Iubita şi chitara

ANDREI

GÎND

Frumoasă doamnă, tu

Eşti ca un banc de peşti,

Tot fugi din braţul meu,

Te temi să te-nrobeşti.

O nuntă e-un poncif,

LiqidShadow

În mări, sub lut, pe grif,

Năravuri mult prea caste

Mai zăngănesc pe taste.

Prin lemnul de cireş,

Sculptând, aştept să ieşi,

În turnul de arţar,

Pe braţe să te car.

autoevaluarea singurătăţii asumate

Fixat în palisandru,

Steril, dar cât de tandru,

Vreau să trăim şi mâine,

Ca spicele în pâine.

Am vrut să mă închid

În nodul din molid,

Să uit, să mă scufund

Spre somnul cel profund.

somn: a îţi dormi netrăirea

Iar umărul îngust

Ţi-l văd, dar nu îl gust,

Dezordinea din corzi

E tot ce îmi acorzi.

Din lacrimi heleşteu

Am plâns cu ea şi eu,

Când barzii fără voce,

Au decretat atroce.

M-au declarat afon,

N-am nici diapazon,

Castel îţi fac şi teacă-n

Spărtura din mesteacăn.

echo

Când te abaţi pe-aici,

Cu paşii tăi prea mici,

Te caţeri în poveşti,

Te-nduri şi îmi citeşti:

Prinţesa tot cosea

Cu sânge în vopsea

Icoane, dinadins,

Şi-un cântec ce s-a stins.

Arno Rafael Minkkinen Folo

fotografii:

Arno Rafael Minkkinen Folo

Misha Gordin


10 gânduri despre “Iubita şi chitara

  1. CELLA, acum am sosit acasa! Am fost la Tg. Mures(la socri), am hoinarit si acum ma simt mai destinsa!
    Tu si numai tu poti sa furi ZMEURA aceea senzationala!
    O saptamana mai buna si mai frumoasa …aici e un pic frig, fug la soare!

    1. vaaaiii sunt lenesa… nu trimit mesaje dar te-am ‘preluat’, seducatorii sunt ‘obiect de studiu’, frumoase spete :lol: si ei si ele
      succes cu blogul, sa seduci bine

Lasă un răspuns

