Exerciţii de dicţie… spirale!!!

Motto- „Niciodata e un cuvânt preferat în interiorul canalului de scurgere„- Gellu Naum

Picasso-Bullfight

PICASSO- Bullfight 1934


TRISTAN TZARAGIGANTICA LEPRĂ ALBĂ A PEISAJULUI

sarea se grupeaza în constelaţie
de păsări pe tumoarea captuşelii

în plămânii săi stele de mare şi
bolduri se echilibrează
microbii se cristalizează în
palmieri ai leagănelor de muşchi
salut fără o ţigară tzantzantza
ganga
bouzdouc zdouc nfoùnfa mbaah
mbaah nfoùnfa
macrocystis perifera să îmbrăţişeze
bărcile chirurg al bărcilor
curata umeda cicatrice
leneveală a luminilor geniale
bărcile nfoùnfa nfoùnfa
nfoùnfa
eu forţez lumânări în
urechile sale gangànfah helicon şi
boxeur pe balcon vioara
hotelului în baobabi de flăcări
flăcările se dezvoltă în
formaţiune spongieră

flăcările sunt bureţi
ngànga şi loveşte
scările urcă precum
sângele gangà
ferigile spre stepele
de lână şansa mea spre cascade

flăcările bureţi de sticlă
saltelele răni saltelele
saltelele cad wancanca
aha bzdouc fluturii
foarfecile foarfecile foarfecile
şi umbrele
foarfecile şi norii foarfecile corabiile
termometrul consideră ultraroşul gmbabàba
pelerina educaţia mea coada mea
e rece şi monocromatică
nfoua loua la
ciupercile portocalele şi
familia de sunete de dincolo de tribord
în începutul în începutul triunghiul
şi copacul călătorilor în începutul

creierii mei pleacă pentru hiperbola
caolină dă navală în cutia sa
craniană
dalibouli obok şi tòmbo şi tòmbo
pântecul său e o mare puşculiţă
aici intervine toba majoră
şi cel care aplaudă
deoarece sunt zigzaguri pe sufletul
său şi mulţi de rrrrrrrrrrrrrr
aici cititorul începe să ţipe
el începe să ţipe începe să
ţipe apoi în ţipăt sunt
flaute care se multiplică – nişte
corali
cititorul vrea poate să moară
sau să danseze şi începe să ţipe
el e un idiot slab murdar el nu înţelege versul meu el ţipă
el are un singur ochi
el are zigzaguri pe sufletul său
şi mulţi de rrrrrrr
nbaze baze baze uită-te la diadema
submarină care se deşiră în alge
aurii
honzondrac trac
nfoùnda nbabàba nfoùnda tatan
babàba

MULŢUMESC! GĂBIŢA & ANDREI (fractali cu peştri VIOLET wow!!!… m-am răzgîndit, îi ‘ţin la secret’ :lol:)

10 gânduri despre “Exerciţii de dicţie… spirale!!!

  1. Eram oarba ,
    Era bezna in jurul meu si in inima mea…
    Cautand fericirea doar in lacrimi ,
    Cautand afectiunea in nepasare,
    Dar tu erai nespus de aproape,
    Esti ca luna care straluceste pe cerul instelat,
    Inconjurata de lacrimi ,
    Tu mi-ai luminat .
    Ai stiut sa deschizi cufarul chiar si fara cheia pierdupa in negura…
    Sfera de sticla de mult sfaramata, era sparta si in urma-i doar taisuri,
    Bucati de sticla indurate pe care le vei strange toate…
    Si le unesti readucand visul si sufland cenusa din vechea eu….
    O cale luminoasa se interpatrunde pe poteca intunecata….
    Eu eram oarba….
    Unde erau lacrimi ,sunt zambete
    Acolo unde era durere este fericire,
    Acolo unde soarele straluceste orbitor ,
    Zambetul tau lumineaza si mai presus…
    Acolo unde luna plina scanteie fermecator , ochii tai lumineaza aparte…
    Acolo unde este fericirea mea esti tu…..
    Iar daca te-vei taia in cioburi, lasa-ma sa fiu eu remedial si bandajul……

    Poezia unui copil de 15 ani, spune-mi tu ce parere ai. Te pricepi mai bine

    1. wow… :roll: nu se poate Oana… un copil de 15 ani a scris asta ?
      păi trebuie să-mi mai trimiţi!!! musai! e foarte bună mai, foarte bună…
      a citit multă poezie copilul… are nevoie moi să mai citească
      wow, am citit atîta porcărie … asta-i aer curat de-a dreptul
      ce faci tu pentru ei e fără cuvinte, de aia nici n-am zis nimic, ce? toată ziua să-ţi fac declaraţii de dragoste? :lol:
      e foarte bună, neapărat să-mi mai trimiţi plzzz

    1. :lol: ai ‘picat’ la marele fix Paul
      zi şi tu, te rog, ce crezi despre poemul copilului… la 15 ani, mi se pare bun
      are clişee, are stîngăcii, dar… la 15 ani?
      o, da! DDDD ;)
      am rămas de dimineaţă ‘blocată’ pe rînduă acela… habar n-ai ce mult mi-a plăcut
      mai ziceam dar nu voiam să o supăr pe Mara, mie nu mi se pare absurd(categoria p.)
      hai să o ajutăm pe Oana, promovează talentaţii, doar, tinerii

  2. iti multumesc pentru invitatie, desi nu stiu daca ma pot achita cum trebuie de ea; poezia e simpla si genuinitatea ei e fermecatoare..credinta ca lucrurile pe care le spui n-au mai fost nciodata spuse..e frumos jocul luminilor – soare-chip, luna-ochi –
    cred ca cel mai bun sfat pe care il pot da unui tanar alcatuitor de versuri este sa citeasca; cat mai mult, cat mai des, tot timpul.
    p.s. ma bucur tare mult daca ti-a placut poiestirea mea (ce bine ca aici nu ma aude Mara:)..oricum, mai urmeaza s-o cunosti pe ema, si despre ea nu stiu ce o sa zici:)

Lasă un răspuns

