Clar … vedere(a) ca stare

Motto:

Zăceam pe brânci lovit cu bâte de fiinţe aproape divine„-Gellu Naum-

Ilinca Bernea- tot

METAMORFOZEILINCA BERNEA

Sunt printre cei care

s-au strecurat ilicit în lume, care subzistă ilicit.
Sunt prea lungă sau prea oblică sau prea concavă ca să încap în pielea asta umană
Malaxorul de suflete n-a reuşit să scoată din mine un bun cetăţean

Fratele meu s-a preschimbat într-un bolovan

Iubitul meu într-o stea îngheţată


Prietenii mei s-au transformat în adulţi
Mama mea a devenit bărbat

Doar eu am rămas neschimbată
mi-am păstrat intacte
neputinţele
fricile
îndoielile
tristele obiceiuri

deprinse din copilărie

Câteva rămăşiţe dintr-o substanţă lirică dispărută
îmi alterează gândirea

Aşa se explică

Cum de sunt compatibilă doar cu singurătatea
şi cu lumina ascunsă în sinea lucrurilor
pe care numai eu o văd

***   ***   ***

CLOPOŢEI! :lol:

Nu-i număr, sper să fie cît mai mulţi; primul(un fel de autoportret) e pentru MI(rela) şi…

MULŢUMESC!, PERLELE AU ÎNTOTDEAUNA ACEL EFECT … diamantele îmi sunt prea reci

PERLELE însă POARTĂ în ele toată LUMINA  …

clopoţei- CELLA :)

29 de gânduri despre “Clar … vedere(a) ca stare

  1. ”Noiembrie, cea mai nașpa lună”.
    Ei bine, am copiat-o de la un scriitor (cu nașpa cu tot), dar nu dau sursa, doar subscriu.
    Singurul lucru bun pe care îl are noiembrie este că, după el, vine DECEMBRIE !!!
    Să ne bucurăm, fie și pentru atât!
    Vino se ai parte de lux, pentru că meriți!

    1. v-a-i Mi, ‘naşpa’ e un cuvînt simpatic foc iar noiembrie doar un cuvînt între multe altele
      scriitorii… copii dragi şi răsfăţaţi, îi iubim, ne ajută avînd milă nesfîrşită de noi… ignoranţii
      aia cu bucuratu’… da, exersăm la ea şi nu admit împerecheri de cuvinte aşa ‘fie şi pentru atît’
      lux, admit, dacă e vorbă de lumină… e, da?

      1. De lumina e vorba! Acolo unde creatia, esteticul, frumoasul si arta isi dau mana cu lapisul, turcoazele, daimantele si perlele (vino sa iei perlele) luxul nu poate fi decat…LUMINA!
        LIPSA luminii, tot mai des pe bloguri…intunericul, macabrul,ceata intunecata, noroiul, apa murdara… si umbrele…tot mai des pe bloguri…Sa le ALUNGĂM CU LUX…fie și în virtaulitatea ce Nu cere bani, ci ne dă! LUX!!! ;)

          1. Tu eși o perlă, perfectă sau imperfectă, eu un biet sloi de diamant, rece și strălucitor. Sună interesant, poate chiar așa o fi! Eu mă credeam ametist…cred am progresat! ;)
            Frumoase perle ai găsit în natură…mă rog, și alea din mare tot din natură vin, ca și diamantele!

            1. eu, Mi, sunt o ‘mare’ imperfectă, asta-i clar :lol: da’ măcar atîta ştiu
              e, de crezut mă cred ce vreau eu ;)
              tu, am uitat să te întreb, în imperfecţiunea mea de perlă(ruda sărăcuţă, naivă, opacă(?) a tuturor ‘pietrelor’ :-P ): ai fost la Reine?
              am io o problemă cu Îngerul Gabriel de-acolo ;) bănuieşti care?(problemă)

              1. Nu, nu am fost.Reine sau Reims?
                Sper ca nu vrei sa te lasi flagelata sau impunsa cu sageti!
                Perla nu e o ruda saracuta, Alta e problema: smecherii de japonezi au inceput sa fabrice perle de cultura la fel si chiar mai frumoase ca cele din scoica…si atunci, devin o banalitate, ca orice produs industrial. Dar sunt frumoase si au stralucirea lor, de flori de apa si ocean!

                1. hi, hi, hi … aia … m-am repezit io, ca de obicei
                  vaiii da’ ce-mi place să mă fac că-mi place… flagelarea(îs autodistructivă, crede-mă) :-P e ca la conclav cu Opuşii D. :lol:
                  tu, Îngerul Gabriel de acolo e prima statuie care ‘rîde’, d-aia mă interesa… n-am găsit pe net(normal, sunt leneşă şi nu caut, prefer să ‘cer’ ;) ) e minunată catedrala
                  http://www.crestinortodox.ro/biserica-in-lume/67571-catedrala-notre-dame-din-reims
                  am văzut un documentar vineri şi m-am îndrăgostit de Îngerul ăla :lol: ; acuma nu-l găsesc şi mi ciudă :-P
                  aia cu perlele era mai mult o metaforă Mi, dă-i de-o parte pe japonezi, azi n-am chef de ei …
                  şi DA! oceanele mele-perlele mele , observi cred ce posesiv-impertrbabilă îs :lol:

                    1. ei, Mi, n-am emoticon bosumflat :roll: ne ştim bine, eu şi El… aici eşti pe ‘terenul meu’ ;)
                      nu, nu-i acesta, acela era statuie dragă şi rîdea … e prima sculptură care rîde … de pe la 12… lasă că mă rog, iară, de Lanternativa
                      cred că pînă la urmă mă fugăreşte cu tîmpeniile mele :lol:
                      Mulţumesc oricum, seamănă cu bărbaţii ăia efeminaţi… nu-i ‘genul’ meu. categoric!(metrosexualii îmi plac, da’ nu-n ‘grădina mea’) :lol:

  2. Şi lumină se făcu deodată
    Se vedea sclipirea unui râu
    Şi cu ochii tăi, frumoasă fată
    Împleteai la spicele de grâu.

    Adunai parfumul de la flori
    Inveleai în verde tot pământul
    Desenai pe cer cu trei culori
    Dar în suflet păstrai jurământul.

    1. :lol: vaiii, ştii cum te alint? Nini… îmi e aşa drag să-ţi zic aşa, habar n-am de ce, sper să nu te superi plzzz :lol:
      ce bine-mi fac trecerile tale p-aici, laşi lumină şi căldură
      sufletul tău ştie, sufletul meu primeşte şi dă înapoi… întotdeauna
      şi cînd e răul cel mai rău… am lumină, chiar am!
      Mulţumesc!

    1. eiii Belle, tu erai aici de mai demult ;) aşa cum eşti tot timpul … merci, draga mea, e chiar plină de clopoţei veseli ‘starea de luni’ şi mă las în voia ei …îţi doresc asemenea
      mie mi-a creat-o Mi, cu perlele … mi-a reamintit de clopoţeii mei dragi :lol: vrei unul pentru minunăţia ta?
      dă-mi idei că nu vreau să-l ofensez cu ceva nepotrivit ;)

        1. păi da… la ‘greu’… tot singură :lol: bine… lasă că mă sfătuiesc eu cu mamele de pisi, chiar vreau să fie ceva special
          offf … nicinu ştiu ce culoare au ochii lui iar ăsta-i un handicap major în alegere … apoi personalitatea v-a-i, multe şi delicate probleme
          Belle, ajută-mă şi tu măcar aluziv ;)

  3. CELLA, esti o figura! Eu doar aceasta imagine basorelief am gasit-o (din genul ”sculptura”), restul sunt picturi! Cella, sper ca nu te gandesti la altceva, e un mare Arhanghel…serios.Sincer, sfant si atat. Lasa tu metro”kak”aia, nu are legatura, acesta e din secolul XV draga, offf…ce ma fac cu tine!? Nu te inteleg.
    gata, la film cu mine! Pa!

    1. păi JUR! că rîdea, l-am văzut… dacă-ţi zic… aşa era în documentar, aşa ziceau ăia că e prima sculptură care rîde
      dacă nu mă crezi caut iar documentarul… l-am văzut la grămadă, cum fac eu vinerea, dar cum termin cu bărbatul vieţii mele :lol: dr. Hause mă apuc de căutat

      1. Cella, fireste ca radea, eu ma refeream strict la comentariul tau la cel gasit de mine. Te cred, de ce te indoiesti!?
        Lasa, nu-l mai cauta, te va gasi el daca asa trebuie, daca nu, inseamna ca NU trebuie. Arhanghelii comanda peste cete intregi de ingeri, sunt mai militarosi, ocupati, dar buni, mai ales Gabriel (la ortodocsi, Gavril).
        N. B. adica … Bon nuit!

  4. Si eu sunt printre cei care s-au strecurat ilicit in lume…
    Intro perioada credeam ca am aparut cu un rost.Poate ca acum sunt pesimista de frig si de ganduri. :(
    Draga CELLA,am gasit o poza care sper sa-ti placa.

    Si inca doua:

  5. iartă-mă Gabi, acum am văzut că ţi-am răspuns mai sus, setările în blogul ăsta au luat-o razna
    ce lacrimă … şi ce Înger, o ia descendent şi-i grăbit probabil să ajute
    merci, le-am salvat, noapte senină

    1. păi îţi tot urez de ştii tu… şi nu mă opresc
      ştiu draga mea cît ai muncit şi eu ca o zăpă ce îs n-am avut vreme azi
      promit solemn să fac ce-am zis ieri că fac(selecţia, no, of Doamne, iartă-mă te rog)
      mult, mult succes!!! şi aici şi vin şi la tine, oricum acolo eram…îţi făceam ‘inventar’ ;)

Lasă un răspuns

