Colecţii şi Colecţionari

Iubesc colecţionarii, ador colecţiile. Generic ;)

Scapă cine poate dar, mai ales, cine ştie. Într-o vreme, cînd toate(?) păreau posibile, şi eu doar eu, colecţionam. Azi, NU!. Ce să se fi schimbat? Îmi „fac inventarul” şi notez în fişă : „eu, NU!” .

Nu mai pâlpâie nici o pasăre, nici o stea
Cerul a obosit deasupra ta.
Hai, Nichita, strânge-ţi pleoapa
de pleoapă, strânge-le.
Amurgul curge pe lângă ochii tăi uimiţi
de parcă-ar vrea să vă priviţi
unul altuia, sângele.

Însemnarea anterioară era, cum altfel, despre mine-CUBul

Se ia o bucată de piatră,
se ciopleşte cu o daltă de sânge,
se lustruieşte cu ochiul lui Homer,
se răzuieşte cu raze
până cubul iese perfect.
După aceea se sărută de numărate ori cubul
cu gura ta, cu gura altora

şi mai ales cu gura infantei.
După aceea se ia un ciocan
şi brusc se fărâmă un colţ de-al cubului.
Toţi, dar absolut toţi zice-vor:
– Ce cub perfect ar fi fost acesta
de n-ar fi avut un colţ sfărâmat!


Mă ştiţi, PATRATUL!, sunt un patrat supracalificat. Nu-mi folosesc la, mai, nimic.

Probabil aşa am renunţat. La colecţii.

Iubesc colecţionarii. Ador colecţiile.

Din ce am avut, am dat. Din ce am, dăruiesc. Ce am să am? Nu-mi foloseşte la NIMIC. TOT! e doar un cuvînt.

„TOATĂ LUMEA MINTE”- axiomă: dr.Hause

„NU VĂ BUCURAŢI, DE OBICEI NU URMEAZĂ NIMIC”

Ce legătură e între şi între? Nici una. La ce folosesc legăturile?.  VISĂM să fim, ori că suntem,  liberi. Îhî, bine facem(bine găsim?) Dumnezeu rîde în timp ce noi ne facem planuri „l’homme pense, Dieeu rit„, vorba lu’ amicu’ Kundera. Hmmm…

Revenind la colecţii şi la dăruit, azi, am primit şi, cum ziceam, dau.

Un bax din… TUTUROR :lol:

Nu faceţi fiţe calitative, gestul şi împărtăşirea ;) contează. Veniţi de luaţi!!!




Fişa de dăruit e plină de însemnări analitice(aidoma primit, aidoma dăruit):

Misterioşilor, cameleonicilor da’ şi reptilienilor :-P

Tipicarilor, celor care mă analizează, mă etichetează, mă agasează, mă je m’enfichează

:-P

Celor care (chiar) cred că reuşesc să se apropie: surpriză- Jupiter a intrat în zodia Peştilor(atenţie: spaţiu vital! se cade, prin urcare)  ;) :-P

Celor care…  se ştiu EI! ;)

Asta-mi rămîme MIE, e profesională şi nu fac rabat. Cine VREA, cere. Cine cere…

8 gânduri despre “Colecţii şi Colecţionari

  1. Mă întorc să citesc!
    Ai o dedicație, peștioaico! Mie îmi place , sper că și ție, e plină de…sensuri! La addenda.
    Zi mișto!

    1. păi aia cu stilouri şi tocuri am devoalat-o, în parte, într-o însemnare de început de an ;)
      mai am dar… toate la timpul lor, de-om mai avea timpuri
      sunt încîntată de-ale tale, n-ai dubluri? fac schimb :lol:
      m-am chinuit să pun comentariu la feţele de mese brodate cu tutun, n-am reuşit, revin
      prea-s frumoase şi, se pare, doar eu sunt fumătoare în gaşca asta
      merci!, eu

    1. :lol: de-alea am şi io oy oy oa, colecţii şi colecţionari în famialie ;) , şi unul de vinuri la damigeană :lol:
      frumoase-s toate colecţiile, indiferent de ce şi cum, dar şi cei care le au
      însemnarea de azi mi-a „făcut-o” o întîlnire minunată cu unul dintre ei ;)

Lasă un răspuns

