Absenţă

A!

artă fotografică digitală- nature vs nurture, David Ho

INDIFERÉNȚĂ s. 1. apatie, delăsare, indolență, inerție, insensibilitate, nepăsare, pasivitate, placiditate, tembelism, (livr.) impasibilitate, prostrație, (rar) indiferentism, neîngrijire, pasivism, (înv.) negrijă, negrijință, tembelâc, (grecism înv.) adiaforie, (fig.) răceală. (Stare de ~.) 2. v. nepăsare. (De o ~ condamnabilă.) 3. flegmă, impasibilitate, nepăsare, dezinteres. (Ce este această ~ la el?)-DEX’98

Se trezeşte dimineaţa cu un fel de revelaţie:

ceva numit ochi se deschide, ceva numit vedere îi răspunde: chiar vede!

ceva numit mînă şi ceva numit picior, ba chiar şi ceva numit gură… oho!

ceva(urile) fac tot felul de lucruri.

Are întrebări? ce pot fi întrebările? ce e revelaţia? ce e trezitul în dimineaţă?

Îşi dă brusc seama că NIMIC!

Toate întrebările au fost puse- li s-a răspuns!-rezolvat!

Toate cuvintele au fost gîndite, rostite, scrise, citite- s-au malaxat, s-au reciclat, s-au autodistrus- rezolvat!

Toate sentimentele şi stările şi simţirile şi cum li se mai spune- s-au trăit, s-au negat, s-au dat şi s-au luat- rezolvat!

Toate bolile şi muririle s-au salvat şi îngropat- rezolvat!

Tot… restul e neimportant, ce e aia neimportant/important? aiureli- rezolvat!

Ce se face? A face! Ce e a face/a nu face?- rezolvat!

17 gânduri despre “Absenţă

  1. CELLA, am întregit săracul meu comentariu (e greu să fii bogat în cuvinte în fața picturii lui Turner…) cu darul adus de tine. Din nou eu sunt cea datoare (se rezolvă). Milioane de mulțumiri!

    1. proaspăt îndrăgostita de mine, absentă azi din toate, a „călătorit” cu Turner
      nu-mi mulţumi şi nu te automodesti*;)
      fără datorii, m-am îndrăgostit şi gata!

          1. Am ințeles foarte bine că de Turner! Doar ai spus proaspăt-îndrăgostita-de-tine (ce ești!) dacă e să o analizăm. Și exact la asta mă refeream:”ce e mai frumos decât să fii proaspăt îndrăgostită (sau îndrăgostita-aia-de-tine-ce-ești!) Hai că înțeleg tot, păcat că încep lucrul (fără legătură cu arta) și nu voi mai avea timp de nimic altceva. Zi mai bună…

  2. CELLA,
    Trebuie să aduc scutire pentru absenţele de la colocviu. Să vedem ce diagnostic îmi dă: lene, răceală, tembelâc … ultimul e simpatic! :D
    Văzut din spate, nu-mi dau seamă cine-i?

    1. eşti aici aşa că nu îţi dă nimeni nimic, poate îţi ia, dacă nu eşti atent:), dar eşti!
      e din spate profil şi faţă… aşadar: e proiecţia mea în absenţă de mine
      tembeleacă, da! îmi place cum sună: tem-bea-leac-Ă!
      foarte fain

  3. rostu’ iubirii-i s-apară, nu să dăinuie-n vreme, așa.. ca să hie, e-o floare ce-apare-n real ca tu să devii animal sentimental, că viața-i un joc, privit de prost drept tragedie, deși (ia) proasta-i numa’ poiezie, e-a bucuriei posibilitate de manifestare-n realitate, e a șuvoiului joc de foc de sus pus într-un loc, ascuns în inima mea, în inima ta, în inima oricărui animal care vrea, numai să vrea, să uite că lumea-i școlită să fie pururea rea, mereu asmuțită și-nnebunită, că lumea-i degeaba, de El părăsită, iubirea e-o floare, ce-apare de vrea, iubirea e vie, doar cum vrea ia

    1. ce înţelept te-ai făcut de-o vreme
      îmi lipseai:)
      nici măcar nu m-ai contrazis, doar ai mai subliniat pe ici pe colo
      bine (c)ai zis
      cu un UNIC amendament… lumea aia nu-i părăsită

  4. (sunt învațați cum că ea-i părăsită) de-aduc un mili de bine, cu pumnu’ dă rime curgânde dîn vine, ce bine că-i bine, mă duc să mă-mbăt cu melo divine, să fug în infinitul ce vine, sa uit de trenul cu zile ce vine, ce trece, sa plece

Lasă un răspuns

