P-a-ş-i… William Butler Yeats

„(…)Mie în schimb, fiind sărac, nu-mi rămân decât visele.

Mi-am aşternut visele la picioarele tale.

Păşeşte încet, calci pe visele mele”

William Butler Yeats

Had I the heavens’ embroidered cloths,
Enwrought with golden and silver light,
The blue and the dim and the dark cloths
Of night and light and the half-light,
I would spread the cloths under your feet:
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;

Tread softly because you tread on my dreams.
(Cloths of Heaven)



15 gânduri despre “P-a-ş-i… William Butler Yeats

  1. Cella, cu Irish dance știi ce-mi faci…ai, ai, superb! Dansul care mă face să cred că eu cu celții am ce am, de fapt! Doar si Enya :P ,nu-i asa! Minunat, si poezia! ;)

    1. Mi, îţi fac ţie şi-mi fac mie… la fel simt, stai liniştită
      poemul e „noapte bună” aşa că… tu, cu dansul şi nani… io
      pup, m-am culcat

  2. and now, I dare:
    ‘If strange men come from the house
    To lead her away, do not say
    That she is happy being crazy;
    Lead them gently astray;
    Let her[… him…] finish [his] dance…’
    (Sweet Dancer )

    [ si scriu pe /in limba mea, a noastra, MULTUMESC !… ; sincer, uitasem sau credeam ca uitasem de poezia sa….]

    1. de ce-mi mulţumeşti anamariadeleanu? eu, şi ţie, e minunat jocul de-a poezia dar ‘limba’ vorbirii mele e cu totul alta…
      şi poezia … „e altceva„…
      am să-ţi răspund dar nu la provocări
      la iubire…

  3. CELLA scumpa, ce dar! Poemul meu preferat despre vis… Cu versurile mele dragi, pastrate si scrise direct pe inima:
    „I have spread my dreams under your feet;
    Tread softly because you tread on my dreams.”
    In blandetea viselor, dragostea se imprastie in lume, cu fiece lunecare de pas…

    1. am făcut o bucurie, ţie, Mikka… visul meu e liniştit şi împăcat cu el însuşi
      visăm, iubim, suferim, trăim
      dar din darul meu visărilor noastre

  4. Avem test la geografie așa că ține pumnii strânși să fie 10, ca la româna a fost doar 9 (cu rotunjire!), ca le-a dat ”câmpul lexical!” . Ei, a luat la engleza si informatică 10. Dar aici e musai, geografia e punctul forte între științe, insist să ia 10.
    No bine, eu cu ale mele, am venit sa mă relaxez dansând pe la tine!
    Pup!

    1. vaiii Mi, o să fie sigur 10, am eu un pumn care ştie
      sunt necăjită tare Mi, vor să o dea pe Snejenka :( şi eu nu pot să o iau, ce mă fac???

Lasă un răspuns

