Nestarea, ca stare(opusul mişcării)- a sta călătorind prin lucruri-E.A.Poe

vis în vis

Shazeen Samad- Just a dream

SURSA

UN VIS ÎN ALT VIS

Sărutul acesta pe frunte!

Şi acum, departe de tine,

Lasă-mă să-ţi arăt cît de bine

Te-ai gîndit cînd ai zis

Că zilele mele-au fost vis;

Dar dacă speranţa sbură

Noaptea, -sau ziua o luă –

Sau ca o vedenie s-a dus,

Nu-nseamnă tot că s-a dus?

Tot ce se vede sau pare

E doar un vis într-unul mai mare.

Stau pe un ţărm agitat

De vuiete care îl bat,

În mînă caut să ţin

Boabele nisipului fin –

Cîteva! şi totuşi cum lunecă

În abisul care le-ntunecă!

Şi eu plîng – şi eu plîng!

Doamne! Nu pot să strîng

Mai tare, mîna să-mi frîng?

Doamne! una nu pot să răpesc

Nemiloaselor valuri ce cresc?

Oare tot ce se vede sau pare

E doar  un vis în altul mai mare?

trad.Emil Gulian[vol.1938]

visul altui vis- vis în vis...

End of the day

– A dream Within a Dream –

Take this kiss upon the brow!
          And, in parting from you now,
          Thus much let me avow-
          You are not wrong, who deem
          That my days have been a dream;
          Yet if hope has flown away
          In a night, or in a day,
          In a vision, or in none,
          Is it therefore the less gone?
          All that we see or seem
          Is but a dream within a dream.

          I stand amid the roar
          Of a surf-tormented shore,
          And I hold within my hand
          Grains of the golden sand-
          How few! yet how they creep
          Through my fingers to the deep,
          While I weep- while I weep!
          O God! can I not grasp
          Them with a tighter clasp?
          O God! can I not save
          One from the pitiless wave?
          Is all that we see or seem
          But a dream within a dream?
11 gânduri despre “Nestarea, ca stare(opusul mişcării)- a sta călătorind prin lucruri-E.A.Poe

    1. da? merci că mi-ai zis … aveam premoniţii probabil cînd l-oi fi ‘făcut’
      zi senină înapoi, doar senină … e luni(sunt l-un-i?) … l-u-n-i, u-n-i, n-i, i … offf … nuli uli-n(u), lin-u(i) … şi tot aşa … nu ‘văd’ fotografiile nici acuma dar mă gîndeam că ‘are’

    1. ne place rău ;) Poe, desigur
      da’ tu n-ai bagaje de făcut? ce cauţi pe bloguri? :-P
      vai, ce rele suntem … eu m-am ‘mutat’, succesuri cu …
      pup!!!

    1. în stele :lol: nu zic la nimeni pînă nu-mi fac safteaua că cică aduce ghinion(oricum ştii că nu cred în chestii d-alea da’ nu zic, mă mai ‘vezi’ tu pă facebok dacă vrei)
      atîta politizaţi toţi de-o vreme că nu mai am ce citi aşa că… mi-am mutat ‘ambasada’ într-o ‘zonă’ unde nu-i picior de cunoscut, schimbi locu’, numele şi iarmarocu’ ;)
      p-aici o las pă Ofelia să să dea cu capu’ de pereţi violeţi şi să plîngă cai verzi pă pereţi :lol: să ai tu material de carte
      mai trec să pun poezele din draft, că-i plin, şi cam atît
      nu pot suporta să nu văd pozele, parcă-i loc viran
      no, bine c-ai terminat DRUM BUN şi pupăceli la lume :lol:

  1. doar bune şi liniştite pot fi Flavius, în starea asta;se ajunge după mult zbucium la ea dar cînd ai reuşit… sunt toate bune şi liniştte, aşa încît… stai
    mişcare stării ţine de fiecare,pic-ul de hazarul în care nu prea cred

    1. dragă Belle, am citit un comentariu al tău legat de poezie
      cu atît mi-eşti mai dragă
      crede-mă, nu trebuie să ai o relaţie de apropiere cu poezia(ştiu persoane pe care le iubesc mult şi care au declarat că nu-l plac(în poezie) pe Eminescu) pentru a fi aproape de mine; tu eşti cu adevărat deosebită şi asta e destul de greu în gaura asta neagră a virtualului
      tot ce-mi doresc e să rămîi aşa, te îmbrăţişez… şi tare aş mai mîngîia-o pe Sakura… să-mi simt ‘nodurile negre’ din suflet
      dinspre tine vine doar lumină, gînd bun şi lumină vă trimit înapoi… cu tot dragul

Lasă un răspuns

