Joaca de-a MiNe

Unde este loc şi care este locul dacă niciunde e pretutindeni şi toate locurile sunt aidoma invers?.

Dacă „precum în cer aşa şi pe pămînt„, eu, unde? Suspendată? Care suspendată? Răstignită de-a dreptul, ba şi de-a stîngul, ba şi de-a latul, excluzînd doar din neatenţie lungul(e deja prea mult toate aşa deodată).

Amar şi tăcut„.

Ce stare perpetuuă de oboseală a alegerii.

Vers, revers. Stare, nestare. Dicţionar de antonime, am devenit morişcă Sancho. Ajută-mi zborul din mori(!). Vînt n-am. Echilibru, cică. Stop!

Prostia în toată bulibăşala asta echilibrată şi calibrată şi programată este că, de la o vreme, mă simt defect de bine. Aşa încît ştiu că e cam gata.

Cînd apare „de la o vreme” ştiu că „vine un timp cînd” e după colţ.

Mă, dau colţul ăla pe-o ce vrei tu, lasă-mă-n defecţiunea mea. Repară dacă tot nu ai altă treabă gîtul clepsidrei. Pune-i, de exemplu, un dop.

Am aflat că ” „U” e o vocală specială. A zgomotelor interioare„. Mai am ceva treabă cu mine, p-aici.

4. Fără tiltu (5)

Cerul este o chestiune de nimic şi de albastru,

soarele este o chestiune de lumină,

piatra este desprinsă din astru

iar sânul tău e lună plină.

secunda este o plecăciune de pleoapă

iar viaţa este o chestiune de aer, de apă;

moartea este o chestiune de viaţă,

infinitul este aceea de aţă

iar pleoapa ta este o perdea de secunde,

îndrăzneaţă.

albul este o chestiune de negru,

la fel cum veselul în sine e funebru.

clepsidra este o chestiune de timp deşert

iar sânul tău e lună plină asfaltată

cu glazură de ciment.

a fi este o chestiune de a nu fi..

bătrânii sunt, de fapt, copii

iar tu-ul tău este venit din alte galaxii.

versuri, Marius Aldea


26 de gânduri despre “Joaca de-a MiNe

  1. „Mi-ai dibuit aplecarea fireasca si gustul ce-l am…” Multumesc. m-am trezit cu viziatori chiar cand trebuie; vor fi intr-o companie selecta; si nu ma refer la mine…

  2. CELLA, m-ai trimis în locuri dragi mie, nouă. Ești teribilă, n-are rost să mai fac la rându-mi, promisiuni, că nu mă pot ține de ele, adică n-am putut din motive infantil-ciudate. O să explic eu. Să văd mâine…Trebuie să încep să pot din nou să fac lucrurile cele mai ușor de făcut.
    Foarte aleasă poezie, știi să le alegi. Felicitări ție și alesului de tine poet!
    Duminică aleasă!

  3. Draga CELLA,iti multumesc ca m-ai trecut si pe mine aici si te felicit pentru gestul tau.
    Am vizitat toate blogurile,sper ca nu am scapat nici unul.Pe unii ii stiam.
    Acum merg mai departe,apoi ma voi odihni.
    Sunt foarte obosita1 :(
    Duminica minunata!

  4. am privit, am citit si din nou am privit …
    și nu știu cum d mai bine sa da– sa tac ori să”spin”ceva; dar ce anume aș putea spune in gînd ?
    mîna aceea a cuprins toate cuvintele tale, iar eu nu stiu dacă mai pot să repar ceva: cum nu pot să fiu
    căluțul – armăsar ce poate alerga înspre oricare zare (oare ?) ,
    mă simt acelei potcoave și acelor zale stricate de lanț, ce împiedicau alergarea;
    și mă întreb : oare mai regăsesc Joaca de-a MiNe ?

    aici la TINE am aflat că ” cum veselul în sine e funebru”

    și
    mulțumesc, CELLA!

  5. Cică dacă-l arunci pe „U” peste umerii sufletului, ai culori toată viaţa. Aşa să-ţi fie de bine, draga mea…
    Mulţam fain şi versuri la inimă să ai.

    1. am trecut o cumpănă care aproape a sfîrşit în de minele
      v-am vrut aproape şi aţi fost, toţi, fără să aveţi măcar ştiinţă
      nici nu mai contează orice altceva
      vă mulţumesc că existaţi şi nu sunt patetică, vreau să credeţi şi să înţelegeţi asta exact aşa cum o spun :(

  6. Foarte frumos. Daca doresti, iti pot oferi un cont sa publici poezii (cu drept de autor) pe un site special de poezii.

    PS: Doresti sa treci pe domeniu? Ofer domenii .info si .in fetelor cu blog dar fara domeniu. Ai mai multe avatanje pe domeniu, mult mai multe. Daca doresti, trimite un e-mail la claudiu@marianu.eu :)

    Multumesc.

    1. mulţumesc frumos de gînd bun
      să zicem că acum sunt într-o vreme în care nu-mi doresc nimic, în virtual, dacă o fi… am să te caut
      promit!

  7. Îmi cer scuze, Cella, că am văzut abia acum acest post special. Îţi mulţumesc pentru referinţa sub semnul echilibrului. Blogosfera mi se pare că ţine de domeniul miraculosului, incredibilului. Avem nevoie de generozitatea şi căldura SiNe-lui tău.

    1. ba nu, nu ai pentru ce, mă poţi crede pe cuvânt
      locul ăsta, blog???, este ţinut în funcţiune (încă) de cei care îl onorează cu un gând ori o trecere tăcută
      şi de cei care scriu şi-mi place mie ce scriu, atât!
      eu, am mai spus-o de multe ori, sunt doar un pretext

  8. Do you object if I quote a handful of of your articles or blog posts so long as I provide you with credit and sources back to your website? My blog is in the exact same niche as yours and my readers would genuinely benefit from a lot of the information you present here. Please tell me if this is okay with you. Thanks a lot!

  9. Would you object if I quote some of your articles as long as I provide you with credit and sources back to your internet site? My blog is in the exact same niche market as yours and my readers would really gain from a lot of the details you present here. Please inform me if it is o.k. with you. Many thanks!

Lasă un răspuns

