Anotimpurile mele: VARA în februarie

= 1 o F

Am cunoscut, profesional, o FATĂ şi un BĂIAT

şi…

chiciţi ce?

M-AM REÂNDRĂGOSTIT DE MESERIA MEA!

TANO face, mâine, un an.

Cel mai nenorocit an al vieţii mele, de până acum, fără legătură cu dragul de TANO (credeţi-mă, am cu ce compara)

şi…

chiciţi ce?

M-AM REÂNDRĂGOSTIT DE MINE!

PUNCT!!!


21 de gânduri despre “Anotimpurile mele: VARA în februarie

  1. Sa-ti traiasca Tano Era cazul sa te redescoperi.Ca tot se poarta dragostea in februarie, acu, pe 12.De te apuca si greata.Bleah!

    1. Zinca, n-am nicio legătură ori apropiere ce aia, credeam că mă ştii suficient de bine!!!
      e altceva , mult mai important, şi nu… nu mă redescopăr
      doar mă iau înapoi
      durerea era că am trecut lucid prin anul ăla
      poate dacă aş fi fost o naivă şi o „împăcată cu soarta” aveam deja împărăţia… n-am fost
      eu şi TANO mulţumim pentru urări, el a fost terapie! :lol:

  2. Te stiu foarte bine( pe nevazute,ha,ha,ha).A fost o glumita.Si ca sa-ti dovedesc ca te stiu, ti-am trimis azi cartea promisa.Cand am terminat de citit prima parte, am zis ca o sa-i placa mult Cellei. Sunt sigura ca nu m-am inselat.Te imbratisez.

  3. O sa te obisnuiesti;eu pe Vigilence nici nu-l mai bag in seama,este un alter ego :D
    La multi ani si sa-ti aduca Tano bucurii !Altfel il tinem la usa degeaba (ma refer la mine) :lol:

        1. bun!!! :lol: mă bucur obor c-ai terminat
          la tine era locul meu de linişte dar de-o vreme numai furtuni p-acolo
          o să „ne vedem mai des”, zic :lol: puppppp

  4. Tano, La mulți ani, să te bucuri de toate alături de cea mai bună Cellă din lume!
    Ma apuc de pictat chiar acum! Ai pus culori care ma inspira!
    Seară cu spor! Și pupă cățelul, e un scump. Pe amândoi. Și pe Snejinka! :P

        1. Mi, ţi-am explicat: frecvenţă vibraţională joasă!!!
          şlehta respectivă nu există pentru mine!!! punct!
          handicapaţii emoţionali cu veleităţi intelectuale afişate ostentativ şi scopuri, exclusiv, de a-şi etala nemernicia,de orice fel, de a face, exclusiv, rău tuturor celor care nu-i pupă-n frumuseţe şi inteligenţă nu fac obiectul preocupărilor mele virtuale
          am destule nifomane şi andropauzaţi în viaţa reală, mă ocup d-ăia că n-am încotro :lol: asta-i viaţa
          zi încâlcită, până la ceasul amiezei, dar promite să-şi revină :lol:

    1. IUBITA MEAAA!!! dragă mami 2 de SNEJINKA-BO-BOULLE DE NEIJE-BAIAZID-CENUŞERESU’ :lol:
      îţi ţinem tort pentru sâmbătă :lol:
      te iubimmm
      pusacheee

Lasă un răspuns

