„Când n-am un lucru mi-l fac poveste şi atunci e ca şi CUM l-aş avea”…

ADDENDA DEDICATĂ:

tuturor celor cărora nu le e teamă să viseze

OMULUI MEU DRAG, un VISĂTOR cum nu e altul…

şi

lui MARIUS căruia îi mulţumesc că nu m-a certat(am comis-o intenţioanat, mă jucam, aşteptam să mă beşteliţi, ce-aveţi mă cu mine de mă cruţaţi, mai ales tu :lol: ) ba, mai mult, mi-a dăruit

Mulţumesc! Marius ;)

de ascultat cu ochii dinlăuntru(singurii care contează) larg deschişi şi căştile „date la maxim”

VISĂTORILOR! VISULUI…

Motto:

„Visul lucid este o formă specială de conştiinţă, în care suntem conştienţi că visăm şi ne continuăm visul, fără a ne trezi. Deşi fiziologic nu există modificări semnificative faţă de somnul cu vis obişnuit, datorită modificărilor importante din câmpul conştiinţei considerăm visul lucid altă formă de conştiinţă, diferită de somnul cu visuri.”(mai multe dar în nici un caz mult- AICI)

Îndrumători şi Maeştri

Cineva, nu ştiu cine dar mult aş vrea să ştiu, vizitându-mă mi-a reamintit….

Nu, nu-mi plac amintirile şi nici nu le chem şi nici nu le las să-mi încurce prezentul cu scamele lor pentru mereu pe mai târziu.

Pentru… o să vină o vreme…

Am visat că au înflorit gutuii. Mi-am aduna poveşti şi am plecat… să mă găseşti…


Ninge sfânt şi păgân
Numai ochii ne rămîn
Despărţirea s-o mai vadă
Că, în rest, noi ne-am stins
Şi-am ajuns de-atâta nins
Nişte oameni
de zăpadă.
Ninge fără milă, ninge şi ne doare,

ninge cu fărîme albe de pian,
ninge cu tristeţe şi cu felinare
ninge ca la moartea încă unui an.

Câţi au fost de gardă –voie cer să doarmă
câţi au fost cu somnul rătăcesc pe străzi,
ne aflăm în lume ca în ţevi de armă
când sugrumă lupii fragedele prăzi.

Ninge fără milă, cu vinovăţie,
ca o inculpare, ca un martor mut,
ninge cu o nuntă, ninge şi sfîşie,
se fărâmiţează ultimul salut
vai de noi, femeie, ninge-a despărţire,
vom pleca departe, unde-avem de mers,
ninge să despartă gheaţă şi iubire,

oarbe felinare cad din univers.

Ninge ca pe piatră peste carnea noastră,
ninge ca pe munte, ninge ca pe mort,
ninge incurabil, molimă albastră,
ninge pe vaporul scufundat în port.

Ninge peste buze, ninge peste pleoape,
ninge peste îngeri, ninge peste văi,
ninge peste clopot, ninge peste ape,
ninge incredibil peste ochii tăi.

Ninge în neştire, otova, aiurea,
ninge ca-n porecle, ninge ca-n blestem
ninge ca un trăsnet, ninge ca pădurea,
ninge să se stingă vocea când te chem.

Ninge ca-n Esenin şi-n poema rusă,
ninge fantomatic şi bacovian,
ninge că sunt rece, ninge că eşti dusă,
ninge ca la moartea ultimului an.

(Adrian Păunescu- Manifest pentru mileniul trei, Ed. Eminescu,1984)

A nins păgân şi străin întreaga noapte.

La mine-n vis AU ÎNFOLORIT GUTUII.



17 gânduri despre “„Când n-am un lucru mi-l fac poveste şi atunci e ca şi CUM l-aş avea”…

    1. SNEJINKA e BAIAZID-CENUŞERESU’, încă nu şi-a revenit din joaca prin cenuşă
      e marcat! şi el şi noi, mulţumim pentru interes Belle

  1. CELLA, am scris despre culoare, prin Tuculescu, datorită tie si tu nu vii in vizita!
    Frumoasa postare, ce poftă de pimăvară-vară îmi faci!

  2. Nu mai visez si nici nu mi-e dor.Am visat destul,am visat frumos sau am avut cosmare care s-au transformat in realitate.
    Nu mai vreau.Nici sa visez si nici sa ies in lume.M-am retras la mine in mica mea lume casnica.
    Acum e soare,e atat de luminos totul asa cum vad de pe fereastra!

    1. consideră-te invitat de onoare, că eu îmi muşc degetele… de lins mi le linge TANO :lol:
      ţi-oi face ce-ai de fân că o fi toamnă târzie :-P
      auzi, da’ liptar pentru moşocoarne ştii?
      că am şi pruni=)))

  3. Asta e o reteta mai complexa, liptar pentru mosocoroane, e pentru bucatarii cu gradul de 5 margherite, si e musai sa-mi pun halatul de bucatar pe mine, ca altfel ma stropesc tot… :)

    1. păi ăsta-i tot farmecul dulceţilor bolborosind în cazanul de tuci
      clipocesc stropi dulci şi ţipă ori şoptesc…
      stropii împrăştiaţi ai dulceţurilor sărind jucăuş ori isteric… ce încântare de băşici degetelor muşcate :lol:
      nu, nu, fără halate… doar mesaje gutuieşti ori pruneşti zburdând
      să-i lăsăm liptarului şi peltelei dreptul la bolboroseală, exploziile controlate nu-s decât frici
      cui să-i fie frică de-o dulceaţă? ;)

  4. … mai întîi mă iartă, TE rog!, pt că îţi scriu aici
    la mine nu am putit,
    dar pt ca trebuie să las zăgazul să se rupă, ca să scap de ele le aşez aici

    o stea ca lacrima de cleştar,
    dar un om s-a încovoiat şi a ridicat-o,
    omul tăcut, cu ochi lucios, de cămatar. (E Botta, nu mai ştiu poezia…) – poate că nu întîmplător…, sigur, nu;
    şi am înţeles că e mai bine să plec
    singură şi să rămîn tot aşa
    IARTĂ-MĂ, CELLA!

  5. Good day!

    Im new to the site. really looking forward to meeting new people, seeing what they have to say and just really chilling on some social network other than facebook. bleh. like i said, i am me, now who are you?

    Take care, John

Lasă un răspuns

