călătorindu-mă-n însingurări

ŞERBAN FOARŢĂ

2007,03.12

testul şi „rezolvarea”(lui?) prin voi, căutînd

pentru Prinţesele (ne)răbdătoare… Zâna, eu, am să vă vin în vise… silabe de răspuns, mâine…

Pinţi şi Zâni… visaţi (şi) voi… mai ştiţi?

TEST PENTRU PRINŢESE

Teste ce-au s-ateste
cam de ce speţă este
una dintre aceste
4 (patru)

I. Ce culoare ţi-ar plăcea să aibă
scufiţa Scufiţei Roşii
dacă n-ar fi roşie?

1. Antijeg
2. Lila
3. Ro(z)gvaiv
4. Niciuna

II. Dacă măria sa Regina
Albinelor ţi-ar dărui una
din aripile ei, ce-ai face?

1. Aş închide-o într-un insectar
2. Mi-aş strecura-o repede în sân
3. Aş privi, de-a curmezişul ei, în zare
4. Aş arunca-o la gunoi

III. În ce soi de pădure ţi-ar plăcea
să fii Frumoasa Adormită?

1. Într-una cu (vânătoreşti) trofee
2. Într-un parc cu-o bancă şi-o alee
3. Într-un codru cu pitici şi fee
4. N-am, ca Dvs., rime-n -ee

IV. Cu ce ai prefera să se încalţe
Motanul Încălţat al tău?

1. Cu clăpari, iarna, şi adidaşi, vara
2. Cu ghete de lac cu ghetre
3. Cu ciuboţica-cucului, fireşte,
când eu îmi pun pe mine
rochiţa-rândunicii)
4. Să rămână ca la naştere: desculţ

V. Dacă ai fi Albă ca Zăpada,
cu ce zăpadă ţi-ar plăcea să
semeni?

1. Cu cea căzând peste ce, toamna, semeni
2. Cu zăpezile de altădată
3. Cu omătul
4. Cu o mătură antizăpadă

VI. În ce culoare-ai revopsi
barba lui Barbă-Albastră?

1. În sare-şi-piper
2. În azuriu
3. În culoarea firului de iarbă
4. În foarfecolor

VII. Dacă ai fi Fetiţa cu chibrituri,
ce ţi-ar plăcea să faci din ele?

1. Scobitori
2. Focuri de artificii
3. Castele şi pagode
4. Scrum

VIII. Domnişoarele prinţese
sunt rugate să calculeze cât
fac 1 + 1.

1. 1 + 1 = 2
2. Unul plus una,-nţeleşi între ei, fac (nu-ntotdeauna, dar foarte des) trei
3. Un u plus un u fac (ca trenul): u-u!
4. 1 + 1 = 11

IX. Dintre cei patru Feţi-Frumoşi mai
cunoscuţi, pe care anume l-ai alege?

1. Făt-Frumos măzărean
2. Făt-Frumos din tei
3. Făt-Frumos din lacrimă
4. Făt-Frumos fiul iepei

X. Care ţi-e personajul preferat?

1. Shrek
2. Harry Potter
3. Făt-Frumos în fiecare clipă
4. Eu însămi.

XI.. Ai întâlnit vreodată un licorn?

1. Nu cred
2. Nu ştiu
3. Bineînţeles; şi, mai ales, ades
4. Aiurea

XII. Dacă ai fi Cenuşăreasa, ce
conduri (de sticlă) ai prefera
să porţi?

1. Incasabili
2. Inancrasabili
3. Inclasabili
4. Pasabili

XIII. Superstiţioasele o pot sări.

1. –
2. –
3. –
4. –

XIV. Care ar fi, totuşi, întrebarea?

1. A cui e casa asta?
2. Doamnele şi domnii şoareci sunt acasă?
3. Pereţii caselor se fac şi azi din turtă dulce?
4. Nu vezi că nu-s acasă?

Îmi lansez o antileapşă: un TABLOU(DESEN), un POEM, o MELODIEZILNIC!, doar mie


Lucrările MIRELEI PETE, însoţindu-mi, însingurări, tăceri, gînd, vis… suflet… prin anotimpuri cu pietre de mătase…
MULŢUMESC!
MIRELA

20 de gânduri despre “călătorindu-mă-n însingurări

    1. cum nu?:)
      se numeşte: în spatele pleoapelor! spaţii între secunde, miE!:)))
      zi-i că-i de drag, doar, şi-albastru… doar plutind se poate încerca a-l face
      să se încerce cu zefirii şi aurorii boreali, de-l vrea:)))

  1. CELLA, tablourile mele sunt mai frumoase aici, la tine. Brusc, au început să-mi placă mai mult…( Unul este clar al tău, și tot în cutia aia e, nu știu cum de nu am mai avut drum la poștă dar îmi fac eu! ). Câmd mi-am văzut Pietrele mătăsoase mai că m-am întrebat a cui o fi capodopera…glumă, glumă, dar uite ce repede se așterne uitarea, noroc cu tine!!!
    Vreau să completez testul, e foarte haios și chiar interesant, dar spune-mi cum să procedez. Las aici răspunsuile, sau cum? Mulțumesc, mă faci să reîncep să-mi iubesc picturile!

    1. LE IUBESC EU!!!
      PIETRELE MĂTĂSOASE le-am ţinut doar pentru mine mângâindu-le-n şlefuire cu miere
      tu nu ştii… eu îs posesivă şi egoistă tare, Mi , aşa fac şi cu poemele pe care le iubesc
      nu-ţi fă gânduri de poştă, nimeni nu-mi trimite scrisori… eu scriu, zilnic, le pun în plicuri şi… nu am cui le trimite
      ador scrisorile, am toc cu peniţă şi stilouri, scriu în culori… da’câte nu fac…
      testu-i filigram, marca Foarţă, nu poţi să nu-l iubeşti, fă-l!, mâine dau raspunsurile
      măi, tu ştii cât de mult mi-au alinat mie quelques chozurile ;) picturile? nu o să ştii niciodată, şi-i bine aşa
      tu pictează, plâng eu, am cu ce-mi usca lacrimile: culorile tale… pietre de mătase

      1. Cella, flatezi artista din mine. Vezi că mă încred!
        Poșta aia… mâine, mâine se pune.
        Testul pe mâine, de asemenea. L-am rezolvat!
        Cella… ianuarie e pe sfârșite!? Doamne ajută! Seară super bună!

        1. v-a-i!!! no flatery ici :lol: n-ai zis tu că mă răsfaţă poeţii?
          uite, dovezi că nu mă răsfaţă nimeni, tu eşti poetă? de ce mă răsfeţi? ;)
          caut zâneee… să ne unim, vai ce fotografii naşpa au zânele
          când îmi faci portret? :-P …
          ufff, era şi cazul să se mai şi termine ianuarie ăsta … la ce „mi-a adus”… îl recomand călduros… ă… nu ştiu… nu doresc nimănui mai puţin bine(cuvântul ăla cu „r” nu-l mai zic, abia acuma realizez că-l am în numele blogului :( ce mă fac? )

  2. Fiindca am o placere nebuna sa raspund la intrebari din asta, cu schepsis, vreau sa dau urmatoarele variante, desi vad ca e pus testul pentru printese, nu pentru printi falnici, asa, ca mine : I-2, II-2, III-3, IV-4, V-3, VI-2, VII-3, VIII-2, IX-3, X-1, XI-3, XII-4, XIII-3, XIV-4… On top of that, daca ma intreaba pe blogul tau vreun print cat e ceasul, sa le spui ca sunt deja maritata… :P

    1. =))) m-ai făcut praf…
      lasă că măritatele-s ălea valabile, că au jumate din Împărăţie, of, of… ;) am o tonă de argumente(cu speţele aferente ;) )
      am să fac bine să caut mai multe jucării, şi pentru prinţi, că nu fac nici discriminări şi nici favoruri
      după cum văd, până acum Prinţii-s prima ‘ntâi la teste
      MINUNAT!!! uite aşa mă (re)îndrăgostesc eu de blogul meu cu poezele :lol:

        1. orice ţi-ar fi ieşit e de bine ;)
          nu te mărita, rămâi în gaşca mea de zâne
          prinţii sunt trecători, unul pleacă altul vine
          în lumea zânelor traficu-i limitat, e mult, mult (şi) bine:)))

          1. Bun, m-ai convins… Dac-ar sti nevasta-mea ce povesti cu zane si alte alea tes eu pe aici, cred ca s-ar inscrie la cursul de antrenoare de zane, doar ca sa ma stapaneasca si la capitolul zana din mine, ca la restul partilor din mine e sefa absoluta… Glumesc in legatura cu a mea consoarta, sa nu crezi ca o duc rau cu nevasta… Insa nu pot sa nu remarc ale tale cuvinte, seamana un pic cu „Luceafarul”… Aceeasi seninatate… :P

            1. nevasta ta e invitată, cu tot dragul, aici!
              să se joace cu noi, în ţara DEZÂNELOR, facem gaşcă de oameni frumoşi şi senini,
              luceafărul e fratele nostru mai mic, da’ el e îndepărtat şi rece, ziua(doar)
              sărutat, pe furate, zice unde-a ascuns iubitul de oameni
              auzi, dacă nu-s norii de servici, la noapte, îl trag de urechi şi-l convig să spună poveşti(ştie şi verzi şi uscate) e un luceafăr cumsecade dacă ştii cum să-l iei… nu-l răzgâiem, în familie, e frate de frate ;)

  3. Mi-am facut testul pentru printese acum vreo doi ani.
    A iesit ca sunt printesa si eu! :)
    Ma bucur ca am revazut picturile Mirelei pe care o felicit si aici pentru cartea cu zane pe care abia astept s-o gasesc in librarii!
    Noapte buna!

    1. eu teste n-am făcut nicicând
      ştiu ce şi cine sunt!
      am dubii doar de-s zână de apă ori pământ :lol:
      în rest sunt, mai tot timpul,… doar cine sunt

Lasă un răspuns

