2 puişori şi 1 fular de, cam, „9m.t.i.” d.i.d., în A.Morse :)

Se dedică ROCHIEI MELE ALBASTRE

Culoarea apei e azi ca pistruii pe frunzele toamnei…”

m-am aplecat mult către ea peste cristalele impure
ale paharelor arzând liniştit, să-i spun – „rochia ta”
(dar nu-i priveam faţa, nu o vedeam) – „abia
acum vad, ai o rochie violetă”. (acele dure

Tricotez…

ale alcoolului îmi zgâriau faţa, ca atunci
când mergi prin zăpada, în soare.) „ai o rochie
violetă”, îi spuneam surprins. (şi e
ca o flacară aderentă care te consumă. pe brânci

Tricotez…

mă târăsc către ea – aş fi putut să-i spun,
dar minţeam – văzusem demult cum gulerul întunecat
al rochiei îi urca spre gât cu jocul ei de curcubeu degradat.)
şi mereu îmi spuneam: – dacă-i privesc faţa acum,

Tricotez…

am să înţeleg – am s-o vad pentru întâia dată
cu adevărat. şi mi-am ridicat ochii spre faţa ei nemişcată.

Mirecea Ivănescu- Conversaţie modernă

Tricotez…

Tricotez…

Şşş…

prăpdito ;)

26 de gânduri despre “2 puişori şi 1 fular de, cam, „9m.t.i.” d.i.d., în A.Morse :)

  1. Când ajungi la şapte metri de fular, anunţă-mă. :P
    O să ies în stradă după cei doi pui. Şi-o să strig: Unde sunteţi puii mei?
    Cella, dacă vrei. :P
    Te ţuc.

    1. :-P ; dă-mi foneticul de la prăpădită că nu-l aflu la Tavi-n zodii, avea transcrieri fonetice la blesteme da’ nu găsesc în care număr de toamnă ori vară

  2. Auzi, mă vede Dodo.
    Şi-i spun: Bă, eşti prost, mă dai de gol? Ce vrei?
    Înţeleg repede, vrea grăunţe. Le sortez. Mănâncă una şi iar după mine.
    Mă, zic, ce vrei sufleţelul meu? Zi-mi tot, numa lasă-mă.
    Nimic. Tot după mine…
    Până la urmă i-am dat şi lui o …, chiar dacă nu are voie. :P

    Noapte bună

    1. de gol te dai singur, mă, n-are Dodo vină, el îi suflet curat
      tu nu aveai voie da’ cine să ţi le mai socotească? du-te de te culcă că-mi sare ochiul din ace

    1. nu era nimic DE FELU’ĂLA AICI!!! :-P
      gioarsele pas(u) Tihuţa, mă, învîrtindu-se-n cercuri largi ori concentrice, tu ştii ;)
      mîncăm eco, noi!!!

  3. Bună ziua.

    Vreau să vă rog şi pe dumneavoastră, la fel cum am rugat şi pe alte persoane publice, sau simpli cetăţeni, să spuneţi ce părere aveţi despre faptul că Radu Stroie a fost surprins în campania electorală făcînd cadouri votanţilor din circumscripţia sa, adică celor care urmau să iasă la vot. Ştiţi că acest lucru este atât ilegal, cât şi imoral. Credeţi că merită în urma acestor fapte lipsite de moralitate să reprezinte pe români în Parlament?

    Întrebarea nu are ca scop lămurirea de valori politice, ci morale.

    Aştept cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră.

    Mulţumesc.

    1. cu tot respectul, fiind o provincială Apolitică, nu urmăresc astfel de subiecte şi, mai ales, nu le abordez aici!
      moralitatea, valorile…
      … ??? …
      regret, nu mă simt reprezentată decît de mine însămi
      pînă la proba cotrarie supraviaţuieşte cine se simte în stare(A)
      MATRIOŞKA, d.le Paul Octavian Grigoraş

    1. la dispoziţia şi gustul clientului, Mi, e criză şi la rigoare mă şi adaptez ;) :lol:
      vopsesc lîna natur,doar cu vopseluri naturale, violet de brînduşi
      ai comenzi? :-P

    1. mă simt atacată vehement :-P PROTESTEZ!!! :lol:
      AICI nu se face d-aia şi ‘exercixiul’ cu flacăra şi rugăciunea de joi ‘vi le-am’ dat anul trecut
      da’ cine să vadă şi cine să asculte? aşa vă trebe :-P
      acuma suportaţi ori emigraţi: aţi fost avertizaţi :lol:
      eu… doar tricotez, şi nu de azi ;)

Lasă un răspuns

