Suntem (atît! de) singuri(?!) :(

Noemi a împlinit un an săptămâna trecută. Fetiţa suferă de hernie inghinală şi trebuie operată la Cluj. N-are nevoie de o avere. Doar de 4.000 de LEI! Părinţii lui Noemi nu se mai descurcă cu cheltuielile şi drumurile la spitalul din Cluj. Au nevoie de ajutorul nostru.

Dacă puteţi şi vreţi să o ajutaţi pe Noemi să-şi înceapă viaţa sănătoasă, faceţi o donaţie, cât de mică, în contul deschis pe numele tatălui ei:

Titular: Albert Fazakas

Cod IBAN: RO25RZBR0000060003262053

BANCA: Raiffesen Bank, sucursala Deva

Preluat de la ANDREEA

Arhi, Denisa si Visurât.

Dăruiţi şi daţi mai departe

Nu există vise, nu există sperAnţe, nu există viaţă şi nu există moarte.

Tot şi toate sunt doar

PĂRERE :(

Am văzut la „ŞTIRI” un copil, GEORGE, care s-a născut cu o boală rară: nu are IRIŞI.

Copilul vede dar nu suportă LUMINA.

Are nevoie de un aparat de mărit care costă 3.000 $.

Părinţii lui GEORGE au un „venit” de 1.500 de lei în fiecare lună.

George are o puşculiţă în care strînge bani pentru aparat. El merge la şcoală, se apropie greu de alţi copii. Copiii nu se joacă cu GEORGE.

Ana are mere!

GEORGE pictează. Picturile lui GEORGE au fost premiate la diverse concursuri.

GEORGE pictează şi CULORILE PICTURILOR LUI sunt VII şi CALDE.

Ana are mere!

George îl aşteaptă pe Moşul Nicolae.

PICTREAZĂ!

Ana are mere!

Oamenii mari pictează. Nimic. Au culori ţipătoare şi îngheţate în nimic. Vin din ei. Culorile şi îngheţul. Nimicul oamenilor mari care pictează are nevoie de cuvinte. Cuvintele nu suplinesc nimicul. Alt nimic în nimic. Atîta n i m i c…

Oamenii mari care pictează şi spun nimic nu au avut niciodată nimic. Niciodată e un cuvînt?

Ana are mere!

Nimicul nu este decît nimic.

Ana are mere!

Adulţii nimic(uri).

GEORGE pictează şi îl aşteaptă pe Moşul Nicolae

:(

„Chiar dacă eşti cuminte sau nu, singurătatea îţi va fi dăruită. Pentru unii tristeţea vine după sărbătoare. Mie mi se întâmplă şi înainte, şi în timp ce e, pentru că, în afară de mine, îmi lipseşte cam totul. În general lucruri mărunte în importanţa lor: o privire, un zâmbet, o atingere. Uite aşa, se ajunge de la o sărbătoare a absenţei, la absenţa sărbătorii.

Există nuiele neobosite ca o îmbrăţişare adevărată…”

(din Jurnalul unui bloger mutat acasa lui- 05.12.2008)


10 gânduri despre “Suntem (atît! de) singuri(?!) :(

  1. Cela, eu ma feresc sa imilas scrilelitul prea des in acelasi loc;
    dar cum am reusit sa pacalesc net-ul, acum, chiar nu rezist pt ca ma regasesc aici, asa cum simt- cufundata’m n lacrimi si nu, nu vreau sa ies;
    si imi suna de cind am citi rindurile tale de mai sus:
    ‘atitea’nstrainari
    si inutile toate
    ni-i dor de adevar
    si de intimitate.
    copii, copii frumosi,
    refaceti-va bine,
    ca’l ateptati pe Mos
    si credeti ca si vine.’
    [autorul il stii si il stiti…]
    …. si poate ca nu intimplator cind am cautat Cuore, mi-am amintit ca in virtejul de mutari si permutari prin care am trecut in acest an, inima de copil a ramas intr-una din lazile cu carti din pod, poate a-i inlesni caalea lui Mos Nicolae ( care, sincer, cred ca ma va ocoli in acest an)

    1. lacrimile sunt chei, sufletului, AnaMaria(nu pot scrie numele tău decît aşa, sper să nu te supăr, sunt două nume care pentru mine sunt mult altceva şi mult)
      Moşul Nicolae(‘preferatul meu’) vine la toţi ‘copii pămîntului’. altfel, fiecăruia după sufletul său

  2. Sper ca toți copiii să primească cadouri de Moș Nicolae. Am văzut astăzi ATÂȚIA OAMENI EXTREM DE BOGAȚI, DAR EXTREM DE BOGAȚI…, cumpărând, cumpărând…oare LOR nimnei nu le sensibilizează, dacă nu inimile, măcar portofelul?
    La naiba!
    Să revin la normal: Van Gogh e atât de om mare și adult, dar atât de cald, chiar dacă aici gama e mai rece. SUPERB! VAN GOGH forever!
    …Ce-și mai face șuvița verde?

  3. CELLA,inca nu ai aflat mai multe despre George?cand afli sa-mi spui si mie sa-i scriu si eu lui Mos Craciun.
    M-am intalnit cu Mos Nicolae si mi-a dat ceva pentru tine.
    Sa zicem ca aici e o cizmulita in care gasesti:

    1. p.s.- la mai sus
      GEORGE e din Oradea, nu am găsit nimic pe net
      doar ştirea dela A1
      am să iau, luni, legătura cu cei de la filiala locală

Lasă un răspuns

