Ploile(patrate) din noi

DATORIA DE ARIPI

TRAIAN T.COŞOVEI

Unul cântă din traista poştaşului, altul la violoncel;

peste drum, fanfara înalţă fluturii şi viermii

cântecului de mâine.

Şi fiecare are de ales drumul spre ziua mântuirii…

fiecare cu alegerea lui: ciozvârta sau halca.

Până şi hoţii din vagoanele de marfă

au priceput aceste înţelesuri: adică ziua de mâine

ridicată ca pe o pânză de corabie

în mila vânturilor, alizeelor… şi altor amănunte

ale plimbării ori ale călcării pe ape.

E o stare de spirit a cărătorilor de piane,

o emulaţie a purtătorilor de case de fier, de cuvânt –

un foc de artificii al celor ce dorm în vagoane de marfă.

E un dor de ducă pe calea ferată.

De pe rambleu le fac semne ca o pasăre,

de pe rambleu le doresc o ţară mai bună.

Este un dor de vechime în bătrânele oase.

Când se vor întoarce, nu vor mai avea datorii –

când se vor întoarce nu vor mai avea aripi

cu care să hrănească cerul pustiu.

Oricum, e o ploaie pătrată…

Sursă şi MULŢUMIRI! Ştefania Coşovei

13 gânduri despre “Ploile(patrate) din noi

      1. daaa Bach, daaa!
        zi frumoasă şi vouă
        eu îţi trimit o sentinţă definitivă investita(gata) cu formulă executorie: SPLENDID!!! :lol:

  1. CELLA, multe si momumentale multumiri!
    Am nevoie de prieteni, ca de dusmani mi s-a acrit.
    Ma bucur ca ai trecut pe la mine si sper ca, dupa atata munca, sa vine si o rasplata.
    Zi minunata!

    1. dragă, nu-mi mulţumi că n-ai de ce :lol: , chiar n-ai
      şi nici duşmani n-ai… fă exerciţiul simplu de vizualizare: gunoaie pe apă… apa îi adună la un loc şi bîlbîdîc… la rigolă :lol:
      tu o să rămîi senină iar ei cu frustrările, singurătatea şi ‘gloria’ de-o zi: am puţit frumos!
      ţi-am zis să nu mai dai atenţie gunoaielor, conţinutu-i halit… aruncăm ecologic ambalajul ;)
      concentrare pe ce-i important, ăia, mai devreme ori mai tîrziu se sufocă în propriile lor umori, crede-mă pe cuvînt, ştiu ce zic
      drumu-i doar în faţă, concentrare şi gînduri(doar) bune
      zi minunată înapoi, vă îmbrăţişez!

      1. ”apa îi adună la un loc şi bîlbîdîc… la rigolă :lol:
        tu o să rămîi senină, iar ei cu frustrările, singurătatea şi ‘gloria’ de-o zi: am puţit frumos!”
        CELLA, VOI REȚINE ASTA! ;)
        Să știi că traim într-o lume cu 90% frustrați: că de ce unii pictează, că de ce vând, că de ce vând online…DE CE NU POT TRĂI AȘTIA ȘI FĂRĂ GRIJA ALTORA?? AU EI DESTULE, SĂRMANII! Doamne, sărăcuții, au puțit urât!
        M-ai înveselit, am vândut deja două tablouri, ok ok ok!
        Ce mai face Snejinka? Pup CELLA!

        1. păi am mai discutat subiectul, n-are rost să-l reluăm ;)
          crede-mă, vai mama lor :lol:
          Snejinka face minunăţii, am uitat să-ţi zic: i s-au înverzit ochii :lol: e adorabilăăă
          o să fac poze noi şi-ţi dau pe mess da’ nu azi plzzz că-s ‘ruptă-n 2 de oboseală, mîine ;)

  2. Draga CELLA,mai intai vreau sa-ti spun ca imi place pictura si deja mi-e dor de primavara.oare va mai fi primavara?ca dupa ce am citit poezia am retrait toate evenimentele din ultimii ani si mi se pare ca viitorul este cam gri spre negru.
    P.S.N-am pus Bach,am ales Carmina Burana la sugestia lui Andrei.

    1. ştiu Găbiţa, am citit la Mi, e perfect
      poezia… da! :( e starea mea, a noastră
      să nu ‘disperăm’ o să fie mult, mult, mai rău(din păcate) eu nu sunt dintre aceia care se amăgesc cu ‘speranţe’
      am cu ce compara, şi o şi fac
      îmi pare rău, atît
      fac bine cît pot dar răul, aici şi acum, învinge… să nu ne iluzionăm
      iluziile fac mult mai mult rău
      lasă, facem clipa frumoasă, dacă eşti ‘bine cu tine’ pe dinlăuntru ‘afara’ pare mai suportabilă

      1. Am vazut ca mi-ai raspuns.
        de cativa ani e rau,foarte rau si am invatat cum sa ma feresc ca sa traiesc asa cum traiesc.
        Stiu ca intotdeauna poate fi mai rau,ma gandesc la povestile triste de la Isabellelorelai si-mi dau seama ca sunt o fiinta fericita.
        Iti multumesc ca iti place darul meu pentru Mirela.

        1. eşti deja o adevărată maestră, îmi place de mor :lol: n-ai de ce-mi mulţumi, o spun cu tot sufletul doar ştii
          mor-mor ca Moşul Martin
          pup Găbiţa, de mîine… o altă primă zi din tot restul ‘vieţii noastre’
          pentru mine… de mîine încep ‘lucruri’, special negative… asta e
          cum ar zice un prieten ‘răul vine iute, binele încet’
          să ai o săptămînă liniştită, măcar tu

Lasă un răspuns

