CRĂCIUN, dăruit… dăruind:)

Recunosc! :lol:

Nu mă pricep, de o vreme, să dăruiesc. Era cea mai mare şi dragă BUCURIE pe care o aveam.

Sper, din SUFLET, să o recapăt.

ESTE ZIUA, DE NAŞTERE, A CRINEI!!!

Am mari probleme cu „facerea” acestei ÎNSEMNĂRI! PLOUĂ şi conexiunea mea este GROAZNIC de afectată

Îmi cer iertare, mai ales CRINEI, REFAC şi revin

Dragă CRINA, ştii ce mult ţin la tine

LA MULŢI ANI DRAGA MEA!!!, OM MINUNAT!!!, PRIETENĂ!!!, OM DRAG!!!

CU TOATĂ DRAGOSTEA!!!

GÎND BUN ŞI TOT CE ÎMI DORESC PENTRU TINE SĂ  SE  ÎMPLINEASCĂ!!!

CRINAAA

OANAAA

SIMONA

IOANA

XREDER

TREX…

MI… DORRR… de NOI!!! … ĂIA!!!

:lol: :lol: :lol: ;)

Celor care îşi amintesc de NOI, cei de acum un an…

EU, Aceiaşi. IUBINDU-VĂ!!!



M-am gîndit, o vreme, cum să vă dăruiesc fiecăruia ceva fără să supăr ori să mi se „interpreteze” greşit GÎNDUL BUN. Neştiind în ce zi vă „găsiţi” am ales AŞA :lol: :

PEŞTE  ;) cum sunt…

DĂRUIESC TUTUROR, FIECĂRUIA:

GÎND DRAG, IUBIRE, PRIETENIE NECONDIŢIONATĂ!!!

BERBEC

Ai văzut vreodată un cumpărator care pune totul în coş şi are privirea aceea de maniac satisfăcut? Eh, atunci sigur ai în faţă un nativ din Berbec tare fericit.

Visul unui Berbec e să aibă o carte de credit care să nu se mai termine niciodată şi cu care să îşi poată achiziţiona tot ce işi doreşte.

BERBECILORRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

LAMPA LUI ALADIN, vă mulţumeşte? ;) :lol:

TAUR

Nu trebuie să ştii decât trei cuvinte: aromă, senzualitate şi erotism. Cam atât îi trebuie unui nativ din Taur pentru a fi pe deplin mulţumit.

Crează o atmosferă specială când îi oferi cadoul şi vei reuşi să îl surprinzi plăcut.

TAURILORRRRRRRRRRRRR: am MULŢI, cunoscuţi ;) , VĂ IUBESC!


GEMENI

Maniaci ai muzicii, Gemenii vor iubi toate dispozitivele care le pot oferi o experienţă mai plăcută din punct de vedere auditiv.

Aşa că ar fi bine să cercetezi terenul şi să afli ce şi-ar dori pentru a-şi satisface pasiunea pentru muzică.

GEMENILORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR: Sor-mea, Trex :-P

RAC

Nativii din Rac adoră să stea acasă, aşa că sărbătorile sunt cea mai frumoasă parte a anului din punctul lor de vedere.

Şi cum pe lista pasiunilor lor se numără şi gătitul, nu ar trebui să te gândeşti de doua ori înainte de a le cumpara ceva legat de bucătărie.

Ce poţi să îi iei?

Un mixer, blender, palete noi sau o razatoare super alambicata, nu ai cum sa dai gres cu astfel de cadouri atunci cand destinatarul e un pasionat bucatar, ca orice nativ din Rac.

RACIIIIIIIIIIIIIIIIII: PUP!!!

LEU

Nu e un secret pentru nimeni că Leii sunt narcisişti din cale afară şi că acordă mai multă importanţă propriei persoane decât oricărui alt lucru.

Foloseşte acest mic defect al Leilor pentru a-i impresiona cu un cadou care să le placă. Şi ce ar putea fi mai potrivit decât propriul lor chip?

Ce poţi să îi iei?

Personalizează căni, mouse-pad-uri sau perne cu imaginea lor şi un mesaj special pentru a-i atrage atenţia Leului.  Dacă nu crezi că e potrivit un astfel de cadou, te poţi orienta spre obiecte necesare în călătoriile frecvente pe care nativul le face: genţi de voiaj, beauty case sau orice alt dispozitiv folositor.

LEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRR: IERTARE!!! ;) pentru OGLINZI ;) :lol: PERSONALIZATE!

FECIOARA

Vrei să îi iei un cadou unei Fecioare şi nu ştii ce să alegi? Păi ar trebui să te concentrezi pe obsesia lor cu tot ceea ce ţine de curăţenie.

Ce altceva ai putea să îi iei unei Fecioare dacă nu un aparat complex pentru ştergerea ferestrelor sau un aparat de purificare a aerului din casă?

Ce poţi să îi iei?

Organizatoare, un laptop încărcat cu sfaturi pentru scoaterea petelor, o carte despre medicina tradiţională sau orice alt obiect care le-ar putea satisface nevoia de control

FECIOARELOR: mărturisiri???  ;)

BALANŢA

Ce vor Balanţele de Crăciun? Pace şi armonie! Acestea sunt două dintre lucrurile pe care şi le doresc nativii acestei zodii.

Însă dacă nu te simţi în stare să îi faci un asemenea cadou, ai putea să încerci cu produse beauty de lux. Un voucher pentru tratamente faciale sau masaj va fi şi el apreciat.

Ce poţi să îi iei?

Tot ce ţine de beauty şi îngrijire corporală. Rasfaţă-ţi nativul din Balanţă cu unele cadouri neaşteptate precum creme cu arome puternice sau un tratament corporal unic (masajul cu şerpi poate fi şi el o idee ;)).

BALANŢELORRRRRRRRRRRRR: hmmm… GÎND ;)

Scorpion

Lenjerie intimă sexy, dar confortabilă este tot ce şi-ar putea dori nativa din Scorpion, iar nativul şi-ar dori ca partenera lui să le poarte :P.

Cam aşa se traduce apetitul erotic crescut al nativilor acestei zodii. Cu cât îi vei face cadouri mai excitante, cu atât mai bine, însă asta numai dacă îi eşti intim(a) :P.

Ce poţi să îi iei?

Lenjerie intimă pentru ea, jucării şi alte accesorii erotice pentru el. Dacă nu iţi este intim/ă atunci poţi merge pe accesorii care îi amplifică frumuseţea personală: vouchere de cumparaturi, produse beauty etc.

SCORPIONIIIIIIIIIIIII: se zice că-mi sunţeţi „compatibili” ;) … se zice ….

Capricorn!!!

Indiferent de ce i-ai lua, preţul cadoului pentru un Capricorn trebuie să fie moderat sau măcar produsul să merite toţi bani.

În caz contrar conştientul Capricorn se va simţi deranjat de lipsa ta de consideraţie. Cel mai bine ar fi să afli din timp ce şi-ar dori şi să nu alegi nimic extravagant.

Ce poţi să îi iei?

Ceva ce are cu adevarat nevoie, numai tu poţi şti ce anume i-ar trebui sau ce i-ar face cu adevarat o bucurie. Poţi merge însă şi pe varianta clasică şi să îi cumperi cadouri care să îl ajute să se organizeze, doar la asta se pricep Capricornii.

CAPRICORNIIIIIIIIIIIIII… de …  CRINAAAAAAAAAAAAAAAA!!! RECLAMAŢIII!!!

ŞI MAI AM ;) :lol:


SĂGETĂTOR

Dacă vrei să îl impresionezi pe Săgetător, atunci trebuie să pregăteşti o aventură de proporţii sau să îi faci cadou biletele de avion pentru a se bucura în voie singur de călătorie.

Poţi alege orice, de la fascinanta Indie, la jungla amazoniană, nu o să vezi un nativ din Săgetător plângându-se de ceva.

SĂGETĂTORIIIIIIIII: APEL DISPERAT!!! :lol:

VĂRSĂTOR

Ajută-i pe aceşti anti-consumatori convinşi să intre în spiritul Crăciunului oferindu-le cadouri care să îi ajute să işi decoreze casa.

Cu cât mai noi şi mai extravagante, cu atât mai bine, doar ştim că Vărsătorii sunt cei mai inovatori şi îşi doresc mereu noutăţi tehnice.

Ce poţi să îi iei?

Cel mai nou iPod sau un laptop ultra-performant sau un sistem nou de iluminat pentru camera sa vor fi cadouri ideale pentru Vărsători. Şi dacă nu poţi să faci asta, atunci poţi dona unei organizaţii nonguvernamentale o sumă de bani în numele lor, ;)  vor fi la fel de mulţumiţi.

Peşti!!!

Nu se poate să nu îi iubeşti pe nativii din Peşti, talentaţi, inventivi, visători, sunt cu adevarat o bucurie la casa omului, asta pâna nu îşi pierd de trei ori într-o săptămână cheile.

Cum Peştii trăiesc pe norişorul lor, ar fi bine să încerci să îi ajuti să se organizeze mai bine cu nişte cadouri potrivite.

Ce poţi să îi iei?

Un sistem automatic de găsire a cheilor, un notebook în care să îşi organizeze agenda sau măcar un pager care să le amintească evenimentele importante.

VĂ  ZIC EU: PEŞTILOR, DOAR ATÎT: IUBIRE NECONDIŢIONATĂ, ÎNCREDERE, SINCERITATE!!!

Dacă sunt printre voi PEŞTI NEDREPTĂŢIŢI ;) reclamaţiile SE REZOLVĂ CU IUBIRE!

RECLAMAŢI!!!  :lol:

Cereţi-mi, NU VĂ FIE TEAMĂ! e prima şi printre cele mai importante „REGULI”!

NU EXISTĂ REGULI!

AZI!!!

UN ÎNGER, PENTRU FIECARE!!!

Tipic, PEŞTILOR, cînd îşi iau ADIO, de la ORICE şi ORICINE… IUBESC! ;) :lol:

Idei ;) pentru care Mulţumesc!  MAYRA ;)

38 de gânduri despre “CRĂCIUN, dăruit… dăruind:)

        1. acum „pregătesc” CADOU de SNEJINKA, care a devenit BAIAZID azi :lol:
          MULŢUMIM frumos, ştim că ştii: ADORĂM Loreena, melodia PREFFFEEERRRAAATTTĂĂĂ
          din suflet, MULŢUMIM! :lol:

  1. Blenderul e al meu,nah…Sa-mi dai blenderuuuuul,de cand il astept,de cate ori l-am pipait in rafturi si am renuntat zicandu-mi ca nu-i cel mai important.Dar de dorit mi l-am dorit,de vreo spe ani :)
    Asa ca acum nu mai scap ocazia,l-am luat,al meu este,hahahahaha! Cu asta raman pana la adanci….. :P
    Draga mea CELLA,ingeniuasa idee!Multumesc din tot sufletul asteptandu-l pe…VARA cea calduroasa si verde-colorata :)Te pup.LA MULTI ANI!!!

    1. e al tău :lol:
      să nu zici că nu ţi-am zis!, vezi tu, la vară ;)
      doar ştii ce memorie de elefantăăă am :lol:
      Pup şi eu, LA MULŢI ANI! draga mea

    1. NU! sor-mea-i EA!!! :lol:
      tu eşti, şi rămîi cît vrem(şi vrem!) amîndoi, FRATELE MEU VIRTUAL!!!
      OMUL care mi-ai fost aproape, UMĂRUL MEU DRAG… de plîns
      „TE IUBESC”-ul tău din fiecare dimineaţă… a „dus vaporul” ;)
      TE IUBESC! şi TU ştii ;) :lol:
      AM SĂ RÎD MULT, PROMIT!!! :lol:

    1. Aş fi vrut să fie mult mai amuzantă dar am fost „strînsă cu uşa” de multe ;)
      MULŢUMESC!
      am să mă străduiesc mai mult, PROMIT!
      la ce ne oferi tu, competiţia este deschisă :lol:
      mă consider PROVOCATĂ :lol: şi ADOR provocăile ;) ÎN FELUL MEU :lol:

  2. Merci mult, Cella! Îmi e cam greu să duc atâtea cuvinte frumoase şi nu mă recunosc întotdeauna în ele, dar îţi mulţumesc din suflet, prietenă dragă :) Sărbători minunate să si! :)

  3. Aleia nu-i mai zic la multi ani ca si-o ia in cap :D In schimb, paradoxal, eu sunt singurul taur care-mi place si mie :lol: Ca sa vezi cat egoism ;)

      1. e rar, sunt rar, dar… desi e vremea topirii iernii-n feresti io tot atemporal si far de anotimp ma perd prin muzici de prea-sus, sa ninga cu fericiri, pe pajistile ce le pastoresti, atat de frumos, atât de calde, de le-am ales drept loc de iesit in lume, Bucurie tuturor!

        1. dacă VORBELE tale vin din suflet, aşa cum vii, atît de frumos aici , deşi pînă azi „te-am ţinut secret” ;) ,
          te primesc cu tot dragul aşa cum primesc pe toţi cei care „intră” cu gînd bun!
          Bucurie, ţie, Anotimp…
          nu eşti rătăcit, doar … poate(?) negăsit (prin) în vremuri
          stai cu noi, suntem oameni buni, crede-mă :lol:

              1. time, adicatelea pana ce vom ajunge in momentul asteptat de toti, fara de timp, asta bestie neexistand, in fapt, numai ca noi, oamenii, n-am reusit sa descoperim aiasta, si-i tot inventam umbra ucigasa de sensibil, de fiinta de suflet

  4. Din tot sufletul, cele mai sincere gânduri de bine!

    P.S. sunt „peşte” – într-adevăr… adevăr grăit-ai… „cînd îşi iau ADIO, de la ORICE şi ORICINE… IUBESC!”

    1. P.S. ;)
      AHA!!! :lol: MULŢUMESC! că … Doamne… nu sunt singură
      Noaptea Iguaneiii… , soră?, PEŞTI? Offf…
      GÎNDURI DRAGI :lol:
      poţi să-mi CERI!!! PEŞTII sunt, mereu, cei „neglijaţi”
      EI, fiind cu ştii, purtătorii tuturor celorlalţi…. „duc„!
      DĂRUIESC!, fără „a primi” mai niciodată…
      măcar noi, între noi, să ne dăruim…

  5. Draga si generoasa (ca de obicei) sirena (peste!?) CELLA, haioase cadouri si originale! Asa ca, multumind pentru urari si colind, ca NOI aia acum am venit acasa de la Tg. Mures, (am colindat!), iti las cadouri:
    Pentru CELLA:

    Pentru Pesti, cadoul ideal:

    …si de sezon…!

    1. HEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
      AU SOSIT COLINDĂTORIII…
      MULŢUMESC!!!
      mai RAR, să IUBEŞTI , un PEŞTE ca mine ;)…
      MULŢUMESC!, cu tot SUFLETUL, că din nu (am) mai poate „SĂRACUL” :lol:
      VĂ IUBESC! şi VĂ MULŢUMESC!, că v-aţi amintit de mine

      1. Ne-am adunat pe-acasa, dar maine iar suntem in vizita! Mai ce de chefuri!
        O seara faina de tot si mai vorbim. Pupam Snejinka si catelusii! :P

        1. @c.i- mai bine-mi scriai nişte versuri, să ne treacă…
          mi tare dor ve versuri frumoase (şi)azi… timpul, la mine e suspendat, habar n-am ce-i faceţi voi oamenii…
          ***
          @ Vaiii… deci aşa, PEŞTE, nici nu ştii ce mult măbucur
          mă simţeam atît de singură… ducînd toate… La mulţi ani!
          ***
          @Daurel, şi tu? eiii… acuma-mi explic eu nişte”chestii”:)
          tu eşti „Ramura Bună”, am să (mă)ţin aproape
          ***
          @păi, bravos dragilor, ţine-ţi-o tot aşa…
          să nu te mai prind pe net Mi… la petrecut cu voi:)

  6. Si io sunt….PESTE! Deci dezorganizat…Am fost pedepsit dublu ca n-am citit ieri aici, pe acest blog:1. am ratat s-o felicit pe Crina, conjudeteana mea;2.i-as fi tratat pe oaspeti cu horoscopuri(?) ADEVARATE!

  7. am răspuns „din bucătărie”
    (A)tehnică cum sunt mi-a plasat greşit tot
    :lol: scuze!!!
    nu prea cred că-mi revin din asta, chiar nu mă străduiesc şi chiar mi lene să o fac :lol:

Lasă un răspuns

