Linişte! şi tratament naturist: MARINUŞ, mie

13 gânduri despre “Linişte! şi tratament naturist: MARINUŞ, mie

  1. Sigur ți-a tecut răceala cu o asemenea aspirină și piramidon!
    Seară frumoasă! Să nu desprinzi perlele alea, sunt ARTĂ Cella, e ca și cum ți-ar părea rău de piatra de turcoază din care își făceau ceruleum artiștii renascentiști și ai vrea să o pui la loc în minereu….scoica luptă împotriva nisipului intrus, creând perla, așa că e salvată odată scoasă intruziunea! Acuma nu că n-ai fi știut, da vreau să te sâcâi prietenos! :)

    1. sîcîiala ta, balsam Mi, restu-s glume nevinovate
      sigură-i numai moartea şi ratele dragă
      perlele le mănîncă porcii, pardon- mărgăritarele, aşa că…
      seară minunată, vouă, ne”auzim”!

  2. Felicitari pentru cel mai ARTISTIC blog, nominalizare la Simona Ionescu. TU il meriti. Eu ma las! De blog artistic, ce atata arta domne! Bravo Cella!

    1. mulţumesc că mi-ai zis, habar n-aveam
      Mi, acele sunt premii de suflet la fel ca toate în virtual
      sunt nepreţuite, de către mine, şi incomparabile cu orice alt premiu
      UN OM SE GÎNDEŞTE LA TINE!!! şi asta înseamnă mult, e nepreţuit
      cînd te şterge ori adaugă la el, e gînd bun spre tine, cînd dă un link spre tine la fel
      cînd îţi dăruieşte ceva, e mult mai important, aşa fac şi gîndesc eu
      alţii o fac pentru clasamente şi tot felul de alte lucruri
      pentru mine e important altfel şi fiecare link către mine e atingere de suflet nu loc în zelist :(

  3. Frumoase videoclipuri…cu siguranta reprezinta un tratament naturist pentru buna dispozitie si eliberarea stresului, ca sa nu mai vorbim despre terapia prin ras care te ajuta sa tratezi diferite afectiuni si sa treci mai usor peste hopurile de zi cu zi si peste „criza financiara”…mult succes in continuare

    1. da, daaa :lol: poezie şi râs; muzică şi culori
      dar… mai cu seamă şi asupra de măsură iubire şi credinţă
      eu nu prea ştiu ce-i ăla stres… am metode specifice să-mi egalizez stările contradictorii, întotdeauna şi doar naturist!!!
      merci de vizită, am să te „reţin”
      succes, ţie!

  4. I would appreciate more visual materials, to make your blog more attractive, but your writing style really compensates it. But there is always place for improvement

Lasă un răspuns

