„lunecând în cenuşiu- priveşte barca sub lună- e fără cârmaci” Issa

ADDENDA: E ZIUA LOR!P O E M I X

***   ***   ***

creat şi oferit spre folosinţă universală de ALEX MOLDOVAN

21 de gânduri despre “„lunecând în cenuşiu- priveşte barca sub lună- e fără cârmaci” Issa

  1. Buna ziua,

    Va intereseaza un schimb de link-uri ?
    Pentru un link inspre http://www.jocurik.com eu voi adauga link-ul dvs. pe http://cattasblog.blogspot.com si pe http://www.jocurik.com/parteneri.php – pagina partenerilor site-ului meu .

    Date link :
    =>Titlu site : jocuri noi
    =>Descriere : jocuri noi
    =>Link : http://www.jocurik.com

    sau

    Jocuri noi

    Confirmati raspunsul ( pozitiv sau negativ ) la adresa de mail jocuri3d@gmail.com
    Imi cer scuze pt. deranj !

    O zi buna,
    Catalin !

  2. CELLA, am promis că vei scrie TU de Dragobete și acum…trebuie să mă țin de cuvânt! Abia aștept, vezi că-i în curând….te-am prins. Va fi ceva foarte frumos, sunt convinsă!

      1. Am riscat, deja știu mai mulți! Accept o provocare, dar numai după aricolul promis în numele tău, sunt curioasă la ce te vei gândi!

        1. când rişti în numele altuia e cu dus întors, Mi, pe mine „mai mulţi” nu mă prea clintesc din ale mele, ba dimpotrivă :lol:
          tu eşti curioasă, ştiu, dar eu nu prea gândesc… asta ar putea fi o mare problemă, a ta, sâc-sâc!!! să te văd :lol:

              1. CELLA, înainte de-a ieși de pe net în seara asta, hai să deconspirăm…gluma. Acest făurit, ca o reacție românească la Valentine’s Day, cică Dragobete, e o făcătură. Adică de ce nu l-am sărbătorit și înainte? De-aia, că nu era sărbătoare, era doar o legenduță.
                Sper că toți și-au dat seama că a fost un joke, te pup, seară faină și asta nu înseamnă că nu mă poți provoca!
                Pupam Cella!

                  1. Legenduță, orice, numai sărbătoare a îndrăgostiților nu. De ce nu am învăţat la școală? Nimeni n-o știa până la Valentine, cînd brusc am avut și noi….nu mai pot fi ipocrită! Există, dar nu se sărbătorește, bunicii NU auziseră, părinții nici atât….pe când Valentine se sărbătorește de secole.. Vezi Cella, ZBURATORUl, în schimb, e al tău! Da, e al tău fără discuții!

                    1. mă, io politică pă blog nu fac, clar? :-P
                      ZBURĂTORUL e în insectar, aia-i sigur, îi dau drumul la noapte să dea o tură de control:)))
                      iar cu îndrăgostiţii mai scuteşte-mă, să-şi drăgostească iubitele şi nevestele că io am altă treabă: iubesc !(balenele albastre şi tot neamul lor)

  3. Celle, nu ma pot abtine :
    ” de la baia copiilor- si pana la baia defunctilor-
    oh, totul e nonsens”
    Kobayashi Issa

    1. ştii de câte ori am citit-o? de 3!!!
      1: am inspirat-o!
      2: am luat creionul şi am fişat-o
      3: am savurat-o
      of!!! mi-ai făcut bucuria bucuriilor! eu nu o să mă pot plăti de tine niciodată, Zinca, sunt copleşită sincer
      şi absolut cucerită: Kobayashi Issa e visarea mea AZI şi IERI, MÂINE e, doar , o altă zi
      altfel , de ieri ;)

  4. Tu Cella, ce tipă dură ești!
    No dă drumul zburătoului, că nici io nu fac politică pe blog! Doar artă, parfum și relaxare! Sau…calm, lux și voluptate! Zburătoareo…fug! Pa!

    1. da, da, mai rar :lol: zi merci că nu eşti
      zice că nu poate că are acul ruginit a înţepenit în insectar, vai (de) steaua lui, la primul inventar îl dau la casat, numa gura-i de el
      zburător cu aripe oloage… biţi!

Lasă un răspuns

