LUNI!… iar?

Se dedică OANEI- să-i ia din „deprimare” că nu suport, dragă, concurenţa pe felia aia.

Plec de acasa mea, după lungi tratative cu, desigur, Dl. CAPI… să-mi pot lua OBIECTUL muncii.

CAPI-vigilentDe condus mă conduc amîndoi, şi el şi TANO, nu-i vorbă, şi-mi urează diverse Hammm(uri)bune, cred.

TANO şi CAPI pa,pa...

La BIUROU, eh… colegul REPURE mă aşteaptă cu poveşti… vînătoreşti, casnic calin.

colegul de birou REPURE

Apoi, dăm  mîncare vrăbiuţelor captive şi le convingem că locul lor e afarăăă

vrăbiuţa de biurouvrabia mălaizboară, draga de tine, că nu-i locul tău aiciDupă care… mai şi lucrăm(?)hmmm…

Nu-i important pe cine/ce… importantă-i MUNCA hip-hip ;)

chestii mobilizatoare la locul de muncă, ehcine nu munceşte… DA!

aţi ghicit: NU GREŞEŞTE!

AŞA!

Nu munceşte, nu greşeşte da pe la un 12-14 mai haleşte

prînzulBonnn!

Mai munceşte, ce munceşte( vă scutesc, ziceţi merci că nici nu ştiţi ce baftă pe voi).

Plecareaaa…

Trec pe la Amici, Legendele Olimpului(9 şi toţi cu nume legendare, vă iert, da’ „la cerere” vi le zic )

Legendele Olimpului :)O salut pe Marea Doamnă!. E mătuşa dînşilor, de…

Marea DoamnăApoi, lipa- lipa spre acasa mea.

Normal, cu oprire la Boule de Neije/Snejinka, ca o mătuşă responsabilă ce mă cred. ;)

NEJINKAGata, acuma îi mai am pe cei 2 mohicani: de iubit, de povestit (care ce am făcut, unii în lipsa celorlalţi, şi poate ne liniştimMMM). O vreme.

Cina? Normal, SCAI!

Credeaţi că l-am uitat? Acuşi vine vremea să ne despărţim. Pînă la primăvară.

SCAI... cina

Ne şi iubim după papa bun

SCAI, răzgîiatul CELLEI

G-A-T-A!!!

Acum mă pot ocupa şi de voi :lol:

Atenţionare de criză: AM CĂŞTI!!! Fără telefoane şi mess, plzzz… În caz de URGENŢE, dau voie ;)

P-R-E-F-E-R-E-N-Ţ-I-A-L! Vă ştiţi voi care ;)  Oricum nu vă pot opri că vă iubesc.

E CRIZĂ! Am Căşti plzzzE LUNI?!!!

I-A-R?

O SĂPTĂMÎNĂ PLINĂ DE ELAN VĂ DORESC(şi mie) :lol:

**********************

ADDENDA: Ştiţi deja că la mine însemnările sunt în mişcare ;)

La sugestia, însuşită, a Hear Myself-ei :” Trebuia sa pui o poza si cu un leu, sa nu se mai simta Mario neglijat :) ) Ai vazut doar ca el e maestrul dedicatiilor ;) „,

IO – PEŞTI- cu naturelul absolut simţitor  fac dedicaţie specială Maestrului nostru personal în Grotesquerie, care ne-a scurtat de LUNEa de azi şi căruia, pe această cale, îi mulţumim preaplecat de dedicaţiune

MARIO: Pentru, Hip-hip: Pace şi Armonie Zodiacală :lol: ;)

Armonizare zodiacală :) LEU-PEŞTI

55 de gânduri despre “LUNI!… iar?

  1. La atatea animale, un elan mai lipsea !
    am ras cu lacrimi citind…ai un umor nebun, dar bun – ziua de luni (care mie imi place) deja a inceput bine.
    multumim

    1. Mariooo… m-ai redus la TĂCERI azi deşi toată ziua am „făcut o gălăgie asurzitoare” la tine
      sper că „m-ai auzit”
      daaa.. în ciuda aparenţelor virtuale cei care mă cunosc zic că eu am inventat (h)umorul :lol:
      baiul meu cel mare e că nu ştiu să mă pun în valoare(virtual)
      în rest dau pe (din)afară de modestie şi sunt o mare timidă ;)
      eu vă mulţumesc vouă, că mă băgaţi în seamă
      p.s.- nu sunt animale, ei sunt eu, altfel, adică sunt parte din mine, una din multele, cred

  2. mereu „faci galagie” pe nestiute si pe neauzite…
    cand am zis „animale”, am gresit fireste.., am scris in graba si imi pare rau.
    este pentru ca eu n-am avut la viata mea decat doi pesti intr-un acvariu.

    1. heiii… nu te-am certat :lol: am înţeles exact ce-ai zis
      fiind PEŞTI, cum ştii deja, am o „înţelegere” altfel
      mi-a „picat bine” că nu sunt singurăăă-n noapteee şaba daba duu :lol:
      oricum suntem cîţiva noctambuli veseli
      cred că avem deja CLUB :lol:

  3. ah, da! a propos de zodii…
    de ce ai fugit cand ai auzit ca-s leu?:)
    leii nu musca. si-apoi, leii si pestii se inteleg cat de cat

    1. nu am fugit, voi Leii intimidaţi bieţii peştişori , d-aia am preferat să (în)not în albia mea
      doar am tăcut… eram acolo, cum de nu m-ai văzut?
      sunteţi mult prea diferiţi de noi, care suntem, cum poate ştii, mai mult în visări şi pe apeee (IRIS)

  4. Vai cat de frumoooos!!! eu sunt moarta dupa orice fel de animalute! Si tu ai de toate, pana si arici! Aici chiar sufar din cauza asta, nu vezi o pisica pe strada :( Mi-am jurat ca doctoratul o sa mi-l fac intr-un oras in care sa existe pisici :D Trebuia sa pui o poza si cu un leu, sa nu se mai simta Mario neglijat :)) Ai vazut doar ca el e maestrul dedicatiilor ;)

    1. H :lol: păi animăluţe mai am… da’ „nu stau la poză”.am şi păsări… să le vezi p-alea ;) . în faţa ferestrei am un MĂR pe care-l cheamă Dl.cu păsări, am o ciocănitoare obraznică care de cîte ori mă apropii cu aparatul fîlll… în rest îmi ciocăneşte bătrînelul de măr de toţi paraziţii :lol:
      pisici multe sunt în Grecia deci orientează-te… a, şi la turci :lol: prietena mea din Israel are vre-o 7 :lol: trebuia să pun o poză cu ea
      Lui Mario i-am dat LOTUŞI că zicea că nu a văzut în viaţa lui :lol:
      Lei?n-am… am şi eu scăpările mele :lol: dar dacă vorbesc cu amicul meu din Africa de Sud poate fac rost de unul că tot trebuie să apară p-aici în „vizită de lucru”
      orice numai spre bunădispunerea şi scoaterea din ceaţă a lui Mario, maeştri trebuiesc răzgîiaţi că şi-aşa o duc greu(au naturelul simţitor, nu ca mine om obişnuit ;) )
      să ai o săptămînă bună, adică cum vrei tu :lol:

        1. Mariooo :lol: la cererea expresă a H-ei am să fac o addenda specială pentru tine. cu 1LEU ;)
          o fi trecut, pentru unii, eu mai am multtt pînă departe(în Judecătorie-i… f-r-i-g!!! şi n-au c-e-(ai) :( )

  5. Bună dimineața de luni! Uite ca există și oameni cărora le place ziua de LUNI, respectiv MB. Nu cred în zodii, cică leul are ”duminica zi de zodie”! Eu prefer sâmbăta! ;) Prietenii tăi cu țepi sau cu blănițe sunt mortali, ariciul e dulce rău, cățeii sunt numai buni de joacă și pupat, cât despre Snejinka…păi pisicuța asta tebuie furată de către mine rapid și fără a mai sta pe gânduri! E fată sau băiețel? O cunosc de când a venit la tine și încă nu m-ai dumirit! Dacă e fetiță, va face cândva pui și atunci scapă de furat, dacă primesc un pui! E bestială (vezi Oana!!!). O iubim, Enya vrea una la fel, dar să fie motan, că Serafina e Serafina, nu ne încurcăm. :P Ai o casă plină de bucurii, să nu te mai văd cu tristeți…amăgitoare!
    Ai dormit cu/în Nirvana? ;) Azi am ascultat numai Bach și Mozart. Așa funcționez eu lunea, să avem o săptămână frumoasă!

    1. P.S Am uitat de iepuraș, e adorabil. Detalii despre: cine, ce și când a gătit bunătățile din tăvi, eventual și rețetele. Nu de alta, dar eu îi răsfăț pe ai mei cu art culinaria zilnic și e musai să știu dacă și tu comiți. Merci!

      1. Mi, iepuraşul e, pe bune, colegul de birou :lol:
        vine zilnic în „acvariul” lui că acasa lui nu are cu cine sta :lol:
        bunătăţile le găteşte „specializata familiei”, sor-mea, eu cu halitul :lol:
        comit minuturi, salate şi chiftele(cu toate neamurile lor, inclusiv sarmale) şi şniţele ;)
        dacă vrei reţete, cu drag, numai zi ce…

    2. Mi, :lol: :lol: :lol:
      mai toţi prietenii blogosferici îl ştiu bine pe SCAI… vine în fiecare primăvară, aduce şi puiuţii(ăsta de fapt e unul dintre puiuţi pe care seara îl iau în casă la lăptic ;) )
      toamna dispar că se pun pe hibernat. n-am să-l mai văd dar am o mulţime de fotografii cu EI ;) l-am pus anul trecut şi pe tub :lol:
      Snejinka, ţi-am mai zis, e băieţel dragă :lol: Am să vorbesc cu „sursa”, nişte prieteni din Arad, dar trebuie să-mi zici sigur şi din timp. oricum cred că nu „scap” să nuprimesc şi eu că prea-s amorezată. atîta doar că nu-mi pot permite să-l ţin, sunt f.puţin acasă şi nu l-aş lăsa singur sub nici un motiv ;)
      Da, asta-i drept… casa e plină :lol: altundeva-i gol-ul
      săptămînă cum ne-o facem, preferabil frumoasă ;)
      avem grijă să fie
      păcat că eu, aici şi acum nu pot asculta decît muzica paşilor pierduţi

  6. alerg c’o hârtie în mână
    ce are în ea un cuvânt din aur,
    pe drumuri pline cu lume eu nu dau de tine
    iou vreau doar cu tine
    ..pe-aleile forum numele-ți caut
    ce naiba plânge inima-n mine
    m-apucă tremurul secundei șovine
    Băiete! o clipă, ce ie cu tine..
    n-aștepți, cumva,tu, ce nu mai vine?
    …și de sunt eu nici că mai știu
    nu recunosc nica’n pustiu
    sunt doar un nume răscolind pagini, cuvinte
    cu mâini încordate&degete speriate
    prin cenușa încă fierbinte
    felurite dorinți și șoapte-aruncate
    …bântuie-n preajmă-ntunerici
    cu coarne&fețe lucind luciferici
    nu-s decât fosta-cenușă din locul ce-a luat-o vântu’
    ..acolo iou sunt, io sunt cuvântul
    cuvântul ce tace, ..taci, dracu’, atuncea din gură!
    nnu phott, plâhnghând .
    mi-aduc aminte niște cuvinte
    …culori pierdute
    clipe în soare
    ce fug în uitare
    durere&plăcere ținându-se de mână,
    de infinit găsite, motiv de-a ucide graba din mine,
    mă taie tremurul secundei șovine.
    la ceas de seară veni noaptea iară,
    la mine în suflet ie toamnă târziu
    afară e vară
    se-ntunecă seară… la mine-i pustiu;
    doar vântul mai bate…o lume avut-a
    …c-un soare zglobiu…mintea-mi pierdut-a
    ..un nume ce-l știu.
    Tu, Soare!?… nu e târziu?

  7. …sunt cu tine,aici,pe bancă
    e seară-n noapte revărsată
    cascada părului tău de miere&parfum de-nnebunire…
    în clipe neștiute ce pot fura tăcute
    a minții stăpânire
    ie prima noapte iară, e cald în astă vară…
    doar stele mai scânteie aicea pe alee
    tăcute-s toate cele, doar stele mai scânteie,
    stăpâne în înaltul ce-nconjoară lumi,
    prea dragi inimii mele
    doar ochii-mi îmi scânteie de pași-ți pe alee
    când vii și pleci femee..
    doar stele îmi aduni, în drumu-mi,
    doar stele cu tine jucându-te-ntre ele
    Tu, Lună printre ele
    ce liniște pe-alee

  8. cum ie Luna
    ce s-apropie rotundă și belă să fie
    …tot..inima-mi, joacă dă bucurie
    că mâine-i vremea lui din nou,
    că ne vom vedea, tu și iou,
    sub Luna prea-plină de sfântă lumină
    în raze stropite de joc unduite
    de-un vânt ce șoptește nume-n ferestre,
    mai sunt ceva file…mai ieste poveste…
    mai vreau să fim noi
    și teamă nu-mi pare, când suntem doi
    ‘mpotriva multora ceia, ieșiți din noroi…
    se duc secunde și clipe cu ele
    se duc precum paseri, departe în stele
    dincolo-n zări de vânturi uitate
    se duc, uite-acuma, grăbite și toate,
    doar spațiul ce noi-ul nu ni-l desparte,
    cu ele nu-l iau
    ne lasă-n tăcerea
    din fiece parte

  9. de ce nu pot uita
    de ce nu pot dormi fără o trezire-n neant
    ciudat, gol,
    de ce nu mai sunt în locul sinelui meu
    de ce-s descentrat
    dece
    de ce mă-mbăt cu găsirile de tine pe pagini
    vechi de zile,
    de ce surâd precum un soare chinuit de-o toamnă
    de ce ie iarnă-n mine
    de ce mă bucur alăturea de tine..
    Tu, găsindu-mă în clipe ce au fost
    de ce bucurie pt a Ta veselă trăire la ceas de regăsire
    de ce nu poate mintea-mi să scape
    mie să îmi dea drept de liniște aproape
    mi-e dincolo de rău căzut în hăul gol
    ded ce-am pierdut îmi pare mult mai rău.
    de ce nu scap de piedica de-acolo
    „de ce”-ul dă târcoale
    cu lipsa-ți fluturând
    și lacrăma mă doare
    căzută în pământ
    mă sapă și-s înfrânt
    mă spulberă nimicul și-s fără de cuvânt…

  10. Azi imi place mult de tine. M-ai incalzit. Am venit zgribulita de la serviciu pentru ca nu avem caldura, pentru ca s-a stricat cazanul, pentru ca nu sunt bani, pentru ca…
    Mi-e drag de animalutele tale.

    1. primadona, MULŢUMIM! :lol:
      le-am pus pentru Oana, să o „scot” din depresie.mă bucur că vă plac. eu mai am mult de stat, mă încălzesc privindu-i şi ştiind cu cîtă dragoste mă primesc cînd ajung acasa mea. nici nu ştii cît îmi umplu viaţă ăstia toţii, meii mei :lol:

  11. Pâlpâie bolduri în noaptea dă sus
    Înfipte-n catifeaua lui cer-apus
    Ca din abis cad dintr-un prea-sus
    Ce multe-s de spus
    Parcă-i un vis.
    Topește simțirea cu jocul promis
    Umbra-i departe aproape să vie
    Vie-unduire ce mult face bine
    M-adumbră penumbră
    De-un dor așteptândă
    Mă-mbată clipa ușor tremurândă
    Zi și tu, Lună!?…ce-i de nu vine?
    Uita-ta dă mine, ș-a noastră găsire
    ..un’ să mai fie?..
    ….ș-al nostru doi cădea-va în ploi
    de lacrimi sărace, cu noi amândoi
    Flăcări departe în vântul de noapte
    Flăcări tăcute ce plâng neștiute
    ce-s inime mute.
    căldura din vară, de-a clipelor seară,
    rece-nfioară de nu-i întâlnire
    amurg se coboară-n a me simțire
    mai trece o seară cu ea nu mai vine
    m-așteaptă-nc-o noapte…
    mai vine un mâine…
    ..de vine… …ce bine…

  12. Mai, fata draga, cu atatea animale tu ar trebui sa fii cel mai fericit om din lume. Pot sa ma mut la tine? :D Le ador. Poti sa le pupi din partea mea? Plzzzz. Pe bot, pe toate :D A, iar concurenta o sa-ti fac tot timpul, nu ma pot lasa. ;)

    1. Oanaaa… mai am :lol:
      de cînd te chem, ţi-am zis de 2 ani, ai uitat? îţi zic aproape lunar, ai uitat? :-P hai!!! ce mai aştepţi? testamentul promis? ;) ţi-am zis că m-am programat să o duc mult şi bine
      poţi să ştii că le pup că şi să nu vreau eu mă pupă ei de n-am aer :lol: să vezi acuma că plouă şi-s murdărici(mai puţin Snejinka care-i o lady de interior)
      ar trebui să le pun papuci :lol: am o lavetă de şters lăbuţe că, normal, intră în casă şi dau turele de iubit de îi mănînci cu totul :lol:
      fă-mi concurenţă NU!!! la depresie… restul nu mă intere :lol: acolo nu-ţi fac io, bai ;) da’ la depresie n-ai voie

  13. Baiiii, iti fur pisica, am voie la orice, da? :D O sa vin intr-o zi, doar tu ai zis ca mai ai mult si bine, deci ma astepti :)

  14. Ai primit zanul? :P
    Nu am reusit sa il pun nicaieri, nu e jpg, ca-i in Phoshop, si psd-urile se fac gifuri nu jpguri, dar daca il poti pune tu cumva, e ok! Iti dai seama la ce artificiu am recurs ca Zanul Violet sa ajunga la tine in seara asta! ;)

  15. vai cat ai putut sa ma amuzi cu addenda :))ce ti-e cu polisemia asta :)) ai vazut ca acum ai si tu dedicatie de la mario, sa nu te mai vaieti? :)) armonie universala, deci :)) hugs pe tine si pe toti prietenii tai necuvantatori

    1. H. mi-ai „făcut seara” cu amuzamentul tău, să văd acu Mario cît de încîntat o să fie
      sper să ştie de glumă că altfel îl şterg din răbojul virtual ;) :lol:
      oricum eu sunt o mare şoti(o-a-s-ă) :lol: doar că mă ţin în frîu(greu) să nu supăr
      pe ăia mici i-am culcat deja, numai şotii au făcut azi că a plouat şi au fost ca nişte porcuşori
      şi da :lol: io-s aia cu armonia universului :lol:
      mai ceva ca missele cu balenele albastre
      să ai o seară faină
      pupici :lol:

  16. de ce sa nu fie mario incantat? si stie de gluma, ca e baiat inteligent ;) bag eu mana in foc pentru el. pup si tie

    1. aşa mă gîndeam şi eu, altfel nu „mă băgam”, noi suntem noctambuli aşa că probabil o să vadă tîrziu(adică f.devreme :lol: )
      noapte senină! la tine nu plouă?
      am uitat să-ţi zic, cum am mulţi stranieri de suflet obişnuiesc să urmăresc, reflex deja, cum e vremeala ei… :lol:
      te-am notat! la starea vremii la S. ;)

      1. armonie universala in tot si peste toate. sa multumesc deja e banal, dar nu din „trebuie” ci din „asa e Frumos”, eu voi continua sa iti multumesc Cella, chiar daca, probabil, dormi la orele astea.

        1. Nu dormeam MARIO, dar de atîta ploaie mi-au picat conexiunile
          la ora aia citeam Poe, ceea ce fac şi-acum că l-am luat cu mine azi(doar poemele)
          mulţumesc” e printre puţinele cuvinte care mai păstrează sens şi mnemă, cred în el
          eu îţi mulţumesc!

  17. Bre,ce sa fac?Sa-ti „interpretez” ceva la fluierul piciorului?Ca prestez, nu-i problema!

    1. O! boy… com on :lol:
      vii pă uşă o pă jammm?, să ştiu, că să nu leg cînii
      şi…fără trifoi, prego, adă o cană cu lapteee :-P

  18. Daca o-boy-ul nu-ti place,
    Atunci o sa-l las in pace.
    O sa ma sui in masina
    Si-am sa iau o piculina.
    Piculina poate-i grea,
    Insa tot m-oi descurca
    Pina la fereastra ta
    Si-o sa iti intrepretez
    Un menuet…vienez…
    Poate ca te-i indura
    Si mi-i arunca ceva
    Sa maninca si gura mea.
    Pam , pam
    (N-am gasit alta rima sa traiti!)

    1. :lol: :lol: :lol:
      bine că ţi-ai lo’at maşină
      ‘ţi fac rabat la piculină
      treci şi cîntă-o amandină
      las fereastra ‘nspre grădină
      da’ să nu ai scarlatină
      că te dau la o albină
      şi-ţi halesc leafa pe-o lună(tot de ri(mă!) :-P

  19. Io masina mi-am luat,
    Nu de mers, ci de spalat…

    Vad ca n-am nici un succes
    Nu-ti mai cint pe nici un vers
    Ca tu tot ma duci cu vorba
    Pot sa bat un an si toba
    Ca nu dai nimic nimic
    Vai de mina ca-s calic!
    N-am un leu in buzunar
    Ma arunc sub un marfar
    Nu stii oare trec pe-aici?
    Sa nu cad pe un arici…

    Na-ti-o frinta ca ti-am dres-o
    Ca m-a apucat si stressu…

    1. poţi să baţi toba şi doi
      ocupat scrie pe NOI
      haide, pa!
      şi un o-boy
      şi mai treceţi pe la noi
      joi! :-P
      DUPĂ miercurea d-apoi

  20. Tu m-ai tot plimbat cu vorba
    Pai asa ne fuse vorba?
    Mi se pare vreau sa-ti zic
    ca esti un pic cam…MOJJJJIQUE.

    Doamne, tare-s necajit
    Nimeni nu imi da nimic
    Ma duc sa ma culc un pic…
    Un pic, pina dimineata
    Apoi, m-oi spala pe fata
    Si m-oi duce dragii mei,
    La servici IN PUII MEI!

    1. prietene e tot ce îţi doresc şi eu
      şi multă, multă sănătate
      sper să te citesc „carte” cît mai curînd şi trimit calde salutări doamnei minunate şi copiilor

Lasă un răspuns

