„Frigul punct”

Felix Vallotton

***   ***   ***

Lângă tăcerea

femeii valurile

sfărâmându-se –

fiecare-şi găseşte

un fel de exprimare

Şerban Codrin- din volumul O sărbătoare a felinarelor stinse

 

53 de gânduri despre “„Frigul punct”

    1. da, Mi , îl ştiam, sunt absolut încîntată şi de şi de
      atmosfera-i a unei celle bolnave :(
      frig de dinlăuntru în afară şi paracetamol cît cuprinde
      ninge vrăşmăşeşte, ca de sfîrşit de lume, Mi, mi tare dor de vară :(

      1. Am fost extrem de ocupată azi, acum am sosit.
        Multă sănătate draga mea! Tot e bine că ți-e DOR de VARĂ, ăsta e curat OPTIMISM! Fă-te sănătoasă! Noapte foarte bună!

        1. mă fac că n-am încotro:(
          doar că o duc pe picioare şi le are cam prea lungi pentru (ne)gustul meu
          Mi!!! iau boabe de optimism dar cre’ că trebuie să dublez doza
          zi şi tu noapte cu somn!!! fără vise dacă se poate, lemn tănase

  1. Trimit spre tine gânduri bune
    Şi energie câtă vrei
    E adevărat, nu e minune
    Ridică-te numai s-o iei.

        1. nu ştiu ce trebuie să treacă dar ce ştiu e că ce e de trecut trece
          rămasul e doar pentru cei aleşi, „puţinii chemaţi” rari sunt…
          tot restu-i deşertăciunea deşertăciunilor… şi neputinţa ridicării… pămînt de flori
          căldura ta, o primesc, mulţumeşte arderea de mine :lol:

  2. Draga CELLA,pe mine ma cam depaseste,trebuie sa recunosc.
    Vad ca esti cam bolnavoiara si-ti doresc multa sanatate.
    E iarna si frig si la noi si eu trebuie sa ma lupt cu zapezile ca sa ajung la lumina care ma va vindeca.(biotroni).
    Multa sanatate!

  3. baieți-s caragioz, fata e super femee, dă ritm e nevoe, dă ritm, ritm, ritm &culoare, intră vibrația-n ploae dă mici multe bucurii sclipindă și străluminând sinele ce-s, minele ce-s, ea strălucindă, electrică undă, nudă-vibrândă (EDZqaB4qXIc&feature=channel)când vrei, io dat-am Timpu’ la grivei

    1. merci, parcă ştii…
      de cîte ori mi rău apari să mă faci să zîmbesc
      nu ştiu cum faci da’ de data asta e mult mai rău
      mi frig tare… că vine dinlăuntru-n afară, nu-i rost de încălzire:(
      toată speranţa (mai) mi … în aia globală

  4. șice?! de murim… doar ne știm
    suntem cei ce uităm să mai fim.
    ?Ți-ai luat beletu’ d’apocalipsă?
    – Mai bine lipsă!…
    Nuu!, e până-n colțu dă la o revistă,
    cică-i mai tare decât a mai a naibii ieclipsă
    ..rezistă!
    …..și ce, de murim
    doar ne știm
    nu suntem noi, ăi de murim
    și primii pururea-n toate cele să him
    Doar năzuim
    doar atâta mai știm.
    nici să mai ajungem unii
    la ceilalți, troene dă scârbă fac gurile pungă
    Nici de-un atâta Noi nu mai știm
    botu’ curioz-l mai scoatem când
    și când din vizuini
    mh-mmh-hm?, cum mai ie vremea?
    trăim ori trăim?
    ni se cam pare că noi nu murim…
    spunem în barbă
    șoapte, că îngerii vin
    ne-mbată pahare de cinci și de șapte
    pline ochi d-amarul pelin
    da’ las’!… că angelii vin
    Lasă poarta tinelui fără de câni
    n-o fereca!
    spală poteca
    lipește fereastra…oamenii vin
    alungă năpasta
    pașii Celor ce vin
    alungă tristeți de din dimineți, ale ceții peceți
    adăpostite-n adânci vizuini
    unde trăim&năzuim viziuni
    și ce, de murim
    că doară știm, o prindem pân’ să murim:
    Scăparea e-n vremea
    lui
    „noi ne iubim”
    izvoru’ cu apă vie e-n inimi, acolo, în inimi
    îmbată moartea cu-al uitării acru-vin
    acu’, vin!…uita-i-ai, hoarșcă, cărarea!
    Și ce, de murim, doar ne știm
    \ și ce? de trăim, pare că unii urlă, spunând…
    nici atât nu mai știm- să iubim trăind
    să trăim pe Pământ
    (o lacrămă-n gând ..de soare arzând, lacrămă tristă-ntr-o lume batistă
    ploă în gând, ici, pământul e vânt
    plouă-n pustiul de piatră și seacă…aa ah
    aici e. … Pământ)

    1. o prietenă virtuală la gîndul căreia ţin mult tare mi-a zis, şi dragi tare mi-s vorbele ei, să mă ţin aproape cînd mă voi găsi e musai să fiu de faţă
      e mult prea devreme dar nu am să uit vorbele ei
      moartea nu mă preocupă, cu ea mi-am încheiat socotelile, boala mea e mortală: se numeşte viaţă!

  5. mortale-s cele bune, viața ie vie, vie-unduire țe mult face bine, viatza nu-i vrie, doar bucurie, las-o să vie, vița-i e-n tine, gustă-i vinul, vine din vița de vie și bucurie ce-i, las-o să vie, să-ți dea puțin din venele-i vii, ie dulce vinul de uiți să mai fi, cei blânzi te așteaptă, încă-ntr-o zi, viața ie vie, cât încă mai suntem copii

    1. promit să mă şi bucur dar azi n-am cum, chiar nu
      dar o să treacă, toate(mi) trec
      de prea multă viaţă ce mi s-a promis cred că era greşită doza şi-am cam murit (puţin şi bine, îmi (re)vin)
      pun eu copilăreală într-un pahar curat şi-mi vin în fire, pentru toţi blînzii care m-au aşteptat

  6. ….și lasă-i p-alții să ti găsească, elevii buni așa fac, chiulesc, n-au timp de profi și note la purtare, iubesc, de-a felulu-i natură, ei n-are stare, prin perdele verzi de ploaie acum poți să-i vezi, prin fulgii pufoși de nea și de fum, se întâlnesc. acum, ei se iubesc, lăsând timpul afară nebun, gelos și bătrân, elevii cei buni, ei, chiulesc ștrengăresc ca o părere, pe-un doar al lor drum, ca un parfum d-ăla bun o șterg elegant topindu-se-n fum, dă tutun de pipă ce nu lasă scrum, doar un parfum de copil rătăcit ș-un pic zăpăcit în aerul tare-bun al i u . . … de-acum

    1. la primul semn, îs prima: chiul scrie pe uşa în dosul căreia m-ascund
      p-aici doar chiulangii şi jucăuşi poposesc, şi doar dragi şi buni, zurbagii frumoşi
      prietenii mei, n-am nici o frică, o fi bine
      doar să treacă răul

      1. Mulțumim!!!
        Cea mai simpatică: CELLA, am votat, gata!
        Seară mai bună, mulțam pentru urări!
        Îți trece răceala până mâine! ;)

    1. nimic e tot, aşa ştiam,cînd mai ştiam, ce ştiu eu?
      mulţumesc, aveam revista, ai uitat?
      p.s- mulţumesc frumos pentru florile paracetamol deşi acum am îndoieli că mă vindecă
      le-a luat altcineva din neatenţie, cred, confundîndu-le cu floricelele de porumb
      nu-i bai

    1. mulţumesc frumos Nea Costache, sunt onorată
      ziua mea e îngheţată, am primit cum se cuvine siberiile, la propriu de data asta, cu soare cu tot

  7. Pana am ajuns eu aici, sper ca te-ai insanatosit.
    Abia astept sa fie verde totul…
    Astazi, am incercat sa iau putina energie din fotografiile din vara. Iti trimit si tie o scoica plina cu nisip cald, auriu…Tu vei sti sa faci din el o perla…

    1. mulţumesc frumos draga mea, toată lumea-i bună cu mine de parc-aş fi pă moarte
      offf…
      nu-s, că nu mă las dusă aşa uşor
      la mine ajung doar energii negative de-o vreme, duc lipsa luminii
      ce minunată-i scoica plină cu nisip, în noapte asta am să fiu pe o plajă acolo unde-mi place mie cel mai mult: unde se întîlnesc valurile cu nisipul, unde laşi urme şi dantele albe nesfîrşite îţi sărută picioarele
      ce mult îmi place să stau întinsă în locul ăla special şi să-mi povestească valurile pe unde au mai fost
      offf doamne

  8. Nu stiu de ce nu a intrat comentariul meu!
    Dar repet, sper ca acum esti bine si iti trimit in dar un val de mare, o raza de soare…O sa invingem frigul…
    Zicem ca bem o cana de ceai impreuna. Asa ca e buna? Al meu e de salvie.

    1. al meu e mai puţin bun de data asta dar băut cu tine e minunat
      am o problemă cu partea tehnică şi ai intrat la spam, îmi cer iertare

    1. ai dreptate, nu pot dormi neam…
      vai steaua mea, draga mea, ca să zic aşa
      no, nu-i bai mă repar io cu răbdare şi „paracetamol”

    1. Ana, siberiile au venit după mine, voi sunteţi în siguranţă, pentru voi ucid doar microbii
      aprindeţi focuri să ne găsim drum înapoi şi vă lăsăm primăvara
      ai grijă de tine, potriveşte-ţi pasul după ritmul ce ţi-l dă sufletul şi minune: funcţionează toate cele
      potriveşte cheiţa minţii în locul ei, învîrteşte amintirile spre altădata şi fii gata de drum, popasul e bun doar cînd nu-i preungit în şedere
      toate trec, acum şi aici doar viaţa aceasta

Lasă un răspuns

