(pre)texte ;)

Fotografii: Andrei Pavel

A nu se conta prea tare pe MINE zilele astea. Mă aliniez: urmează prima ECLIPSĂ DE SOARE a noului an şi, cum eu ştiu ce poate produce dumneaei, mă ascund gospodăreşte. Îhî, sigur că da.

„În timpul eclipselor de Soare ne confruntăm cu frământări, cu introspecţii asupra relaţiilor – de iubire, de prietenie, de afaceri. În casa şi în semnul în care este Luna ne putem confrunta cu demonii noştri, cu obiceiuri anacronice, cu teama, iar la nivelul casei şi semnului în care se află Soarele cu probleme legate de munca noastră – nu avem chef să mai muncim, stări de oboseală prelungite, eforturi susţinute care ne obosesc sau brusc ne dăm seama fie că partenerul de afaceri ne înşală, fie nu îl mai dorim ca partener.

Dar există şi o parte bună a lucrurilor deoarece suntem provocaţi să vedem unde greşim şi să ne debarasăm de tot ceea ce este balast în viaţa noastră. Să nu uităm totuşi că energia solară este paternală, protectivă şi activă, ne reflectă şi ne exprimă.” – sursa

Mă urmăriţi? V-am avertizat şi altădată: nu-i de neglijat, nu-i de-a joaca. Aveţi grijă cu voi şi cu cei apropiaţi. Măcar prefaceţi-vă că încercaţi. Să-mi spuneţi şi mie săptămîna ce vine la ce şi la cine aţi renunţat ;)

După ziua de ieri, în care eu am făcut întocmai şi exact, m-am cam luat cu insomnia. De grijă. Dacă nu mă supraveghez ar fi posibil să creez un mare gol împrejur. Şi chiar nu-mi propusesem nimic. S-a întîmplat brusc şi definitiv. Eclipsa!

În privinţa virtualului nu-mi prea fac mari griji; aici este cum este: 99% iluzie(nu zic manipulare că n-am chef de ceartă cu cele 99%). Ce rămîne se împarte, aproximativ, între deziluzie şi relaţie minunat consolidată(?) şi continuată(măcar sper, certitudini nu au decît îndelung visătorii şi din păcate nu sunt eu aia deşi cam par a fi ;) surpriză: nu sunt!).


Azi am făcut pomelnic de trecere de ziceai că-mi iau rămas bun preventiv.

Da, dar ce bine mi-a fost. Zic acuma: în ce buclă aiurea am stat atîta vreme? şi, mai cu seamă, de ce?

M-am eclipsat. Altă explicaţie logică nu am. Şi nici nu(mi) trebuie.

Azi, trezită din insomnie, ştiu! Şi asta este tot ce contează.

Eclipsooo… te rog eu, mult: IARTĂ-MĂ!

25 de gânduri despre “(pre)texte ;)

  1. Draga CELLA,n-am stiut care e treaba cu eclipsa,dar am vazut ca nu e ceva in regula cu mine(in plus fata de problema de sanatate care ma tine inchisa in casa).
    mai mult,n-am avut internet cateva ore si am ceva de lucru,asadar,va trebui sa cam lipsesc de pe aici…din nou.
    Nici cuvintele nu mi le gasesc,as vrea sa dorm mult si sa ma trezesc plina de viata!
    Multa sanatate si sa treci cu bine peste eclipsa!
    Toti sa trecem cu bine!

    1. am trecut noi altele mult mai rele, Găbiţa, o să o trecem şi pe asta
      ai grijă de tine, draga mea, pentru noi eşti dragă şi aproape tare

  2. CELLA, ai PILE sau cum poti produce tu diverse eclipse!? ;)
    Seara mai vesela si sa fie bine, sa aduca bine eclipsa, doar avem….pile! :lol:

      1. Beep! Eclipsă de teste grele și note rele (mno, la franceză-începători, că face cu o idioato-cretino-tâmpită) nu poți crede. Și chiar vreau eclipsă de răi și rele. Și una DEFINITIVĂ. Să rămânem fără RĂII și RELELE știm noi care! Ziceai că poți! ;)

        1. îmi pare rău de franceză…
          şi DA!, POT!
          ECLIPSĂ sunt cînd vreau eu, e cel mai minunat lucru: IUBIREA soarelui cu luna, Mi, cum să nu pot?
          uite: SUNT ECLIPSĂ! şi ning sărutări înspre florile de gheaţă… în curînd mă voi ridica, văl de abur să ascund de cei răi îmbrăţişarea soarelui cu luna
          nu-i oricine făcut să o vadă, cei ce nu ştiu vederea şi ascultarea binemerită , li se va întîmpla: durerea

          1. Un lucru e sigur: ENYA E CEA MAI BUNĂ LA FRANCEZĂ! ȘI LA ENGLEZĂ1 Dar, idioata dreacu’ de profă nu suportă acest lucru, cunoști specia. Și să-mi pară rău că se reduc profi din învățământ???? Da dă-i dracu’, să-i reducă pe toți inutilii. :D
            În rest, e bine și o să fie și mai bine! Na’, că așa vrem noi! :P

  3. Multumesc foarte mult pentru preluarea premiuli in suflet
    Si imi cer scuze caci nu am mai aparut de ceva timp-am avut un tratament de facut (dar acum sunt bine)
    Eu raman obligat ca ai trecut pe la mine prin vizita
    O seara buna iti doresc din inima mea de cotoi
    Sakura

    1. eram cu toţii îngrijoraţi, am tot trecut pe la tine
      ne bucurăm tare că eşti bine, acuma pot pune şi premiul
      aşa ciudă mi că tema asta de blog nu-mi dă voie să-l aşez undeva definitiv :(
      nici nu ştii :(
      SNEJINKA îţi doreşte multă sănătate
      seară miaunat de bună

        1. mulţumim, pisiceala s-a mutat pe o perdea nouă, din păcate pentru ea… perdeaua alb cu verde înseamnă întotdeauna ALB
          aşa încît a cîştigat clopoţelul :lol:
          zîmbete dragi pe sub musteţi mmmrrr, mmmrrr, mmmrrr ;)
          acum ne concenrtăm pe-un ghem, Cella cînd e „pe gînduri” zice şi face gheme
          p.s.- ai schimbat uşa de intrare? am găsit zăvoare noi aşa că, pînă se deleneveşte Cella te invit la o bere
          să uităm de veterinari, (a)micii noştri, azi fară mici doar kiti kitiii

    1. bine ai revenit, draga mea, pentru tine… toate necuvinele, poate o sa pot
      ce lectie mi-ai oferit… draga de tine
      Andrei are citeva asemenea fotografii, o sa se bucure ca-ti plac
      se pare ca noi doua le apreciem cu, aproape, aceiasi masura… efemera-i si viata la fel ca iubirea luata
      doar ca iubirea despre care stim noi doua e , ramasa in noi, atita cit mai suntem
      esti cea mai puternica femeie, gind drag si bun
      p.s.- da-mi, te rog, de vrei, linkul de la blog sa poata si prietenii mei… sa stie si sa citeasca
      curaj draga mea, nu esti singura

  4. IARTA-ne TU pe noi, cei eclipsati, atisnsi doar, ori ravsiti de eclipsa

    si incearca sa ramai pentru cei care avem nevoie, CERTITUDINE

    (nu voiam sa scriu nimic, dar astazi am gasit…
    si fa asa cum crezi TU : aprobi sau nu acest ‘comm’)

    1. nu, nu…
      nu ţi-am vorbit despre VOI, voi sunteţi dragii mei, toţi cei care îmi atingeţi gîndurile cu gîndul vostru
      ceilalţi, nu or să (mai)fie niciodată aici
      ei nu există, Ana, decît în tristeţea mea de ei

  5. CELLA draga mea, am sosit dupa o pauza ceva mai lunga, cu emotie sa-ti urez un an mai bun, mai darnic in bucurii si semne faste!
    Vestea cu eclipsa m-a surprins, dar mi-a si descifrat multe stari.
    Sa fii o vesnica optimista, incarcata cu multa energie solara!
    Gand drag si luminos spre tine!

    1. am tocit cărările tot sperînd
      măcar să-ţi fi fost bună absenţa
      anul? nu ştiu… nici nu contează, mulţumesc pentru urări şi ţi le întorc, numai bune şi pline de drag!!!
      am semnalat intenţionat această eclipsă pentru că ştiu
      din păcate e rea :(
      am vrut ca prietenii mei să ştie
      poate, după, am să fiu cumva… nici nu mai ştiu cum să-mi jonglez veşnicia dar optimismul e p-aici pe undeva, îşi aşteaptă rîndul că şi-a luat din timp număr de ordine
      gîndurile mele doar cu lumină, ţie
      mă bucur tare că te-ai întors Cora

Lasă un răspuns

