şi fac conversaţii de noi cu minea tine.

Mai departe, mai aproape de centru

spaţiului,

inima mea se consumă.

Capul meu, ca o flacără de lumânare,

mereu îşi pierde ochii fierbinţi

arzând mâinile tale nevăzute.

El îşi hrăneşte lumina

din seninul trunchi

pe pământ şi pe mare,

Minunată pradă şi sprijin

al foamei- pământul-

Minunat prilej de sete- marea.

Flacără înceată, pierzându-şi ochii

mereu fierbinţi,-

arzându-ţi mâinile.

O, dureroasă lumină şi miros!

Pălmile tale sunt

faţa mea de pământ şi de apă.

Numai şi numai ele

mişcătoarele, îndepărtatele

mă luminează, arzându-mă.

(ALFA)


14 gânduri despre “Telefonul cu număr singur

  1. Cella, nu funcționează linkurile (poate e o figură de stil…). Telefonul e bestial, e scos din adâncul mărilor, din epave demult uitate ucise și nerevendicate…
    Ai o dedicație și e pentru tine. ;)
    Sunt mai multe!

    1. da? la mine funcţionau… fotografii cu Gabriela şi Dora(NICHITA, lor)
      da, da… epave!… ador epavele… în anotimpul ăsta :(
      p.s.- am scos fotografiile, probabil aşa vrea el, să nu fie văzute

      1. Cella, eu stiu cand imaginile ne aleg….si stiu ca ea te-a ales…
        Am facut GESTUL, poti sa verifici, pastisele nu ma mai intereseaza , iar cine trebuia, a fost absolut sters.
        Gata, in atelier cu mine! :)

  2. Telefonul pe care la-i gasit sau ti-a iesit in cale mi-a adus aminte de tinerete cand vorbeam cu o fisa de 25 de bani oricat aveam chef.
    Mi-e dor de acele vremuri,poate l-as fi cunoscut si pe Nichita.Si l-as fi auzit si inteles.
    Poate as fi avut o alta viata daca as fi notat un numar de telefon.
    O saptamana mai buna!
    P.S.Scuza-mi stangaciile,ma si mir ca mai sunt pe aici si vorbesc.

    1. Gabi, mă îngrijorezi de-o vreme, iarna asta lungă e deprimantă
      sper că ai grijă de tine, te rog, dacă p-afar’ e mai greu de ieşit măcar fă o cură cu citrice, ori mere
      şi mai lasă calculatorul în păcatele lui; e sursă sigură de depresie

Lasă un răspuns

