„Să nu ne răzbunaţi”!… 9 minute zilnic, atît!(exerciţii de normalitate) :(

MULŢUMESC!, pentru nominalizare SIMONA, ai înţeles:  ACESTA este un blog profund politic ;) …

… eu, un om obişnuit, care ‘face ce trebuie'(cum şi cît se pricepe) făcînd ce VREA!


În barcă un pescar surd vorbeşte cu apa Crede că nu-l aude nimeni

Zenobia îmi ţine amândouă mâinile pe inimă Îngenunchez cu adoraţie şi mă gândesc la altceva

Zenobia zice să nu mâncăm cocoşi albi pentru că se supară cineva pe noi Pescarul întoarce capul şi ne priveşte bănuitor

Un înţelept scoate o clipă capul din apă ne strigă disperat apoi se scufundă De data asta pentru totdeauna

Zenobia îmi spune Între noi fie vorba suntem victimele imaginaţiei celorlalţi

Nu pot să-i răspund pentru că mi-ar intra tot cerul în gură

Acum pescarul a scăpat un peştisor Îl ceartă cu glas tare Laşule zice n-ai avut curajul să stai să te mănânc

Zenobia mă întreabă ce este un baldachin Îi arăt lopata

Deasupra noastra unii vor sa ne înveţe de bine

Uite uite un triunghi spune Zenobia A venit pe lume să se adapteze

Pescarul a tras la mal Vrea să vorbească şi cu pământul Crede că nu-l aude nimeni

(Gellu Naum- Triunghiul)

***   ***   ***

Issak Levitan

***   ***   ***

În blogroll găsiţi MARIUS ALDEA-POEZIE

E RECOMANDAREA MEA!!!

MULŢUMESC!, frate de reţea  ;)  subscriu în totalitate la cele spuse de ŞTEFANIA


16 gânduri despre “„Să nu ne răzbunaţi”!… 9 minute zilnic, atît!(exerciţii de normalitate) :(

    1. sunt două etape peste an pe care nu-mi pot permite să le ratez: pregătirea pămîntului pentru iernat şi pentru noua recoltă ;)
      sunt 9 minute peste zi pe care nu-mi dau voie să trec uitînd; a nu uita este exerciţiu de supravieţuire
      aşa făcînd pot zîmbi(pot face ‘încă un pas’ pe ‘drumul obligatoriu’): cinismului, prostiei, minciunii, manipulării… vieţii zilnice, cu toate ale ei
      bine? sunt mult prea implicată în ‘viitor’ pentru a mai avea iluzii, n-am! asta e singura mea formă de bine, şi îmi e bine
      cele 9minute zilnice de neuitare le-aş fi vrut transmise celor care nu au trăit şi nici nu trăiesc, pentru a avea ce să-şi aducă aminte-zilnic!
      noi, avem cu ce compara… atîta doar cei mai mulţi par că au uitat
      avem alegerea de a le (re)aminti ori nu
      frica… e ceea ce mi-a atras atenţia cel mai adesea în ultima vreme
      frica… azi! şi, cum mie mi s-a părut cel mai greu a(i) ‘lămuri’ ‘de ce?’, am ales să nu uit nimic şi să ‘pregătesc pămîntul’ aşa cum ştiu ;)

  1. CELLA, am descoperit la tine noi definiri si redefiniri, ca pe aceasta a Triunghiului lui Gellu Naum, venit pe lume sa se adapteze.
    Ma bucur ca esti aici, prezenta cu minuni pentru suflet si minte!

    1. daaa?
      stai să verific că, la ‘condiţii de criză’ mi-am fabricat mailării multiple :lol:
      nţ, nţ, nţ … plin de ‘lume rea’=))) musteşte blogul ăsta de IQ-uri la care acuşi le sar siguranţele de cît ‘se întrebuinţează’
      Oanaaa ce mai faci în seara asta, scrii? ;)
      gata, am plecat la ‘răspundem la mailuri’ soseşteee

  2. Continua memorialul durerii.Nu s-a sfarsit…inca.
    Iti multumesc pentru versuri.Nu cred ca am citit pana acum sau poate am uitat.
    Noapte buna!
    Speranta.

Lasă un răspuns

