„Lacrimile devin fulgi de nea”

ANAMARIA, cu o baghetă magică de gînd bun, mi-a schimbat în fulgi de nea lacrimile.

MULŢUMESC! Ştiu că tu te-ai gîndit la altceva. ŞTIU că a fost gînd şi vorbă bună(repet, întăresc, cred).

Mie, lacrimile devenite(astfel) fulgi, mi-au adus doar îndepărtări. De tot şi toate. E bine aşa. Ning prin mine, prin vreme, mă ning liniştit şi departe.  

Da!, lacrimile pot şi trebuie să devină fulgi de nea. E singura transformare pentru care pot şi trebuie sunt una, mereu.

Nu am ştiut nici eu, la început, cum. Am simţit doar că fierbintele se îndepărtează, caldul apoi… şi el. Răceala cuprinde încet şi definitiv anotimpurile, timpul, deminele… detoatele.

Poate aşa şi trebuie. Căldura?. Nu!, nu-i bună. Căldura lacrimilor e slăbiciune, moleşală, vulnerabilitate.

Să o prefacem în fulgi. Impersonali, reci, veseli şi ALBI(?). Nonculoare…

Am adunat fulgii… aceia.

Să facem OAMENI DE ZĂPADĂ.

Ce poţi să faci din lacrimile fulgi, cînd frigul e stăpînul a orice şi oricum?

Bucurii!!! celorlalţi .

nici un vis nu vine nici un vis nu trece
suntem adormiţi întru veşnicie
scriu neîntrerupt cu zvâcniri de braţe
nu tresar în somn ard în poezie


uneori mai cad în fântâni de stele
ca un inorog însetat şi blând
fără pielea mea pe pământ e seară
luna-i o găleată cu sclipiri de gând

strălucesc o clipă mi se face noapte
nesfârşită albă ca un drum polar
cad zăpezi întruna mi se şterge pasul
buzele-mi sunt arse şi pământul rar

merg din fulg în fulg mă îmbulgăresc
sunt un munte moale un om de zăpadă
nimeni nu-i să spună când să mă opresc
ochii reci de gheaţă nu pot să mă vadă

ca un toc ţin vârful inimii în mână
tuşul suferinţei scrie arde scrie
versul meu e umbră de lumină parcă
şi cuvântul haine lumii de hârtie

croiţi-mi o spânzurătoare pe măsură

(Spînzur un om de zăpadă- Vasile Munteanu)

LA MULŢI ANI!!!

LUCA

TE IUBESC LA FEL CA ACUM UN AN, AM SĂ TE IUBESC MEREU :(

LUCA ÎMPINEŞTE AZI 2 ANI, CITIŢI POVESTEA LUI în însemnarea anterioară

Iartă-mă ISABELLE, nu prea sunt în firea mea zilele astea. Am să-mi (re)vin dar e greu tare. Fac multe gafe, ştiu, dar ştiu şi că tu nu mă judeci. MULŢUMESC! :(

19 gânduri despre “„Lacrimile devin fulgi de nea”

  1. CELLA, azi noapte eram un fulg care plutea, negăsindu-şi locul uunde să se aşeze; acum, cînd am trecut – ca de obicei – pe aici, m-am topit;
    pînă să îmi revin,
    îţi las

    MULŢUMESC într-un gînd NEMĂRGINT de recunoştiinţă

    1. MULŢUMESC! AnaMaria, eu… tot şi doar lacrimă…
      n-am cum îngheţa într-un fulg de nea oricît m-aş strădui
      chiar nu ştiu cum :(

    1. de data asta o să-mi ia ceva mai mult, Oana :(
      măcar de aş şti… cît şi cum… că oricum tot nu-mi foloseşte la aproape nimic; capul e sus, doar eu lipsesc
      nu-s lugubră, devin(A)! şi nu! chiar nu-i vina mea(de data asta) … 5 milioane??? :(

    1. eu nu mă bat cu nimeni, draga mea, cu aşa ceva … nu mai am nici un fel de speranţă
      din asta nu mai am nici timp şi nici vreme de vindecare
      nimic! e nimic şi gata!
      ‘asta’ înseamnă mod de viaţă, educaţie şi mentalitate
      0 e 0 şi atît
      1 şi-a încetat existenţa
      poate sunt eu mult prea obosită de toate dar… rareori, spre deloc, m-am înşelat
      pînă mai ieri eram doar o amărîtă ca mulţi alţii
      azi… nu mai sunt nimic
      fără încredere şi speranţă e imposibil ca eu să mai fiu
      nu-s! un om moare din suflet nu din trup :( consideră că am cam murit, oricum inertă e clar că sunt

  2. Dupa cat de frig se va face, cred ca vor fi roiuri-stoluri de fulgi si troiene de zapada…poate te vor binedispune.
    Nu mai am forta sa gandesc, te las pe tine. Am obosit….seara buna…

    1. vai, Mi, pe mine? troienele şi stolurile de fulgi nuuu. exclus ABSOLUT!!!
      în clipa asta nici măcar nu cred că s-a inventat ceva să mă binedispună, doar o vorbă bună ori un gînd cald. ATÎT!
      mi-a fost dor de tine

      1. Atunci un blues!
        ( iarna din toți bate, face KO, iarna de-afară. Prea multă iarnă e în oamnei, și asta înainte de a veni iarna cu adevărat.)
        :P AM LUAT VACANȚA AZI, BUCURĂ-TE ALĂTURI DE NOI! :)
        Si, hai sa ne amintim de vremuri mai calde! ;)

        1. e atîta CĂLDURĂ în mine MI că pot pîrjoli de-a dreptul :lol:
          şi de-a stîngul şi de-a totul…
          şi eu am să iau VACANŢĂĂĂ mai am cîteva zileee
          cum să nu mă bucur?
          n-ai înţeles că eu doar aşa funcţionez: cu şi alături de dragi, dragi, dragi :lol:
          sunt bucurie în bucuria voastră
          pup
          p.s.de 15,22 ;)
          acum m-a pălit amintirea nopţii cu melodia asta vaiii Mi dar tu chiar eşti sadică răuuu :-P m-au ‘trecut toate căldurile’ îl adorrr că de iubit nu mai iubesc decît din doi în doi
          l-am pierdut pe unu’ ;)
          merrrccciii, te-am notat :lol:

            1. Ba la tine o sa vina cel putin un Moș, o să te anunțe când să stai pe-aproape. a fost al naibii de ocupat, dar a luat vacanță antistress și vineeeee cu daruri!

              1. MULŢUMESC! MI, e dovada sigură că nu vine
                Luciano, dacă erai ‘pe fază’, cîntă, pentru mine, cea mai tristă şi fără de speranţă arie…
                asta e! NU! nici un moş nu vine
                dar nu-s supărată
                gînduri dragi de prieteni îl suplinesc şi le primesc cu toată bucuria
                acolo unde am să fiu nu se ştie despre moşi…
                sper din suflet să am timp să mă asigur că o să mergă la cei cîţiva copii şi la cei fără de copii şi la cei …

                1. Luciano cântă pentru tine. La mine pe blog, asta nu poți contesta! Moșul va veni la toți, și eu, și tu și alții contribuim la asta. Facem atât cât putem.
                  P.S. Ar fi cazul să facă și mai-marii (votați )și (votaNți) ceva.
                  Hai că iar mă fac rea!Cu cine TREBUIE, ce-i drept. Mai ascultă-l, e cea mai frumoasă colindă din lume! Noel….Noel…Seară bună.

                  1. îl ASCULT dragă
                    cu p.s.eii ăia n-am avut şi nu avem noi treabă(mai mult ei cu noi, n-au! dar de’ asta e; am terminat-o cu alea, mă consider absolvită; hai că oricum trag de mine să ‘mai fac faţă’ … a fost multtt puţin a mai rămas, gata! refuz categoric să mai am vre-o tangenţă cu…)
                    fără răutăţi, Mi, lasă-i pe alţii să fie şi să aibe
                    subiect închis, ever!!!
                    vezi că şi Oanei îi place mult, îl ‘împart’ cu ea, eu împart întotdeauna bucuriile, habar n-am să mă bucur singură
                    seară minunată înapoi, vouă

Lasă un răspuns

