Pomenind, pomenire :)

Motto:

Viziunile tale nu pot încânta asistenţa. Cruzimea fără margini a imaginei aminteşte tulburele crochiu fixat pe manşetă.”

Gellu Naum- 122 de cadavre(colaborare cu Virgil Teodorescu)

NICHITA DANILOV

Celui care vine

Trebuie să ai o inimă de piatră
ca să poţi vieţui pe pămînt
şi uneori e bine
să nu ai nici această piatră.

Dacă vezi o fereastră
luminată în noapte s-o spargi
şi să spargi nu numai
fereastra, ci să faci ţăndări
şi tot ce se află dincolo de ea.

16 gânduri despre “Pomenind, pomenire :)

  1. desi suprarealist, marturisesc stinjenita ca nu il ‘stiu’ destul de bine, dar stiu ca desi ferestrele nu au dinti, ‘aici la tine e bine si tu esti un pahar cu ceai cald’
    –––––

    (cind n-am pb mari cu mina, am cu net-ul….; inainte de a scrijeli electronic aici, am trecut pe la un blog drag fiecareia dintre noi si uite-asa, ma pomenesc intrebind:
    dar de ce ma gindesc, oare , la piatra sau sticla, nu stiu exact, care i-a ranit ochiul prietenului sau, Victor Brauner ?????

    poate pt ca drumetul incendiar isi priveste faţa fara grija….)

    1. ;) maiiii… AnaMaria… hmmm…
      si eu care ma credeam criptica-cripticelor:D
      m-am ‘ascuns’ de ‘drumet’… m-ai ‘prins’
      ___________________________________
      valurilor le-a raspuns… am ‘provocat-o’ intentionat, suntem ghiduse;)

  2. acum, citind primul comentariu, imi vine sa ma infurii si sa zic: de ce tot ce e fragil „are impulsul” sa ne distruga pe noi? dar nu, nu sunt violent, numai cuvintele sunt violente..

    1. te-ai întors? ce mă bucur!
      da ŞTIU! am multe ferestre dar dintre toate asta e specială ;)
      zi bună, cît mai este din ea
      şi noi îţi mulţumim :lol:

Lasă un răspuns

