Exerciţii de normalitate

Azi, o ZI de Însemnare în mişcare.

9 a.m.

O să fie o zi plină de:

MULŢUMESC, VĂ IUBESC, TE ROG, IARTĂ-MĂ... şi toate cuvintele anormale în lumea normală în care eu sunt, aşa cum ştiţi: un om obişnuit între şi printre oameni de tot felul în vremuri interesante.

Unii au uitat asta şi trebuia să le-o (re)amintesc. Şi, că sunt doar eu.

Că viaţa mea reală nu are nici în clin nici în mîneci cu spaţiul ăsta, unii ştiu alţii ba. Cei mai mulţi DA! că … aşa-i bine.

Acuma, normal, ce mi se întîmplă şi ce, mai ales, gîndesc despre… şi despre… ori în legătură cu… mai transpare p-aici că tot eu sunt. Dar…

Aşadar, a nu se confunda: una-i una, alta-i alta. Deja încep să mă îndepărtez aşa încît

Motto:

Actor, îngrengătură de chipuri
din cristal, să smulgi spinii fierului.
Să smulgi spinii fierului!…
Vorbele oarbe respirînd pe sub
gotice portaluri.
Aici să pui, în colţul scenei,
schela înaltă cu ştreangurile întinse,

acoperite de nectar…

(Zaiafet- Flavius Obeadă)

MULŢUMESC!

FLAVIUS

LANTERNATIVEI nu-i mai zic, că i-am umplut podul ;) AZI îi

MULŢUMESC!

lui TAAKE

… şi DA!, merci!!! lecţia a prins, am învăţat-o şi aplic ‘învăţămintele’

Pentru timpul ăsta care a expitrat, tocmai, mai zic una şi-am luat-o din loc.

Aşadar,

MULŢUMESC!

Doamnei SIMONA IONESCU, pentru NOMINALIZAREA locului ăstuia.

Gîndurile şi puterea lor … am eu, aşa, … bune şi calde bănuieli ;) … le sărut pe toate!!!

Am să revin, sper, sunt obligată(vaiii…) să-mi iau doza de realitate :lol:

13 p.m.

bine, bine… nu fix că am avut puţină muncă de lămurire(de dus), eu cu mine, în stabilirea priorităţilor … ă … nu sunt sigură că o să stabilesc o ordine în ceva… cîndva(sunt o zănatecă şi o împrăştiată, recunosc şi nu mă mîndresc cu mine, mereu mă cert), şi nici nu mi-am propus în mod special azi, dar trebuie să zic, şi zic, chiar dacă sună ca un şablon(nu e!, pentru mine,):

MULŢUMESC!, VĂ IUBESC!, TE ROG! IARTĂ-MĂ! tuturor şi fiecăruia dintre voi fără ordine şi ierarhie, cum iau linkurile(ştiţi voi de unde aşa cum mi le-aţi lăsat zilele astea ;) )

Blogul a primit PREMIU- CADOU!

a-present-for-your-blog

Blogul MULŢUMEŞTE!, azi,  GABI!!!, iartă-mă că nu îl pot pune acolo unde aş vrea dar zău că trebuie să schimb formatul. Nu-mi permite tehnic. Atunci cînd am ales acest F. am făcut-o special să nu pun reclame şi alte „în plus”(uri) şi uite că acuma „se răzbună”. Iar eu, nu am nici răbdarea şi nici „aplecarea” de a schimba. Recunosc, şi asta, sunt greu de urnit cîteodată, constantă şi fidelă, mă ataşez uşor de „lucruri” şi mă desprind în chinuri :lol:

Lîngă cadoul BLOGului, cadoul meu- de suflet– primit de la GABRIELA

MULŢUMESC! GABRIELA, noi două nu (mai)avem, de vremi, nevoie de cuvinte(mai  ales eu)

CARTEA DE DRAGOSTE (2004)

Elitre

Te-am iubit încă dinainte de a te cunoaşte.

Ţi-am caligrafiat mersul felin, ezitările, râsul.

M-am îmbăiat în spuma tăcerilor tale.

Te-am visat căutându-te în mine

Şi aflându-te întreg.

În seri lungi de vară am hălăduit prin lume cu simfonia în inimă

Măsurându-ţi genele, umbra buzei, piciorul ostenit.

Te-am ştiut printre constelaţii, şi în oase

Am auzit susurând

Lumina bucuriei de a fi.

Mi s-a părut că te zăresc într-o zi.

Am alergat să te prind, să te am.

Am căzut şi mi-am zdrobit de caldarâm

Toate visele în care visam.

Cineva, poate un semen al meu, s-a oprit,

M-a privit şi a râs insolent.

Falangele au trosnit uscat.

Tu te-ai îndepărtat foarte lent

Printre franjurii ploii prăbuşite între noi din nimic.

Te-am burduşit apoi cu trădările mele.

Am crezut că eşti un bărbat oarecare

Şi te-am căutat printre ei, umblând ca printre statui.

Le-am atins falusurile lucitoare.

Ei strigau: “Noi suntem EL! Noi suntem EL!”

………………………………………………….

N-am auzit ca o asemenea dragoste să se fi împlinit.

…………………………………………………….

Acum, când credeam că te-am întâlnit

Şi ne putem topi unul în celălalt ca doi sori,

Tu nu mai eşti alcătuit din materie, limfă, sânge.

Eşti precum elitrele fluturilor multicolori

Şi nu te pot atinge.

Atît de mult şi de aproape te simt GABRIELA( mă dor ca nişte trupuri vii schilodite gîndurile din vreme-n vreme)şi  îmi spun, atunci cînd mi se pare că nu mi se mai pare NIMIC, „dacă ea a putut, trebuie şi o să pot şi eu”! Noi, ştim despre ce zic. Binecuvîntată!, tu! MULŢUMESC!

Mi se termină acuşi intervalul de linişte între mine şi mine dar nu renunţ la el aşa uşor.

Trebuie să zic pînă nu plîng, ştiu că mă credeţi o plîngăcioasă(am ‘martori’ că nu-s ;) ), că două persoane absolut speciale există AICI şi au rolul lor absolut important în ce fac. Nu uitaţi, viaţa mea reală nu-i viaţa de biţi ;)

Aşadar şi pentru zilele astea(din spatele blogului):

MULŢUMESC!!!

ANDREEA şi ISABELLE, aripi de Îngeri, aripei mele mereu însingurate.

VĂ IUBESC ! minunilor, şi voi ştiţi asta. Plecăciuni adînci, vouă!. Şi rugăciuni neobosite. Şi multe altele, tăcute dar ştiute.

Gata limanul temporar de linişte. Revin, promit.

17p.m.

Partea „agitată” a zilei s-a terminat. Ce rău îmi pare că nu pot să vă povestesc. Zic doar că a fost plină de un frig umed şi o căldură vorbită. Vaiii ce mult am vorbit azi. Iar! :lol:

Problemele care au generat Însemnarea asta şi-au găsit o rezolvare(provizoriu favorabilă, Doamne ajută; pentru „cunoscători”: fetiţa L.M.-ei pleacă la Hanovra!!! iar impertinenta de la T.J. şi-a „primit porţia  ;) , relache pînă „tura viitoare”!- bine, şi punct roş’, mie :lol: )

Acuma pot zice

MULŢUMESC! VĂ IUBESC! TE ROG! IARTĂ-MĂ! unor OAMENI care au „statut special” (şi) în viaţa reală a CELLEI. Ei sunt virtual/realii mei ;) .

MULŢUMESC!, că, încă, mă suportaţi!!! Mai ales atunci cînd şi mie mi-e destul de greu să o fac :lol: Ştiţi, fiecare altfel, cît de speciali îmi sunteţi. Nu zic nici o boabă mai mult :-P

OANA, T3-M, MIRELA

Uite, fac totuşi excepţie arătînd, fiindcă sunt publice şi „am acceptul”  :lol: autorilor, cum mă răzgîie ei de am să mi-o iau în cap azi mîine(eh, ar fi bine dar … oricum e felul lor de a mă înveseli atunci cînd mi se pare că mai rău decît rău nu se poate; şi totuşi se poate…)

MULŢUMESC! Io… căpiţa cu brînduşi(aşa mă „vede” TRAMVAIUL TREI, îhî, sigur că da :-P)

cella varianta simpla

cella varianta simpla

cella varianta complicata

cella varianta complicata

Vă avertizez, cu bună ştiinţă şi, cu şi mai bună cunoştinţă(dus-întors) să nu faceţi analize grafice că el ştie că o să le faceţi(bine, nu toţi) şi vă induce intenţionat în eroare. Glumeşte iar eu trebuie să şi rîd :-P  . În mod obişnuit îi reuşeşte. Aia cu derutarea privitorului. Oricum, mi le-a făcut de drag, să mă înveselească într-un moment greu aşa încît nu mă interesează „interpretările”. MULŢUMESC!

Mirela, la fel, în alt moment greu, atît a fost de greu Mi că am crezut că nu mai vine dimineaţa, mi-a dăruit ZÎNUL  VIOLET :lol: care mi-a luminat noaptea. Şi o face încă că doar asta-i menirea lui de ZÎN BUN.

MULŢUMESC!

zân-violet

Despre OANA nu zic nimic că-i în stare să mă sune şi să …

Hmmm :lol: destul că sunt personaj în viitoarea carte cu… ă … crime, cred. Nici nu mă gîndesc.

MULŢUMESC!

Frumos exerciţiu mi-am ales pentru azi, mă simt minunat. Trebuie să-i MULŢUMESC!, tăcut, celui care mi-a deschis pofta pentru „joaca” aceasta. Mereu alt exerciţiu: de mine, cu mine. O fac cu multă uşurinţă deja şi îmi face mult bine. Lui şi încă cuiva, prezent rar aici dar mereu alături, nu am să le dau „trimiteri”. Nu cred că le-ar place, nu comunicăm suficient încît să-mi dau exact seama dacă ei doresc ori nu. Nu vreau să deranjez pe nimeni cu prostioarele mele.

Oricum,

MULŢUMESC!

Am să îmi rezerv pentru final MULŢUMESCul special ;)

Revin!

21p.m

M-am luat cu vorba(la telefon) şi era să-mi ratez numărul preferat, 9, desigur.

Închei exerciţiul zilei:

MULŢUMESCul special este pentru Doamna M!, bine, pentru mine M dar un M absolut special

Nu dau link spre ea. E aici, e prezentă atunci cînd scriu, cînd tac, cînd …

Ştie şi mi-e bine că ştie. Şi eu ştiu, la fel, tăcerile noastre comunică aproape perfect şi sper că aşa o să rămînă. Gînd bun,

MULŢUMESC!

Intenţionam să fac o drăgălaşă dedicaţie PERSONAJULUI absolut minunat, pasionat de MĂŞTI şi schelete. Nu-mi permit, AZI!

Urmează! Oricum, dă-mi un semn dacă vrei să-ţi (re)pun scheleţii. Pe mine nu mă mai amuzau.

Eşti atît de constant şi îmi lipseşti mult atunci cînd nu repeţi măcar de 20 de ori zilnic clickăiala. Intenţionam să-ţi dau „material” proaspăt dar uite că am pierdut demarajul.

Oricum, joacă-te mumos, mami. Şi cît mai des, (măi)dragă :lol:

Tuturor:

MULŢUMESC!, VĂ IUBESC!, TE ROG! IARTĂ-MĂ!



20 de gânduri despre “Exerciţii de normalitate

    1. şi a fost, pînă acuma, pozitiv-categoric-bună :lol:
      am trecut deja pe la Sakura şi mă opintesc zilele astea,promit
      şi eu mulţumesc şi pup amîndouă :lol:

  1. Nu știu pentru ce îmi mulțumești draga mea prietenă, dar mă bucur să îți fiu de ajutor.
    Așa cum am mai spus, poemele mele – așa cum sunt ele – sunt ale celor care le citesc. Devin imediat ale lor.
    Dacă îți place atât de mult acest poem și dacă el te-a ajutat să treci peste omeneștile noastre nevoințe, o să scrijelesc pe el că e al tău. La reeditare. :)
    Din păcate sau din cine știe ce motiv, nu mai pot scrie poezie acum. Sufletul meu atârnă ca un lest de plumb și nu mai are nicio aripă. N-aș ști să-ți spun de ce sunt așa de nefericită și de tristă. Probabil că din cauza mea.
    Domnul să te apere de tristețe.
    Cu drag.

    1. Gabriela, îţi mulţumesc pentru că te găsesc aici cînd parcă şii cumva să fii, că te găsesc acolo cînd vreau să vreau să uit ori să găsesc linia aia fină de echilibru, mereu eşti şi asta-i foarte important
      îţi mulţumesc pentru multe de care tu nu ai să ştii niciodată dar sunt undeva … asemenea şi gîndul la tine îmi dă putere adeseori
      Domnul să ne apere de tristeţe pe amîndouă, nu e la fel dar e aceiaşi …
      pînă o să poţi scrie, cartea de diamant e o dulce aşteptare a mea, gînduri multe de linişte şi împăcare a noastră cu noi
      te îmbrăţişez… ştii că am momente cînd vocea ta îmi recită?… habar n-am cum fac dar aşa e, nu fabulez

  2. Oh, multumesc, multumesc. Ce sa mai spun…astazi podul iti va fi dedicat in mod special. Nu am sa scriu acolo, insa sa stii!

    …scuipam, lichid, durerea neagra de sub unghii.

    1. L., ştii care dintre lecţii ‘mi-a pris’ cel mai bine? ‘îndepărtarea’ :lol:
      ce zici? sunt o elevă silitoare? nu am să te întrec niciodată în anapoda dar zău că-mi dau toată silinţa
      a, ieri m-ai făcut să rîd(iar… vaiii …) de era cît pe ce să ‘intervin’, greu m-am abţinut, eşti belea pentru cei care nu ‘te cunosc’
      eiii… şi cine se poate ‘lăuda’ că te …
      şi nu mă mai provoca că ştii că-s ‘slabă de Înger’ rrrăăăuuullleee
      MULŢUMESC!

  3. CELLA, felicitari pentru premii, nominalizari, succese, etc etc! Le meriti, ai un blog exceptional, azi abia acum am intrat si ma bucur pentru tine!
    Sa trimiti o adresa pe mail pentru un premiu de Mos Nicolae, asa am stabilit, nu e obligatoriu sa fie adresa ta, poate fi OP CP, pupici! :P

    1. mai am Mi dar azi a fost o zi specială/negativ aşa încît am scos din mine frica făcînd unul dintre exerciţiile noastre preferate … din seria NORMALITĂŢII
      vai de noi ce pot zice, auzi numa’ cum sună: exerciţii de normalitate!
      brr … nu te ia cu frig? pe mine da

  4. wow, eu mi-am pierdut zanul violet, noroc ca il mai ai tu, vezi ce bine ca ti l-am daruit!
    De Mos Nicolae vei primi premiul, pin posta, Maia e doar o avampremiera! :P

    1. vai, draga mea, tu? sa-ti ceri iertare?
      te rog… imi face bine sa te vad, cind treci, ca un Inger ce esti
      sa fii fericita, stii ce mult tin la tine
      dar de vorbit… cit vorbesc de voi, sper ca nu sughiti des :lol:
      un puiut? sper ca sunteti bine, va citesc si acolo si dincolo
      ma rog pentru voi Doamne ajuta draga mea, avem atita nevoie
      multa putere iti doresc si va imbratise pe amindoi

Lasă un răspuns

