Inutilitatea efortului… stare!!! […]

Motto:

Râsul este ca ştergãtorul de parbriz : nu opreşte ploaia, dar îţi permite sã-ţi vezi de drum„(Janne Wasboro)

Am citit la DAURER acum cîteva zile panseaua asta şi zău că m-am oprit strategic în tranşeele aiurea în care: ce făceam?.

Staţionarea şi detaşarea „de” permit vizualizarea corectă a ansamblului(?).

Bruiajele, inerente, sunt eliminate prin „cunoaştere”, comparare, evaluare şi exemplificare.

Axiomă ŞI truism: particularul prin general, de la general la particular adică din om în om ca folclorul.

Hmmm…

Oboseala plictisului ori plictisul oboselii?

De ce?

E singura, dacă nu unica, certitudine: pînă la sfîrşit, chiar aşa

DE CE?

Nimic nu are legătură cu nimic şi nimeni cu nimeni dar, mai ales, legătura cu RÎSUL este absolut absentă(motivat) .

DE CE?


OCTAVIAN PALER

-Ai vrea să-mi iei un interviu? deci…..zise Dumnezeu.
-Dacă ai timp… am răspuns eu.

Dumnezeu a zâmbit, spunând:
-Timpul meu este eternitatea. Ce întrebări ai vrea să-mi pui?

-Ce te surprinde cel mai mult la oameni?

Dumnezeu a răspuns:

-Faptul că se plictisesc de copilarie, se grăbesc să crească, apoi iarăşi tânjesc să fie copii; că îşi pierd sănătatea ca să facă bani şi apoi îşi cheltuiesc banii ca să-şi refacă sănătatea; faptul că se gândesc cu teamă la viitor şi uită prezentul iar astfel nu trăiesc nici prezentul nici viitorul; că trăiesc ca şi cum nu ar muri niciodată şi mor ca şi cum nu ar fi trăit.

Dumnezeu mi-a luat mâna şi am stat tăcuţi un timp. Apoi am întrebat:

-Ca un părinte, care sunt câteva din lecţiile de viaţă, pe care ai dori să le înveţe copiii Tăi?

-Să înveţe că durează doar câteva secunde să deschidă răni profunde în inima celor pe care îi iubesc şi că durează mai mulţi ani ca acestea să se vindece;

-să înveţe că un om bogat nu este acela care are cel mai mult ci acela care are nevoie de cel mai puţin;

-să înveţe că există oameni care îi iubesc dar pur şi simplu nu ştiu să-şi exprime sentimentele;

-să înveţe că doi oameni se pot uita la acelaşi lucru şi că pot să-l vadă în mod diferit;

să înveţe că nu este suficient să-i ierte pe ceilalţi şi că de asemenea trebuie să se ierte pe ei inşişi.

-Mulţumesc pentru timpul acordat… am zis umil. Ar mai fi ceva: ce ai dori ca oamenii să ştie?

Dumnezeu m-a privit zâmbind şi a zis:
-Doar faptul ca Sunt aici, Întotdeuna...

***   ***  ***

O PATRIE DE OAMENI SINGURI

10 gânduri despre “Inutilitatea efortului… stare!!! […]

  1. CELLA, n-am mai intrat aseara si sper ca nu a fost cu suparare. Dupa o ora…am revenit si muream de somn.
    Da, i-am spus paharului de ceai … cana… de neiertat, zau tu!
    Snejinka e amic doar cu Sakura, eu credeam ca si cu Serafina…mno, acuma el alege! Eu tot il iubesc!
    P.S. Azi sunt offtopic, iti spun eu si de ce, maine recuperez! Zi buna sa avem!

    1. măi, SNEJINKA e (a)mic cu MOTĂNEII şi ADORĂ PISICUŢELE ;) :lol:
      fără discriminare că e mititel şi naiv ce ştie el despre ‘internet şi viaţă’?
      e în plin proces educaţional, acuma învaţă ‘pisiceala academică’
      e egal în amiciţie cu tot neamul lui, crede-mă :lol:
      am glumit aseară, am avut ‘motive’ după cum ştii ;)
      am mai zis, de ‘mă doare gura’ :-p POŢI FI cît vrei de offtopic
      n-am impus niciodată decît autocontrolul bunului simţ şi cred că, pînă mai ieri, n-am avut motive (să) mă plîng(?) neee…
      nici azi nu o fac dar …
      DA! să avem o zi minunată ;) minunarea ca stare :lol: plec la declinat :lol:
      pa, pup!!!

      1. Acel mititel şi naiv stie foarte bine ce si cum, am copiat poza unde sta pe umarul nu-stiu-cui…rareori vezi mititel şi naiv mai plin de importanta si cunoastere de sine! O frumusete pisiceasca!
        P.S. Cum stai cu declinarea? Sa stii ca n-am scos nimic din blogroll, daca n-o fi fost o o revizie, Xaba se ocupa de revizii, am avut 181 spamuriin doua zile si a facut niste „opritori”!!
        Declina si pe-aici ca-s curioasa!

        1. ;) Mulţumim pentru aprecieri, am pupat pe toată lumea!!!
          p-aici nu (mai)declin decît comentarii Mi
          şi admit Oameni Dragi, atît!!!
          toate curiozităţile se tratează privat şi „de la caz la caz”, jucăm în altă piesă: RELITATEA (net)v :lol:

          1. He he, uite o realitate ROMÂNEASCĂ : un elvețian a cumpărat cele mai cele tablouri GOTIC, un ungur altul fain. Și se duc, da le-am fotografiat!Las că-i bine și așa. Măcar UNII să profite de un preț atât de mic. Pupăm Celle, pisci și căței mici!

    1. eu MULŢUMESC!
      fiecare dintre însemnările tale este(pentru mine) un exerciţiu bun ;)
      citesc printre rîduri şi, mai ales, dincolo de ele
      şi îmi place mult asta

Lasă un răspuns

