Îngăduie(ne), Doamne…

PSALMUL 142

Doamne, auzi rugăciunea mea, ascultă cererea mea întru adevărul Tău,

auzi-mă întru dreptatea Ta şi să nu intri la judecată cu robul Tău, că nu se va îndrepta înaintea Ta tot cel viu. Că a prigonit vrăjmaşul sufletul meu, împilat-a la pămînt viaţa mea, aşezatu-m-a întru întuneric ca pe morţii veacului. Şi s-a mîhnit întru mine duhul meu, întru mine s-a tulburat inima mea. Adusu-mi-am aminte de zilele cele din început, cugetat-am la toate lucrurule Tale, la faptele mîinilor Tale am gîndit. Tins-am către Tine mîinile mele, sufletul meu ca nişte pămînt fără de apă Ţie.

Degrab auzi-mă, Doamne, slăbit-au duhul meu.

Să nu-Ţi întorci faţa Ta de la mine şi mă voi asemăna celor ce se pogoară în groapă. Auzită fă mie dimineaţa mila Ta că spre Tine am nădăjduit.

Arată-mi mie, Doamne, calea pe care voi merge, că la Tine am ridicat sufletul meu. Scoate-mă de la vrăşmaşii mei, Doamne, la Tine am scăpat, învaţă-mă să fac voia Ta, că Tu eşti Dumnezeul meu; Duhul Tău cel bun mă va povăţui la pămîntul dreptăţii. Pentru numele Tău, Doamne, mă vei via, întru dreptatea Ta vei scoate din necaz sufletul meu şi întru mila Ta vei sfîrşi pe vrăjmaşii mei. Şi vei pierde pe toţi cei ce necăjesc sufletul meu, că eu sunt robul Tău.

Dumnezeu este Domnul…

Ruăcinea INIMII:

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ai mila de mine, pacatosul.

Sper să vă fie de folos şi mîngîiere.

Gînduri bune tuturor, linişte în suflet, mîngîiere şi lumină lină.

Dacă aveţi vremea îngăduită unei lecturi speciale…

… citiţi, PELERINUL RUS


22 de gânduri despre “Îngăduie(ne), Doamne…

  1. Un gand bun , Cella …Cu psalmul pe care l-ai postat , Duminica de acum e mai frumoasa si afara miroase ca-n copilarie a Sarbatori…

    1. gînd bun înapoi, Gigi, cu rîsul copiilor jucîndu-se-n zăpada Duminicii m-am întors…
      gîndind că am să regăsesc liniştea… sărbătorilor şi copilăriei
      e o stare de bine acolo, poate singura adevărată

  2. Asta căutam azi orbecăind printre zăpezi şi bipezi…
    „Doamne Isuse Christoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătoasa” …
    Mulţumesc, Om frumos.

  3. CELLA, dar tu unde ai … disparut? O sa va las urari si felicitari la mine, plecam de Craciun in mai multe locuri, sper sa uit de griurile hibernale si alte…STII tu. Pup cateii si pe Snejinka, normal! :P

    1. Mulţumesc!, prietene… e un fel de linişte… poate singura adevărată dacă suntem sinceri cu noi
      în rest… liniştea vieţii noastre… de 20 deani de istorie degeaba:(
      şi azi sunt neîmpăcată… de20 de ani o duc aşa, doar un alt Crăciun
      şi nu ştiu cine-i vină că nu mă pot împăca, eu cu mine… sigur… eu sunt vina nici nu caut în altă parte

  4. Ei, degeaba….nah, degeaba! Pour toi, bien sure! Eu voiam doar sa te melancolizez in sensul foarte drag al cuVantului, draga CELLA! :P

    1. MULŢUMESC! draga mea, aşa cum ţi-am zis e foarte greu spre imposibil în perioada asta
      oricum, cu drag şi sinceritate fiind dat cu mult drag e primit

    1. să te rogi, draga mea, dacă rugăciunea vine din tine…
      nu degeaba am pus trimiterea la PELERINUL RUS… poate o să ai răgaz să citeşti în zilele care urmează
      asemenea, ţie , multă linişte-n suflet

    1. am MULŢUMIT! cît putem noi de frumos miauuunîndu-ţi amical
      SNEJINKA, cel mai răsfăţat angorez sub un an, mieuneşte supărat :(
      la AMICUUL lui SAKURA greu poţi posta mulţumiri
      IUBIM!!! SAKURA şi BELLE
      MULŢUMIM!!! :lol:

  5. Sunt salvata :) Am un tel pentru ziua de Craciun.Pentru EL o sa ma pregatesc cu sufletul si-L voi bucura pe EL.
    Craciun Fericit si voua ,dragelor :)

Lasă un răspuns

