^.^ 2009/2010 […]

 

NU UITATI SA FITI FERICITI!

IUBITI-VA MULT!

CELLA VĂ IUBESTE PE TOTI SI PE FIECARE DINTRE VOI!

asa mi-a spus si m-a rugat sa va transmit

familia noastra trece prin momente speciale. CELLA o sa lipseasca o vreme ea stie cit si cum.

VA DORESTE TUTUROR NUMAI BINE!

AN CU IMPLINIRI!

47 de gânduri despre “^.^ 2009/2010 […]

  1. Draga CELLA,am venit si astazi pe la tine si ma intristez din ce in ce mai mult.Sunt chiar ingrijorata si-ti doresc multa sanatate.
    Te astept,ma mai gasesti aici.Inca mai sunt.
    Cu drag,
    Gabi.

  2. Draga Cella
    Eu si „menajeria” suntem toti intr-un gand si o simtire si iti uram un an nou 2010 excelent si foarte bun
    Cu multe posturi inspirate pentru noi, bineinteles
    Cu drag o imbratisare pentru Cella si Snejinka
    2010 exceptional!

  3. Iti multumesc pentru urari si iti doresc, la randul meu, un an cat mai bun, in care sa te bucuri constient si deplin de clipa cea repede ce ni s-a dat..
    la buna recitire,

  4. Cella, toate gândurile mele bune se vr îndrepta către tine! Te aştept să revi cât mai repede şi cu veti cât mai bune! Un an perfect îţi doresc să ai! Îmbrăţişări pline de speranţă de a ne!

  5. IERTAŢI-MĂ CU TOŢII, de puteţi;
    VĂ MULŢUMESC DIN SUFLET pentru gîndurile voastre, mie, au însemnat mai mult decît o să vă pot spune, zilele astea;
    promit să vă răspund fiecăruia azi, acasa voastră virtuală, aici doar celor care nu au blog
    MULŢUMESC!

    1. o doamne Mi, ce bine ar fi fost să fie aşa
      oricum am demonstrat… că-s mult mai mult de-atît… picată
      mulţumesc pentru urare draga mea, fericire vouă , eu sunt supra mulţumită cu liniştea

    1. am promis că nu mai plîng
      uite ce mi-ai făcut, mulţumesc! aşa nu se mai poate
      să mă oprească cineva, poate?
      La mulţi ani!, draga mea, m-ai iertat?

  6. Te-am iertat din secunda doi…rana insa, a trebuit s-o oblojesc, mai apoi, au venit altele/altii si-au presarat sare peste ea si cel invecinate…m-am inchis pentru toti si toate…

    1. ştii că „nu-i drept”(de parcă ar putea fi ceva)…
      of, Manole, sarea e bună draga mea da’ în bucate şi pe drum nu în suflet
      vrei să ne batem în răni? luptă dreaptă şi dragă dar ce să vezi… cîtă sare au lacrimile…

  7. Tocmai de asta m-am retras Cella, durerea e una pentru fiecare si nu merita nici comparatie si nici masurare…
    Nu, nu vreau sa ma „bat” cu nimeni nici in rani si nici in altele…e inutil pentru ca e imposibil de citit/trait 100% in suflete, de catre altcineva decat posesorul lui .
    Drept ori nedrept e felul nostru de a fi si niciunul dintre noi n-a fost ocolit de.
    Sunt cum sunt si ca-ntr-o pictura naiva, lumea mea are culorile ei cateodata vii, cateodata sumbre si dimensiunile caselor /florilor/oamenilor/animalelor…distorsionate dupa puterea mea de intelegere si absortie.

    1. rău ai făcut
      cît despre naivităţi… ce să-ţi spun, vai de noi… aia eu, aia eu
      glumeam, cum să mă bat cu tine? doar ştii că nimic nu-i schimbat, eu… tot şi numai eu
      puţin mai mult tristă dar aia nu se ia, se contabilizează la mine

  8. virusul asta al tristetii s-a raspandit aprig printre noi, nu, nu de H1N1 mi-e frica…ci ca murim de inima rea…
    Ne-am scoate cornitele la lumina, Cella, poate asa cum spuneai si tu ne lipseste rasul, poate ca luati un pic zambind, om reusi sa iesim din cochilie…

    1. eu ce ştiu e că nu am fost aşa şi că asta care sunt nu-mi place
      da’ nici un pic, aşa că nu ştiu cui îi place…
      poate că sunt deja moartă şi nici nu mi-am dat seama
      de aia şi voiam să mă contorizez la rîs
      dacă pot poate că nu-i, încă, pierdut totul şi zombi d(in)e mine mai poate fi salvat(ă)
      tot ce (mai)am putere să fac e doar să sper

Lasă un răspuns

