Nu vă temeţi…

Cine ori ce te apără de tine cînd nu te lupţi cu nimic?

Cînd nu cauţi nimic, cînd nu aştepţi nimic, cînd frigului, de peste tot, îi e bine…

De ce, ori, de cine?

Unde sunt eu? de mine?

Rătăciri…

Regăsiri?

De ce? de cine?

În mine…

Doar eu… ce?, cine?

Lungă, definitivă, împăcată…

Dormire…

Debine


ci iarăşi mă tem

Ileana Mălănciou(din vol. Peste zona interzisă 1984)

ci iarăşi mă tem că nu voi mai fi deloc

un animal imens mă caută cu botul

cine eşti tu, îmi veţi spune şi voi răspunde ca obermann

pentru univers nimic, pentru mine totul

suflete al meu, de ce nu pot eu crede

că vei umbla aievea încărcat cu poveri

pe urmele vieţii mele care va fi trecut

şi că-ţi vei aminti ce-a fost ieri

plătind într-un fel ca semn că exişti

iar apoi mulţumit pentru ce vei plăti

ţi se va ierta de şapte ori cîte şapte

întreaga îndoială din această zi

şi vei fi vărsat ca iona pe celălalt mal

numai pe jumătate mistuit

şi te vei bucura că eşti încă viu

şi vei lăuda botul care m-a înghiţit

Să nu uităm… MINUNEA! ce-am voit şi VOIM a (o) face.

STAREA de IUBIRE e unica (în)care… ea… ne „salvează” (în) toate.

SEMNAL: ŞTIIND!!! că am, măcar un prieten, interesat de subiect:

CODEXUL ROHONCZI ŞI TĂCERERA ACADEMICĂ

CITIŢI BLOGUL D-lui RAZVAN CODRESCU

21 de gânduri despre “Nu vă temeţi…

    1. cumva, încă nu m-am dumirit deplin, sunt mereu undeva
      pierdută şi (re)găsită mai mereu… încă
      mulţumesc pentru gînd, e acelaşi cu al meu acum , „pentru univers nimic, pentru mi(ne) totul”

    1. crede-mă că am căutat, nu am găsit poeziile
      poate nu mă pricep, adică sigur nu
      m-ai ajuta tare mult cu un link exact la poezii
      mulţumesc!

  1. Multumesc pentru urari, Cella! Deosebite cuvinte, multumesc frumos! Dupa cum am promis si eu, m-am infiintat la tine pe blog, sa dau de baut (virtual vorbind)… :) Toate cele bune!

    1. ştiu Oana, din păcate un ŞUT ÎN SUFLET mi-a ridicat „capul”
      sunt mai bună de-atît
      aşa încît… am ce-i face, şi o să şi îi şi fac(adică mie)
      merci, de toate

    1. vaiii, cum ati reusit sa va virozati? asta lipsea acuma
      ai grija draga mea, te rog, nu-i de joaca
      toata sanatatea, voua, sa va faceti bine

Lasă un răspuns

