SARINAGARA

ştiam această lume- efemeră ca o rouă-

şi totuşi totuşi

În LOCul de unde vă scriu AFARA-i departe. De fapt, aici, ea nici nu există. E un LOC încărcat de vibraţii joase, extrem de joase. Când pătrunzi în astfel de spaţiu faci un fel de submersiune. Presurizarea e ohooo… depresurizarea… asemenea.

Înşirate ordonat şi pasiv agresiv… zeci, poate sute, destine.

Stând, călătoresc periculos. Mi-am plătit toate asigurările, mi-am efectuat vaccinările.

Dar…

În LOCul ăsta am primit, strecurat obraznic şi drag, un bilet:

„dosar nr… , rejudecare…, termen…, părţi…, obiect…, STRĂLUCEŞTI!!!”

Floris, ţie

Zincaaa… mulţumită ţie!, în lumea mea, depresurizare :lol:

lume de rouă

e lume de rouă

şi totuşi totuşi

– Kobayashi Issa –

tsuyu no yo wa- tsuyu no yo nagara- sarinagara

23 de gânduri despre “SARINAGARA

  1. Ia uite ce loc frumos pentru niște…Pești!
    Mâine, la Palady, azi nu mai am timp, abia am sosit acasă. Mai trec, zi minunată, la Cluj dă cu ploi!

    1. :D da-mpărate!(sub acoperire); e de rău?
      da’ în majoritatea vremii sunt Cel,la- Ce,l,la- C,e,ll,a :lol:
      mulţumim pentru invitarea micuţilor mei, le transmit ;)

    1. doar iubind :D
      toate ce mişcă, toate ce stau
      tot ce visează, tot ce-i(promisiune) părere, chiar de nu-i rai…
      verde, albastru… adânc/zenit
      toate pe care Ni Le-a dăruit

    1. LOTUŞI!
      e pe bază de spirale, X, iarăşi e un cuvânt potrivit ;)
      ci nu e totul repetare…
      un vis în vis… în altul mai mare(să mă ierte Poe ;) )

  2. „CE poti spune celuilalt decat banalitati si vorbe in vant” Si cat de trist ca asa e! Ca celalalt e langa tine, il simti, si nu poti face nimic; celalalt e atat de aproape si totusi pana la el e cale de mii de maini-lumina. maini care ar trebui sa creasca din noi, si, ca in elegia nichitiana, din ele insele, maini din degete si din degetele mainilor iarasi maini pana la o imbratisare intensa, definitiva, totala, care sa nu scape nimic, sa nu piarda nimic si sa nu se consume pe ea insasi. o imbratisare din care sa ne hranim, si in care sa nu se poata spune eu; o imbratisare care sa explodeze eul si sa ne ierte de povara lui..

    1. ce însinguraţi suntem şi nu o să ne treacă…
      respingem orice încercare de tratament şi nici măcar nu ne recunoaştem boala
      vina e, întotdeauna, a celuilalt… a timpului şi a contratimpului
      compatibilităţile nu există decât pe clipe şi pe sărite
      şi se întâmplă doar celorlalţi… noi?, mereu sperând
      da, ştii ceva? în comparaţie cu alţii ne prefer pe noi, crede-mă: noi suntem cei vii
      să nu te laşi minţit de vorbe şi culori stridente(clopoţei şi lampioane, efemeride vorbitoare) , ţine-o pe drumul tău… e sigur cel bun

  3. I dont truly know what you talking about right here. This cant be the only way to think about this can it? It seems like you understand a lot, so why not explore it a lot more? Make it more accessible to everyone else who might not concur with you? Youd get a lot more individuals behind this should you just stopped making common statements.

Lasă un răspuns

