SPIRALE…

La revedere iubito a fost un vis frumos
L-am scris împreună cu un creion gros
La revedere frumoaso a fost ceva trist
Pe care să-l iei cu tine-n paradis
La revedere,ţi-am spus,hai pleacă odată
Nu mai privi în urmă,ce a fost este soartă
Ştiai că aşa se va întâmpla
Noi doi poate vom dispărea
La revedere măi fato,tu chiar nu înţelegi?
Au fost nişte clipe te rog să le negi
Au fost nişte vise care au dispărut
Dă-le-napoi, au fost doar un împrumut

Asta ne este viaţa şi moartea
Un etern sfarşit şi început
De lumi şi de morţi şi de vieţi mi-e totuna
Căci lumea e un...etern nesfârşit

Înţelege odată că nu e vina ta
Înţelege măi fato că vreau altceva
Înţelege că viaţa mai joacă şi feste
Înţelege că nu-i... chiar nu-i o poveste

Asta ne este viaţa şi moartea
Un etern sfârşit şi început
De lumi şi de morţi şi de vieţi mi-e totuna
Căci lumea e un... etern nesfârşit

Priveşte-mi ochii... ce mult i-ai iubit
Priveşte-mi sufletul ce l-ai ocolit
Priveşte-ţi viaţa şi spune-mi Are rost?
Să fii cu mine fără folos
Priveşte minciuna frumoasă la început
Arunc-o în ghenă şi zi "a dispărut"
Aruncă-ţi viaţa spre altul mai bun
Care-o fi ăla să-l prefac în scrum

Asta ne este viaţa şi moartea
Un etern sfârşit şi început
De lumi şi de morţi şi de vieţi mi-e totuna
Căci lumea e un... etern nesfârşit

Nu-ţi cere viaţa înapoi cum a fost
Nu-ţi cere iubirea...nu are rost
Priveşte înainte şi urăşte ce vezi
Căci uite cel nou îţi va spune să pleci

Asta ne este viaţa şi moartea
Un etern sfârşit şi început
De lumi şi de morţi şi de vieţi mi-e totuna
Căci lumea e un... etern nesfârşit...
dedicată ;) capul sus, mă, Lumină Lină... sunt cu tine draga mea 
8 gânduri despre “SPIRALE…

  1. Niste versuri care m-au pus putin pe ganduri.Mi-am amintit ca trbuie sa dezleg un fel de ghicitoare si tot am amanat.
    Draga CELLA,iti doresc numai bine!

    1. ăla-i rolul care-l joacă… vorbele-cuvinte… versuri şi texte…
      îmi plac ghicitorile, merci că mi-ai amintit, uitasem… nţ, nţ, nţ… impardonabil, mie
      binele-i şi el relativ, Gabi, uite… am început, iar, să înşir banalităţi
      mi bine, spun drept

      1. CELLA,am vazut ca mi-ai raspuns asa ca am trecut din nou pe la tine pana nu ma apuc de dezlegat intrebarea incuietoare. :)
        Sau aman din nou.

        1. păi zi-mi-o şi mie, poate mă energizez
          cine poate şti
          dacă amâni cazi în sindromul de care-s „acuzată” eu ;) scarlett o’hara

          1. CELLA,inca n-am plecat si iti trimit ghicitoarea pe care am primit-o de la cineva pe blogul celalalt;
            Ion mi-a scris la articolul:Telescopul spaţial Hubble a descoperit cele mai vechi galaxii observate până în prezent

            Biserica lui Hristos recunoaste doar invatatura relevata si cum nu esti crestin ortodox si nici macar crestin poti incepe de aici:
            http://www.hexaimeron.ro/
            o alternativa la minciunile induse prin”stiinta”.
            rezolva aceasta ghicitoare:
            http://www.en.wikipedia.org/…/Euthypro_dilemma
            succes.

            Succes!

            1. hmmm…
              vezi că-mi dă eroare la accesare
              mă mut la tine să văd despre ce e vorba
              p.s. – pune-mi, te rog, un link cu postarea că nu găsesc
              am mers toată luna ianuarie
              e pe Supravieţuitor ori pe Blogul verde?

Lasă un răspuns

